Dat zijn alle drie geen productiemodellen, hoogstens wat hobbyprojecten. Verder zou ik zo geen modellen op kunnen noemen met een fatsoenlijke achterbank. Wellicht dat de G-klasse cabrio er mee te bestellen was (is?).quote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
Ouwe BMW 7-serie cabrio
[ afbeelding ]
Zafira CC
[ afbeelding ]
Range Rover Cabriolet
[ afbeelding ]
ja dat is ie zeker...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zijn alle drie geen productiemodellen, hoogstens wat hobbyprojecten. Verder zou ik zo geen modellen op kunnen noemen met een fatsoenlijke achterbank. Wellicht dat de G-klasse cabrio er mee te bestellen was (is?).
quote:
Een C30 is geen cabrio.quote:Op donderdag 28 april 2011 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Heeft een volvo C30 ook maar 4 stoelen?
Edit: Of de Saab 9-3. Die heeft er wel 5, volgens autoweek
Dan moeten de personen achterin vrij klein zijn. Mijn buurman had er een en er was weinig plek over op de achterbank met een kinderzitje en een grote hond achterin, een volwassene had de hond op schoot moeten hebben om plek te krijgen. Misschien dat er 3 kinderen in passen zonder kinderzitjes, maar volwassenen kan je vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Volgens mij is een Saab 9-3 een 5 persoons cabrio.
Shit, je bent me voorquote:
Daar zitten vast geen drie gordels in zoals TS vroeg?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef GizartFRL het volgende:
205 cabrio.
De achterbank is even breed als van een gewone 205 en daar passen ook 3 personen op.
Slechts 2 rolgordels inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar zitten vast geen drie gordels in zoals TS vroeg?
Waaaaaatquote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
Ouwe BMW 7-serie cabrio
[ afbeelding ]
Verstandige oplossing.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Slechts 2 rolgordels inderdaad.
Pak je er een van voor 1990 dan heb je achterin geen gordelplicht.
Sterker nog ik heb er een gehad waar helemaal geen gordelplicht voor was, ook niet voorin.
11-1970 is gordel voorin verplicht dus dat moest een hele oude auto zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Slechts 2 rolgordels inderdaad.
Pak je er een van voor 1990 dan heb je achterin geen gordelplicht.
Sterker nog ik heb er een gehad waar helemaal geen gordelplicht voor was, ook niet voorin.
1986 Stond er apart op op het kentekenbewijs.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef T42 het volgende:
[..]
11-1970 is gordel voorin verplicht dus dat moest een hele oude auto zijn.
[TK] Peugeot 205 CT 1.4quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Apart, welke auto is dat als ik vragen mag?
quote:
Dan is jouw kennis zeer beperkt..quote:Op donderdag 28 april 2011 01:50 schreef Paxempyrean het volgende:
Europees ben ik ze nog niet tegengekomen. Meestal zijn het de Amerikaanse pauperbakken die wat groter zijn en dus de ruimte achterin hebben.
Jouw kinderen worden volwassen geboren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:50 schreef Tinos85 het volgende:
Om nou met drie volwassenen achterin een Golf I te zitten is ook niet alles
okeey dan is er door iemand vrijstelling aangevraagdquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
1986 Stond er apart op op het kentekenbewijs.
Was het ook nog niet eerder tegengekomen.
Waarschijnlijk niet, dat hadden die oude cabrio's zonder rolbeugel vaker. Het idee was dat je als hij omsloeg er beter uit kon vliegen dan dat je netjes in je gordel bleef zitten omdat je dan onthoofd zou worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef T42 het volgende:
[..]
okeey dan is er door iemand vrijstelling aangevraagd
Das dus het vreemde, een 205 heeft een redelijk stevige rolbeugelquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:28 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, dat hadden die oude cabrio's zonder rolbeugel vaker. Het idee was dat je als hij omsloeg er beter uit kon vliegen dan dat je netjes in je gordel bleef zitten omdat je dan onthoofd zou worden.
oude amerikaan kopen en zelf een gordel inbouwen, iets anders zal je niet zo snel vinden.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:12 schreef Rory78 het volgende:
Hmm, tot nu toe 2 serieuze opties: Saab 9-3 of Chrysler Stratus/Sebring..
Het is echt de bedoeling dat er 3 rolgordels in zitten. Krap maakt me toch niet uit, zo lang de kids maar veilig zitten..
Deze moet lukken denk ik, er is in ieder geval plek om een 3e gordel te plaatsen. Ik heb zelf een Astra G Coupe en daar pas je met z'n 3en achterin in. En de Coupe is 99% gelijk aan de Cabrio.quote:
Nee een vader van een vriend van me en je kunt er net aan met ze 4e in.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Volgens mij is een Saab 9-3 een 5 persoons cabrio.
chrysler sebring?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |