Lijkt mij ook. Verstandig om hem straks op de tl te knallen, zodat teams hem nog kunnen gebruiken voor de woensdagavond wedstrijd?quote:
Ik heb daar genoeg geld voor ja. Ik heb 2,7miljoen.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:35 schreef Drassss het volgende:
17j met uitstekend verdedigen? Heb je daar genoeg geld voor?
Wat is het doel van die gasten. Gewoon trainen en verpatsen na 2 seizoenen?
Ik denk dat het plan prima is. Investeren in jonge spelers en door trainen is altijd goedquote:Op zondag 1 mei 2011 11:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik heb daar genoeg geld voor ja. Ik heb 2,7miljoen.
Heb er drie klaarstaan met bod (17.3; 17,21 en 17.39). Hopelijk komt er geen al te grote bidwar
Vanmorgen een tussenfase-trainee gekocht, zodat ik die als eerste weer kan kopen. Een 18j met uitmuntend verdedigen en goed leiderschap.
Moet lukken! Gewoon vrij jong inkopen en niet helemaal losgaan in bidwars. Er zijn genoeg spelers op de markt dus rustig de juiste speler eruit pikken. Liefst met specs! want dat scheelt een paar ton wanneer ze wereldklasse zijn.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:49 schreef BrandX het volgende:
Ben ik blij mee om te horen. Dit is de eerste keer dat ik geld beschikbaar heb om al vrij hoge trainees te kopen. Tot nu toe moest ik het over het algemeen doen met redelijk/goed of veel ouder en dan doortrainen. Zou het leuk vinden als ik die 17j. eens zelf helemaal kan doortrainen tot minimaal wereldklasse.
Ik ben van 9 naar 8 naar 7,5 gegaan nuquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
steeds een half miljoen lager? Of is die stap te groot?
Een van de drie heeft technisch en de ander krachtig. De derde heeft niets maar daar wil ik dus ook lang zo hoog niet voor gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet lukken! Gewoon vrij jong inkopen en niet helemaal losgaan in bidwars. Er zijn genoeg spelers op de markt dus rustig de juiste speler eruit pikken. Liefst met specs! want dat scheelt een paar ton wanneer ze wereldklasse zijn.
Yupquote:Op zondag 1 mei 2011 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Verstandig om hem straks op de tl te knallen, zodat teams hem nog kunnen gebruiken voor de woensdagavond wedstrijd?
Klopt. En een goed (zeer hoog) of uitstekend (zeer laag) ontloopt elkaar in principe 1 training, echter soms wel 2 ton qua transfersom. Staar je dus niet helemaal blind op dat uitstekend..quote:Op zondag 1 mei 2011 11:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Moet lukken! Gewoon vrij jong inkopen en niet helemaal losgaan in bidwars. Er zijn genoeg spelers op de markt dus rustig de juiste speler eruit pikken. Liefst met specs! want dat scheelt een paar ton wanneer ze wereldklasse zijn.
ik ben aan het gaan voor uitmuntendquote:Op zondag 1 mei 2011 12:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt. En een goed (zeer hoog) of uitstekend (zeer laag) ontloopt elkaar in principe 1 training, echter soms wel 2 ton qua transfersom. Staar je dus niet helemaal blind op dat uitstekend..
18jarigen dan? Of bedoel je uitstekend? Kan natuurlijk beide wel, je moet alleen even oppassen dat je er niet teveel voor betaald. Nouja, zul je zelf ook door hebben lijkt me en wat Drass zegt, er zijn genoeg spelers op de markt..quote:
Dat mag, maar ik geef de schuld aan het bier van gister?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohnee![]()
Jullie hebben gelijk. Mag ik het gooien op mijn blond-zijn?
Bierquote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik geef de schuld aan het bier van gister?
Mag ookquote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik geef de schuld aan het bier van gister?
Als je naar kale spelers kijkt, kan je via psico Tool achter de komma kijken.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mag ook
btw, ik ben er niet uit hoe ik zie of iets hoog goed of laag uitstekend is. Zal in de TSI zitten, maar hoe weet ik waar ong. de grens is?
Of de salarissenquote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je naar kale spelers kijkt, kan je via psico Tool achter de komma kijken.
psico tool?quote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Edit: Je kan inderdaad ook naar TSI of loon kijken, maar daar ben ik vanaf gestapt en heb ik dus geen ervaring meer meeIk denk dat sommige dat hier nog wel doen.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Loon is een betere indicatie, hoewel je wel weer erg moet opletten met bijstats. Als je bijvoorbeeld een 'monoskill' verdediger neemt, dan zie je dat een 17j goed (zeer hoog) verdedigen op een salaris van ca 510-550/week zit. Die stijgen normaal gesproken binnen 1 training naar uitstekend verdedigen en daar kun je dus een leuk rendement op halen. Zeker ook wanneer deze <17j20d is en je hem zelfs nog naar formidabel/uitmuntend traint voor z'n 18e.
Ik ben jullie kwijtquote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Edit: Je kan inderdaad ook naar TSI of loon kijken, maar daar ben ik vanaf gestapt en heb ik dus geen ervaring meer meeIk denk dat sommige dat hier nog wel doen.
quote:Verdedigen:
[Vorm=Hoog]=8.05
[Vorm=Gemiddeld]=8.07
[Vorm=Laag]=8.11
[Loon=¤]=7.97
ah helder, thanks!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:31 schreef Drassss het volgende:
Het voorbeeld wil zeggen dat hij extreem laag ( goed ) in verdedigen is. Gokje hij is vrijdag gepopt?
Dus achter de komma wil zeggen op hoeveel % hij zit in zijn level. Dit programma kan je dus vooral gebruiken bij spelers die maar één vaardigheid hebben. Wanneer je spelers hebt met meerdere skills boven matig is Psico Tool niet super handig om te gebruiken, omdat de nauwkeurigheid afneemt.
Veel ht-spelers gebruiken de tool dus vooral bij het kopen van 17/18 jarige "kale" spelers
Dit voorbeeld zegt toch juist dat ie goed (heel hoog) zit? 8 is volgens mij uitstekend!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:31 schreef Drassss het volgende:
Het voorbeeld wil zeggen dat hij extreem laag ( goed ) in verdedigen is. Gokje hij is vrijdag gepopt?
Dus achter de komma wil zeggen op hoeveel % hij zit in zijn level. Dit programma kan je dus vooral gebruiken bij spelers die maar één vaardigheid hebben. Wanneer je spelers hebt met meerdere skills boven matig is Psico Tool niet super handig om te gebruiken, omdat de nauwkeurigheid afneemt.
Veel ht-spelers gebruiken de tool dus vooral bij het kopen van 17/18 jarige "kale" spelers
Verdomd, ik haal de cijfers <---> vaardigheid door elkaar. Ik denk dat Brand op Uitstekend zocht en dat hij dus net gepopt is of heel hoog goed verdedigen zit.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dit voorbeeld zegt toch juist dat ie goed (heel hoog) zit? 8 is volgens mij uitstekend!
quote:
vooral de 1e en de laatste zijn best leuk, en nr. 3 is een koopje imo.quote:1) 17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 18-08-2011
¤ 612.000
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 510 ¤/week
8 160 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
HTMS Points: Ability: 289 / Potential: 1926
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: rampzalig
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
------------------------------------------------------
2) 18 jaar en 108 dagen, volgende verjaardag: 05-05-2011
¤ 591.000
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 6 200
Loon: 756 ¤ (630 ¤) /week inclusief 20% bonus
12 096 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 2
HTMS Points: Ability: 490 / Potential: 1818
Verdedigen: uitmuntend
Positiespel: slecht
Passen: zwak
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak
Enigzins duur, maar leuke alrounder, Die is om zsm weer te verkopen. Dus 2 levels passen hoop ik dit seizoen, en dan 1 level verdedigen minimaal volgend seizoen en dan weg.
-------------------------------------------------------
3) 17 jaar en 35 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2011
¤ 33.000
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 410 ¤/week
6 560 ¤/ seizoen
HTMS Points: Ability: 296 / Potential: 1887
Huidige vaardigheden
Vleugelspel: matig
Passen: slecht
Spelhervatting: matig
4) 17 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 18-06-2011
¤ 299.001
matig in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 540 ¤ (450 ¤) /week inclusief 20% bonus
8 640 ¤/ seizoen
Specialiteit: Koppen
HTMS Points: Ability: 310 / Potential: 1860
Huidige vaardigheden
Passen: matig
Spelhervatting: slecht
5) 17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 17-08-2011
¤ 247.000
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 700
Loon: 410 ¤/week
Specialiteit: Krachtig
Positiespel: zwak
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Spelhervatting: rampzalig
zou ik idd wel doen..quote:Op zondag 1 mei 2011 11:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Verstandig om hem straks op de tl te knallen, zodat teams hem nog kunnen gebruiken voor de woensdagavond wedstrijd?
Lijkt mij ook niet inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2011 13:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
grotere stappen moet je ook niet terug gaan lijkt me..
Mwah, het is de laatste. Mijn talentje Cordang kan goed worden in vleugelspel, redelijk in positiespel, is vandaag duidelijk gewordenquote:Hoor eens, Epi van Poelgeest is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
ik kan ze steeds niet ontslaan, omdat ik steeds blessures heb..quote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vergeet steeds om mijn dokters te ontslaan op een zaterdag
Dan zijn ze tenminste nog nuttig. De mijne lopen steeds uit hun neus te vretenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kan ze steeds niet ontslaan, omdat ik steeds blessures heb..
Radio1quote:Op zondag 1 mei 2011 14:53 schreef BrandX het volgende:
Tis zo fucking spannend, ik heb alle drie de streams aanstaan
Mijn pc trekt dat niet...quote:Op zondag 1 mei 2011 14:53 schreef BrandX het volgende:
Tis zo fucking spannend, ik heb alle drie de streams aanstaan
Mja ik ga vanaf morgen naar 29Mbit internet Zie net pas dat t nu al 1 mei is dus heb ik nu al 29Mbit internet!!quote:Op zondag 1 mei 2011 14:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Via sopcast gelukkig mijn PC en mijn internet verbinding wel
Oh ook een leuke pot ja.... misschien maar wat meer pc's regelen en dan 5 schermen ofzo.quote:Op zondag 1 mei 2011 15:02 schreef Drassss het volgende:
Ik ga nu Arsenal-United kijkenRadio1 erbij
& lekker wat zuipen.
Ik hoop dat het de laatste ronde pas beslist gaat worden.
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef Gijs_ het volgende:
Het is zo wachten op de eerste boze reactie dat hier topics voor zijn van iemand die graag studio sport wil kijken...
quote:Op zondag 1 mei 2011 15:13 schreef Gijs_ het volgende:
Het is zo wachten op de eerste boze reactie dat hier topics voor zijn van iemand die graag studio sport wil kijken...
Volgens mij zat koekje laatst te klagenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:14 schreef BrandX het volgende:
[..]we zitten al weken werkelijk in dit topic tijdens de wedstrijden
Ik heb nog nooit iemand gehoord hier.
Hattrick #534: waar Wilbert Genee aanwezig isquote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bedankt, ik had vanavond de samenvatting willen zien.
We hebben daar verdomme topics voor, gebruik ze ook...
Mja die gedraagt zich met regelmaat als mod. Hij mist all1 t blauwe kleurtje nog.....quote:
De bal is rond, 11 tegen 11, alles kan nog gebeuren!quote:Op zondag 1 mei 2011 15:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil nu helemaal niet weten wie er heeft gescoord/gewonnen, het is leuker om dat in de samenvatting te zien!
Ik maar denken dat het over Hattrick gaat in het Hattrick-topic, silly me
Gelukkig heb ik de nieuwe reacties snel doorgescrolled, heb het meeste ervan niet meegekregenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
De bal is rond, 11 tegen 11, alles kan nog gebeuren!
Gaan er opeens toch mensen opbieden zegquote:Op zondag 1 mei 2011 15:31 schreef Drassss het volgende:
Jammer dat twee oudspelers van me te hoog op de tl staan.. anders had ik er weer 80k bijgekregen
en sinds die tijd heb ik hem ook een stuk minder vaak hier gezien..quote:
Dat kan natuurlijk allerlei redenen hebben. Misschien zit de hond weer in een examenperiode?quote:Op zondag 1 mei 2011 18:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en sinds die tijd heb ik hem ook een stuk minder vaak hier gezien..
Met zijn 40 dagen weer iets met potentiequote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Nikola Majtanović.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ben je weer bezig ?quote:
Proberen? Voor zo'n spelertje moet je alles op alles zetten imoquote:Op zondag 1 mei 2011 19:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1000x Thanks!!![]()
![]()
Die gaat ik proberen binnen te hengelen!
![]()
Mja ik train voorlopig nog passen en weet niet of dat niet zonde is voor zo een speler....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Proberen? Voor zo'n spelertje moet je alles op alles zetten imo
Hij kan het maar alvast hebbenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik train voorlopig nog passen en weet niet of dat niet zonde is voor zo een speler....
En er zijn nu al kapers op de kustquote:Op zondag 1 mei 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das waar mja ik kan niet bij de dl zijn.....![]()
Mja ik ben dan aan t werk en heb maar 1.8 miljoen tot mn beschikking....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
Ik wens je wel succes met het binnenhalenZal een godsgruwelijke bidwar worden.
Dan zijn de international kansen wel verkeken...quote:Op zondag 1 mei 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik train voorlopig nog passen en weet niet of dat niet zonde is voor zo een speler....
Mja, ik zie hier geen international in om eerlijk te zijnquote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zijn de international kansen wel verkeken...
Vrees het ergstequote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik ben dan aan t werk en heb maar 1.8 miljoen tot mn beschikking....
Daarom is t denk ook zonde.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan zijn de international kansen wel verkeken...
Ja dat wel maar die zal denk nooit bij mij in mn team spelen.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vrees het ergsteNouja je hebt wel een topper " in je familie". Dat is één ding wat zeker is.
Ook niet met de juiste training?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, ik zie hier geen international in om eerlijk te zijn
Ik denk inderdaad dat er ook voldoende spelers met uitstekend PM met wat gunstige bijskills de jeugdopleiding uitlopen hier en daar. Bovendien zijn de dagen niet het meest ideaal.quote:
wat is OCD?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De enige kans die hij maakt is misschien als OCD
Aanvallende centrale verdediger in het Nederlandsquote:
Ahquote:Op zondag 1 mei 2011 19:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aanvallende centrale verdediger in het Nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |