dat moet wel... het is namelijk zo logisch...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Weer een hersenspinsel van de regie, denk ik.
De genomineerden moesten een brief schrijven aan de moeders van de niet-genomineerden.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:43 schreef Blue Thunder het volgende:
wtf? waarom moet karim een brief naar de moeder van mo schrijven dan?
Me too!quote:
Die vent is echt gek dat hij nog achter Mo staat. Straks als Mo in Nederland is heeft hij geen leven meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
"Ik vind het jammer dat nederland, ik bedoel "nederland" er zo over denkt. Ze is heel lief, heel anders dan jullie denken. Ik sta 200.000 % achter haar"
Die besteedt meer aandacht aan die dramaqueen(die deze hele toestand heeft veroorzaakt) dan aan z'n eigen maatje die misschien wel binnen twee dagen weg moet. Dan zou ik ook klaar met 'm zijnquote:
Of naar Nick en Simonquote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De genomineerden moesten een brief schrijven aan de moeders van de nie-genomineerden.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Die vent is echt gek dat hij nog achter Mo staat. Straks als Mo in Nederland is heeft hij geen leven meer.
jah, dat maakt een stuk logischer...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De genomineerden moesten een brief schrijven aan de moeders van de nie-genomineerden.
ach jo stelt zich aan krijgt ook genoeg aandacht.. en stuurt hem de hele tijd weg gisterquote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die besteedt meer aandacht aan die dramaqueen(die deze hele toestand heeft veroorzaakt) dan aan z'n eigen maatje die misschien wel binnen twee dagen weg moet. Dan zou ik ook klaar met 'm zijn
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, dat maakt een stuk logischer...
Ach, Fatal Attraction, met dat konijn in een pan water op het vuur, toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Schiet ze daarom in een halve psychose? Wat een fatal attraction figuur zeg.
geilzucht....quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach jo stelt zich aan krijgt ook genoeg aandacht.. en stuurt hem de hele tijd weg gister
Dat was leuker geweest.quote:
Van iemand met haar leeftijd en zeker met die opleiding mag je verwachten dat ze kan relativeren.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Is verliefd worden gekoppeld aan een iq of een leeftijd?
Verstandig is het misschien niet, maar als je echt verliefd op iemand bent, denk je niet meer zo helder.......
Liefde maakt blind;)
Mo is gewoon een heel gevoelig mens....
Eensch... Ik snap Flip ook niet, hij is in rap tempo z'n eigen glazen in aan het gooien...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die besteedt meer aandacht aan die dramaqueen(die deze hele toestand heeft veroorzaakt) dan aan z'n eigen maatje die misschien wel binnen twee dagen weg moet. Dan zou ik ook klaar met 'm zijn
We wachten met smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhrt.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef Mokum020 het volgende:
Zalando al langs geweest?
Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef nancyx1981x het volgende:
Laat gerard en karim nou maar gewoon in die finale komen....
de rest mag inpakken en wegwezen!
dat gaat niet meer door, geer of karim gaat morgen weg rememberquote:Op woensdag 27 april 2011 19:46 schreef nancyx1981x het volgende:
Laat gerard en karim nou maar gewoon in die finale komen....
de rest mag inpakken en wegwezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |