quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef IceDustbin2 het volgende:
'het gevoelige bolletje'.... zo lief <3
CLIT noemt men dat, kut!
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:32 schreef IceDustbin2 het volgende:
'het gevoelige bolletje'.... zo lief <3
CLIT noemt men dat, kut!
Een Fiat 500quote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef justaman het volgende:
En nog een, heb je er wel eens een voorwerp in gestopt... (kan ook een dildo zijn...)
I don't get it...quote:
Haha, maak niet uit hoor, je zat er maar 3 jaartjes naast. Maar op deze leeftijden ben je nou eenmaal geïnteresseerd in dit soort dingen... En dan vraag je het maar op zo'n forum. Maar ik bedenk me nu dat hier natuurlijk (bijna) helemaal geen vrouwen zijn.quote:
TS is 9quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef justaman het volgende:
[..]
Haha, maak niet uit hoor, je zat er maar 3 jaartjes naast. Maar op deze leeftijden ben je nou eenmaal geïnteresseerd in dit soort dingen... En dan vraag je het maar op zo'n forum. Maar ik bedenk me nu dat hier natuurlijk (bijna) helemaal geen vrouwen zijn.
Maar is er dan echt geen enkelele vrouw die hier anoniem antwoord op (durft te) geven?
Ik geef toch toe dat ik 15 ben, maar lees de uitleg dan...quote:
Ohw?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Raggingbull het volgende:
Goed je hebt namelijk wel degelijk 2 gevoelige bolletjes.
De 1 genaamd de clit en de ander helemaal vooraan de ingang van het "paalgat".
Die laatste is alleen vaak niet of nauwelijks voelbaar.
Nou niet zo negatief. Ok hij zal er waarschijnlijk voor moeten betalen, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef De_Viborateur het volgende:
TS weet niet hoe hij moet vingeren mocht hij ooit die kans krijgen
Hier spreekt een kenner.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Raggingbull het volgende:
Iedere vrouw wilt het anders dus wat maakt het dan uit wat je hoort ?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef justaman het volgende:
[..]
Haha, maak niet uit hoor, je zat er maar 3 jaartjes naast. Maar op deze leeftijden ben je nou eenmaal geïnteresseerd in dit soort dingen... En dan vraag je het maar op zo'n forum. Maar ik bedenk me nu dat hier natuurlijk (bijna) helemaal geen vrouwen zijn.
Maar is er dan echt geen enkelele vrouw die hier anoniem antwoord op (durft te) geven?
Dat is de uitgang van de urinebuisquote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Raggingbull het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef justaman het volgende:
(...)
Ga je dan met je hele vinger erin of alleen op het gevoelige bolletje![]()
![]()
![]()
...
(...)
AND YOU NEVER WILL!quote:
En nu mag je er niet aankomen?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
M'n vriendin heeft vanmiddag vol in de hete zon gezeten dus haar bolletje is nu ook een beetje gevoelig
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Stop je penis maar weer in je broek, er zitten geen vrouwen op FOK!.
Bolletje is een bolletje nie waar?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:22 schreef Nuchterheid het volgende:
M'n vriendin heeft vanmiddag vol in de hete zon gescheten dus haar bolletje is nu ook een beetje bruin:@
Mannen kunnen zichzelf ook (in de anus) vingeren. Maar goed, om je vraag te beantwoorden: ik was een jaar of 14 toen ik erachter kwam dat het een fijn gevoel geeft als je vingers in je anus steekt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef justaman het volgende:
Wanneer vingerde je je voor het eerst? (Voor vrouwen of course)
ik zal een jaar of 8/9 zijn geweest, als ik mn vinger erin deed deed het pijn dus ik ging gewoon voor clitoraal. Ik heb er wel eens een pen in gedaan toen ik 12 wasquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef justaman het volgende:
Wanneer vingerde je je voor het eerst? (Voor vrouwen of course)
Ga je dan met je hele vinger erin of alleen op het gevoelige bolletje![]()
![]()
![]()
...
En nog een, heb je er wel eens een voorwerp in gestopt... (kan ook een dildo zijn...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |