quote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Axel1988 het volgende:
Geen idee waarom er altijd naar redenen worden gezocht waarom iets niet zou kunnen werken...
Geen idee waarom er altijd naar redenen worden gezocht waarom iets niet zou kunnen werken...
Wijze woordenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Axel1988 het volgende:
Ditquote:Op woensdag 27 april 2011 19:09 schreef Axel1988 het volgende:
In mijn geval zou ik geen relatie hebben met een meid die helemaal geen vriendinnen heeft, maar het lijkt me dat dit nogal per persoon verschillend is he? Sommige mensen vinden hoe sociaal hun vriend(in) is belangrijk, anderen minder.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef cutegirly het volgende:
Hi,
Wat vinden jullie van het volgende: kan een relatie werken als de een weinig goede vrienden heeft (op een hand te tellen), en de ander een allemansvriend is.
En als de relatie afloopt 'kiezen' alle vrienden voor de 'kant' waar ze het langs bevriend mee zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Kan prima. Als je dan gelijk geaccepteerd wordt in de vriendengroep van de ander, is het alleen maar een voordeel zolang de relatie duurt. Dan hoef je geen keuze te maken tussen partner of vrienden.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:29 schreef FredvZ het volgende:
Waarom niet?
Waar komt dat beeld toch vandaan dat partners exact hetzelfde sociale leven, hobby's en interesses moeten hebben?
Jup, zie je maar al te vaak gebeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Catbert het volgende:
En als de relatie afloopt 'kiezen' alle vrienden voor de 'kant' waar ze het langs bevriend mee zijn.
Klopt, daarom ook 'voor zolang het duurt'quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
In mijn geval zou ik geen relatie hebben met een meid die helemaal geen vriendinnen heeft, maar het lijkt me dat dit nogal per persoon verschillend is he? Sommige mensen vinden hoe sociaal hun vriend(in) is belangrijk, anderen minder.
[..]
En als de relatie afloopt 'kiezen' alle vrienden voor de 'kant' waar ze het langs bevriend mee zijn.
Waarom zou het niet kunnen werken?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef cutegirly het volgende:
Hi,
Wat vinden jullie van het volgende: kan een relatie werken als de een weinig goede vrienden heeft (op een hand te tellen), en de ander een allemansvriend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |