Ja, moeten. Hij kan best wel zeuren daarover.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
O en je vriend klinkt als een betweterig type, ik snap niet hoe je het vol kunt houden.
Je moet iets passen al vind je het zelf lelijk?? Like wtf
Misschien was dit de bevestiging die TS zocht.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Inverted_World het volgende:
Dat vind jij weinig klachten?_! Als ik zo'n vriendin zou hebben wist ik bij voorbaat dat het een faal was.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben niet je vriendin dus klaag niet zo.
Cleanfreak, dat zie je niet vaak bij mannenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Re het volgende:
3 van de 4 vallen onder de categorie: man zijn. 4 van de 4 onder het kopje vrouw
Ja, hallo, er zijn 4 eigenschappen die ik niet altijd makkelijk vind. Staat daar een maximum voor dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Inverted_World het volgende:
Dat vind jij weinig klachten?_! Als ik zo'n vriendin zou hebben wist ik bij voorbaat dat het een faal was.
Euhm, nee geen ruzie gehad.quote:
Kijk, zulke posts bedoel ik gewoon. Iedereen met een vriend of vriendin herkent toch wel eigenschappen die soms niet makkelijk zijn voor jezelf om mee om te gaan? Ik heb ook moeilijke dingen hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Oke serieus:
- zeuren dat ik beter voor mezelf moet zorgen (minder drinken, meer slapen)
- zeuren over sociale verplichtingen die me geen hol interesseren
- ongesteld zijn eens per maand
- weigeren elke dag frituur te serveren
- niet uit zichzelf meteen koffie zetten als ik uit bed kom
- durven spreken in mijn bijzijn voor de koffie überhaupt klaar is
- vergeten bier te halen
- klagen over mensen op haar werk die ik toch niet ken en me ook niet interesseren
- nieuwe kleding aandoen en verwachten dat ik ene neuk geef
- zeuren over onnozele zaken die niemand boeit
Da was ut wel hou veel van mun meissie
Auch, dat zou voor mij echt een dooddoener zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Kittl het volgende:
- Niet op zoek willen gaan naar werk,
- zeuren maar niet oplossen,
Dat is in de relatiesfeer wel een beetje een trend aan het worden volgens mij.quote:
En teren op jouw centen?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Kittl het volgende:
- Niet op zoek willen gaan naar werk,
- zeuren maar niet oplossen,
In principe is het wel beter als er eentje werkt en de andere voor de kinderen zorgt.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is in de relatiesfeer wel een beetje een trend aan het worden volgens mij.
Moet je daarvoor niet eerst kinderen hebben?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In principe is het wel beter als er eentje werkt en de andere voor de kinderen zorgt.
Maar om helemaal niet te werken
Meid je meent hetquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet eerst kinderen hebben?
Ja dan......quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef banapples het volgende:
[..]
Tenzij je werk hebt waarbij je voor kinderen moet zorgen
Dit, en dat ze relatief veel waarde hecht aan etiquette.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef eNGine10 het volgende:
Dat ze zeurt over mijn (in haar ogen) negatieve eigenschappen.
Is het ook wel voor mij hoor, het laat mij heel erg twijfelen over de toekomst, hoe dat zal zijn als we gaan samen wonen en evt koters krijgen.. Ik wil geen "huisman" hebben.. Ik ben zelf voor mijn gevoel al een workaholic en als ik dan voor 2 of meer personen in mijn eentje moet werken.. pff..quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Auch, dat zou voor mij echt een dooddoener zijn
Serieus? Daar zou ik echt niets mee kunnen..quote:
Wel logisch als hij nog een (drukke) studie doet of zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Serieus? Daar zou ik echt niets mee kunnen..
Je weet ze ook wel uit te zoekenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Seven. het volgende:
Geen relatie maar als ik naar mijn exen kijk:
1:
-enorm veeleisend
-cleanfreak
-veel te traditioneel ingesteld
-pessimist en misantropische instelling
-heeft op 2 keer na elke discussie gewonnen (en die hadden we elke dag 5 jaar lang)
2.
-betweterig bij vlagen
3.
-geen werk willen zoeken
-profiteur
-schulden maken
-genoot er bij vlagen van om mij te kwetsen
-had al 2 gezinnen in de steek gelaten
-werd in discussies enorm giftig, kon geen kritiek verdragen en als een kat in het nauw, zéér nasty
4.
-geen werk kunnen vinden
-eigen prestaties zeer overdrijven
-bizar jaloers
-veeleisend
-eiste dagelijks seks (nee zeggen bestond gewoon niet)
-profiteur
-niet al te slim, al dacht hij van wel
Met nummer 2 was ik het beste af, was ook leuke tijd met hem.
Damn.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Seven. het volgende:
Geen relatie maar als ik naar mijn exen kijk:
1:
-enorm veeleisend
-cleanfreak
-veel te traditioneel ingesteld
-pessimist en misantropische instelling
-heeft op 2 keer na elke discussie gewonnen (en die hadden we elke dag 5 jaar lang)
2.
-betweterig bij vlagen
3.
-geen werk willen zoeken
-profiteur
-schulden maken
-genoot er bij vlagen van om mij te kwetsen
-had al 2 gezinnen in de steek gelaten
-werd in discussies enorm giftig, kon geen kritiek verdragen en als een kat in het nauw, zéér nasty
4.
-geen werk kunnen vinden
-eigen prestaties zeer overdrijven
-bizar jaloers
-veeleisend
-eiste dagelijks seks (nee zeggen bestond gewoon niet)
-profiteur
-niet al te slim, al dacht hij van wel
Met nummer 2 was ik het beste af, was ook leuke tijd met hem.
Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
- klagen over mensen op haar werk die ik toch niet ken en me ook niet interesseren
Alle redenen zijn op zijn plaats maar deze in combinatie met aanhankelijkheid is een absolute dooddoener voor mij.quote:
Zo herkenbaar allemaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
Oke serieus:
- zeuren dat ik beter voor mezelf moet zorgen (minder drinken, meer slapen)
- zeuren over sociale verplichtingen die me geen hol interesseren
- niet uit zichzelf meteen koffie zetten als ik uit bed kom
- durven spreken in mijn bijzijn voor de koffie überhaupt klaar is
- vergeten bier te halen
Die is herkenbaar! En dan wel maar 1 kant op:quote:
Die is ook nog een eervolle vermelding waard. En het dan vervelend vinden als je haar niet hoort of niet goed verstaat.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:16 schreef Uiteraard het volgende:
- aan een stuk doorlullen (zelfs als je zit te schijten of aan t douchen bent)
Ja, inderdaad. Een half uur eerder opstaan om 'te bedenken wat je aan gaat doen'. (ipv zoals wij mannen het kledingstuk pakken wat bovenop de stapel ligt en het minst gekreukt is en/of stinkt.)quote:Op donderdag 28 april 2011 09:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die is ook nog een eervolle vermelding waard. En het dan vervelend vinden als je haar niet hoort of niet goed verstaat.
Zo herkenbaar...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat komt er bij mij dus uit: "Mhmhrohmrorjkoahogahoaha" (lees: ik 'luister' wel maar ik lig te slapen)
En dan komt er zo'n bits: 'aan jou heb ik ook nooit wat slome!'
Nee, dan heb je echt een probleem.quote:
Hij was vuilnisbakmanager van beroep?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:30 schreef Mwanatabu het volgende:
Hele irritante van mijn meneer: jarenlang niet willen luisteren om dan ineens om te slaan en te doen alsof het zijn mening altijd al was.
Voorbeeld: van veel vet vreten word je dik als je niet beweegt. Hij:
Echt niet, echt niet, ik ben gewoon zwaar gebouwd, mijn ome Klaas at elke dag frituur en bewoog nooit en die was haske mager. Geef de mayo even door aub. Ja, mayo op de nasi. Nee, ik heb de nasi nog niet geproefd maar ik wil mayo erop want dat is lekker vet en veel en ik word daar dus niet dik van want dat is niet zo. Geen mayo? Ik spring ff in de auto dan hoor want de super is 3 minuten lopen maar ik ga toch niet fietsen want beweging heeft niks te maken met mijn figuur. Bi-atch![]()
Na 15 jaar relatie: Ja, ik heb een Juice Tiger gekocht en sportschoenen en de mayo heb ik weggegooid want daar word je dik van. Wist je dat niet? Ja duh. Bi-atch.![]()
Dat vond mn ex juist schattig. Alleen ene oor in andere oor uit...quote:
Met het eerste velletje niet richting muur, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef seasushi het volgende:
zeuren dat de toiletrol opgehangen moet worden.
Mij vertellen dat dat het volgende stapje van mijn "opvoeding" isquote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met het eerste velletje niet richting muur, dat weet iedereen.
Oh, "opvoeding" dat woord bezorgt rillingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef seasushi het volgende:
[..]
Mij vertellen dat dat het volgende stapje van mijn "opvoeding" is
Hehe en ik dacht het mezelf makkelijker te maken met de vraag "hoe vaak per jaar ga je mee naar mijn familie?"quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef SebasM het volgende:
- Verwachten dat ik voor ieder achterlijk dingetje mee ga naar haar familie. Sorry, nee. Ik ga niet eens naar de verjaardagen van mn eigen familie, dan ga ik zeker niet bij jouw familie in een kringetje blokjes kaas zitten vreten. Het ergste is, na verloop van tijd zou je denken dat ze wel doorheeft hoe ik daar in sta. Helaas, iedere fucking keer weer diezelfde discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |