Vooral als die leeg isquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
Toch handig dat een nieuw topic gelijk in de my-actives komt.
en dat 'nieuw topic openen'-gebeuren verschijnt ook meteen nu als je hem volgooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
moet je die weer wissen enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
idd, dat F5-n was heel irritantquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat 'nieuw topic openen'-gebeuren verschijnt ook meteen nu als je hem volgooit.
inlezen!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
da's meestal zo, met nieuwe topics.
Hakuna matataquote:
O, ik snapte het gedoe net al nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inlezen!ze had dr MyAT leeg gemaakt
ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik snapte het gedoe net al niet
wat een takkewerk
Was niet helemaal leeg! Maar ik voel me wel een beetje suf door de insteek die ik had en die helemaal niet kan.quote:
Geile leeuwenquote:
ik heb er stiekem een beetje om gelachenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was niet helemaal leeg! Maar ik voel me wel een beetje suf door de insteek die ik had en die helemaal niet kan.Dat is mijn hardste faal sinds...vandaag.
Ik ook. Het verdient eigenlijk een:quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er stiekem een beetje om gelachen
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Het verdient eigenlijk een:![]()
Dan kan je weer een paar topics daar mee vullenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Per topic he. En dat waren er veeeeeeel. Vooral van Singles.
Ja indd. Jeetje...zonde van de moeite. Ik had echt de gedachten van: Als ik ze verwijder, kan niemand anders ze ook meer zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je weer een paar topics daar mee vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |