Vind die achterkant juist extreem geil. Ik ben verliefd.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
De achterkant is toch wel bruut lelijk.
Same here, alleen wel voetbal.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Geen voetbal vandaag, net Mortal Kombat binnen gekregen......FINISH HIM!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef KoningStoma het volgende:
"het best", of "het lekkerst", wanneer gebruikt bij onderwerpen met grote diversiteit zoals bier, zijn termen die gebruikt worden door kortzichtige mensen.
Vanaaf verhuizenquote:Op donderdag 28 april 2011 06:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik ook maar
Vanaaf bier
Morgen bier
Zaterdag de hele dag en avond gamen!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 06:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaaf verhuizen![]()
Morgen verhuizen en naar het ziekenhuis![]()
Zaterdag geen idee
Geen koninginnedag meer dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 06:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice ik ook maar
Vanaaf bier
Morgen bier
Zaterdag de hele dag en avond gamen!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst nog gehad, er zat een mega gat in mijn panty en en dikke splinter in mijn been. Weet nog steeds niet hoe dat is gebeurd.
Waar haal je die dan weer vandaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 07:53 schreef Parvus het volgende:
Even een random quote uit een oud topic. Gewoon, omdat het donderdag is.
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 07:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
het was ase daarom post ie dit, soort van bekentenisquote:Op donderdag 28 april 2011 07:57 schreef tliciouz het volgende:
Overigens ben ik er nog steeds niet achter wat er nu gebeurd is.
Hehequote:Op donderdag 28 april 2011 07:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het was ase daarom post ie dit, soort van bekentenis
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2011 07:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sorry moet als vrouw zijnde altijd op mijn hoede zijn hier in dit topic.quote:
quote:Microsoft waarschuwt gebruikers Xbox Live
Microsoft heeft de gebruikers van zijn online Xbox Live gewaarschuwd dat mogelijk pogingen worden gedaan persoonlijke gegevens te pakken te krijgen.
Het probleem lijkt beperkt tot één game, het populaire Modern Warfare 2, aldus Microsoft. Het bedrijf werkt aan het probleem, zo heeft het laten weten.
Met Xbox Live kunnen mensen games en muziek downloaden en online tegen andere gamers spelen.
Woensdag werd bekend dat het Playstation-netwerk van Sony was gehackt en dat persoonlijke gegevens van 77 miljoen gamers onder handbereik van krakers waren gekomen.
Mijn respect voor jou wordt alsmaar groterquote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef kenserkabouter het volgende:
Kensers ik ben dronken. Net in de trein riep de machinist om dat we onze bek moesten houden omdat de forenzen die naar hun werk gaan er 2 coupes verderop last van hadden.
weet ik, ik ben fucking stoerquote:Op donderdag 28 april 2011 09:10 schreef Parvus het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou wordt alsmaar groter
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef kenserkabouter het volgende:
Kensers ik ben dronken. Net in de trein riep de machinist om dat we onze bek moesten houden omdat de forenzen die naar hun werk gaan er 2 coupes verderop last van hadden.
Dude, lees je wel wat je zelf hebt gepost?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:31 schreef kenserkabouter het volgende:
stel je voor dat iemand plezier maakt en dat laat weten, dat kan natuurlijk niet.
zou goed kunnen, toch post ik dat. zo ben ik als ik gezopen hebquote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, lees je wel wat je zelf hebt gepost?
Waarom kom je hier altijd roepen dat je dronken bent, dat doet niemand anders hoorHet is sporadisch wel eens voorgekomen dat iemand iets gepost heeft, maar om nou hier te komen scanderen dat je ladderzat bent en wat je allemaal wel niet voor kattekwaad uithaalt interesseert denk ik niemand
Ik wil even voorop stellen dat ik niks tegen je heb hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 09:49 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
zou goed kunnen, toch post ik dat. zo ben ik als ik gezopen heb
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Michhas het volgende:
Waarom kom je hier altijd roepen dat je dronken bent, dat doet niemand anders hoor![]()
dat weet ik ook wel, zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil even voorop stellen dat ik niks tegen je heb hoor
Anders zou ik wel reageren als Sander
Maar for real, come on son
en dit inderdaadquote:
soms welquote:
Hey manquote:Op donderdag 28 april 2011 10:17 schreef Michhas het volgende:
Pieter ouwe baas
Wanneer ben je weer in de buurt van Arnhem?
wanneer ben jij een keer in brabant?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:17 schreef Michhas het volgende:
Pieter ouwe baas
Wanneer ben je weer in de buurt van Arnhem?
jij hebt helemaal niks te eisen pietertje!!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey man![]()
Binnenkort weer, als ik ga buurten bij mijn broer! Maar dan eis ik dat hugo en tams er ook zijn!
Awwww yeaaah!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check die bazenmoves.
Rossdale en Pierre.
Sorryquote:Op donderdag 28 april 2011 10:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij hebt helemaal niks te eisen pietertje!!
Nice, wat moet je doen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:53 schreef Frankii het volgende:
Ik heb misschien een stage in Düsseldorf
Een complete promotiecampagne maken voor een industrieel product.quote:
Ah, klinkt leuk!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:00 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een complete promotiecampagne maken voor een industrieel product.
Als ik de kans heb om eerder naar huis te gaan kijk ik altijd of ik thuis wat te doen heb. Als het er op neerkomt dat ik toch alleen maar ga gamen en fokken blijf ik gewoon op werk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef Bozz187 het volgende:
Hmm ga ik eerder naar huis vandaag of blijf ik op het werk what to do?
Wat lul jij nou weer gekquote:Op donderdag 28 april 2011 10:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
dat weet ik ook wel, zo bedoelde ik het ook niet
en sander en ik is gewoon ee nwereld van verschil wat niet te overbruggen valt... of we dat nou zouden willen of niet
Ik kom ook!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey man![]()
Binnenkort weer, als ik ga buurten bij mijn broer! Maar dan eis ik dat hugo en tams er ook zijn!
ik was in grunn op het AHC songfestivalquote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef dreamzk het volgende:
Waarom is kutkabouter om 9u pas thuis van het zuipen? Dat zijn pas echte vragen. Moest hij nog een deal maken? Was de rij voor de darkroom/glory holes erg lang? Is vaginakobold zo'n soepele boy dat hij de trein heeft gepakt naar appelscha om daar deernes te verschalken?
Vragen vragen vragen...
Nou dan gaan we even raden, zit ie op virgiel of DSC?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
ik was in grunn op het AHC songfestival
ik kwam in de trein trouwens nog een gast tegen die jou en leeftink kende, die heeft blijkbaar bij jullie op school gezeten
geen idee hoe die heette want dat interesseerde me echt bar weinig op dat moment
Veritas of USC?quote:
veri moet wel want hij zat ook in de trein vanuit grunn en was echt zwaar kaalquote:
Martijn heet hij danquote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
veri moet wel want hij zat ook in de trein vanuit grunn en was echt zwaar kaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |