quote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef speedy133 het volgende:
En haar prachtige stem natuurlijk he maik
Die eer komt (hehe, ik zei komtquote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef sjampoeh het volgende:
ja is een slisbekje . het leukste aan haar is dat ze zo hard kan batsen
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:53 schreef Mokum020 het volgende:
De stinkende badjas is backzijn gevoelens zijn onveranderd, hij valt nog steeds op mannen dus
Gilette is er niks bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef speedy133 het volgende:
En haar prachtige stem natuurlijk he maik
zo batsen is limbo's dusquote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
De limburgse gezelligheid spat er inderdaad vanaf, al maanden.
Het is niet breed, maar wel lang.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
Die limburgse gezelligheid spat er inderdaad vanaf, al maanden.
ze is boos dat het nu al de hele week over mo gaatquote:
Zou ik ook zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze is boos dat het nu al de hele week over mo gaat
AH Jo is gewoon afgebluft door AH Mo, qua aandachtshoerderij.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Aandachthoertje 1 heeft genoeg van aandachtshoertje 2
dat dus, toen dennis het had verteld was het toch ook 2 weken dramaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Onzin, ze baalt dat moniek nu in de schijnwerpers staat. Want daar wil zij in.
quote:
Nou ja, misschien ligt het er ook wel aan dat ik inmiddels kots op Mo en alles wat negatief over haar is enthousiast omarmquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Onzin, ze baalt dat moniek nu in de schijnwerpers staat. Want daar wil zij in.
Ik denk inderdaad dat ze dat nog niet veel heeft meegemaaktquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
AH Jo is gewoon afgebluft door AH Mo, qua aandachtshoerderij.
Tsja, ze is niet hoogbegaafd hè?quote:
Pff ik zou het wel worden iig!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Ferdo het volgende:
Wordt Sharon daar op den duur ook niet gek van, twee van die emo-tanks in huis?
En natuurlijk ook mucho irritantosquote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ja Jo, het is niet leuk om genomineerd te zijn, 100% fakking niet leuk
100?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ja Jo, het is niet leuk om genomineerd te zijn, 100% fakking niet leuk
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Ferdo het volgende:
Wordt Sharon daar op den duur ook niet gek van, twee van die emo-tanks in huis?
Oh dat ben ik met je eens. Ik ben die Moniek ook echt helemaal zat. Maar dat neemt Joane d'r taffeskarakter niet weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, misschien ligt het er ook wel aan dat ik inmiddels kots op Mo en alles wat negatief over haar is enthousiast omarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |