quote:Mannelijk magnetisme is een factor die prikkelend kan werken en gewoonlijk begint de aantrekkingskracht met dit kapsel. Het sluwe, donkere haar van ons model is duidelijk gedefinieerd rond zijn oren en rond zijn neklijn. De bovenkant en kruin werden behandeld met stylinggel/wax en opgeborsteld met de kuif vooraan: smalle piekjes die elkaar raken en zich daarna verspreiden net alsof hij net zijn pet van zijn hoofd genomen heeft. Een prent van een perfecte snit voor het perfecte moment!
Heb ik heus wel geprobeerd hoor, maar het wil niet echt lukken, vandaar dat dit topic. Misschien dat iemand hier wél weet hoe je dit voor elkaar krijgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
Foto ernaast houden en met je sterke gel aan de slag gaan
Aha, hier heb ik wat aanquote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Blondiii het volgende:
Ik ben kapster, dus hier moet ik wel op reageren. Als ik naar het plaatje kijk denk ik dat het gesneden is, dus als je bij de kapper bent, laat het snijden. Zijkanten wat korter dan bovenop. Dan op de juiste manier stylen. Probeer met wax beetje puntjes te draaien en vooral niet teveel wax.
Mannenhaar is niet anders dan vrouwenhaar, dus waarom zou dat niet kunnen? En ik denk dat het gewoon net zovaak bij mannen als bij vrouwen wordt gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Kanye het volgende:
-Is het wel mogelijk om als man zijnde je haar te laten snijden? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.![]()
- Voorkant, zijkant, achterkant, alles kan je snijden. Alleen als je krullend of pluizig haar heb raad ik het je niet aan, laat het dan inknippen (krijg je beetje zelfde effect)quote:Op donderdag 28 april 2011 16:31 schreef Kanye het volgende:
-Is het wel mogelijk om als man zijnde je haar te laten snijden?
-Hoe kort zou ik het moeten laten knippen?
-Zou ik andere wax aan moeten schaffen of is murrays ook goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |