Met jouw postuur?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat betekend doorgaans dat eea flink verlengd, danwel ingenomen moet worden. Ik zie wel wat de mogelijkheden zijn.
Voor Android zijn er apps voor te vinden, ios weet ik zo niet.quote:
Nee hoor, bij mij is het aanstellerijquote:
De OP wordt steeds duidelijkerquote:• Dit is een topic.
npquote:
Ik snap dat welquote:
juist met mijn postuur ja.quote:
Bij jou is alles aanstellerijquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij is het aanstellerij
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
np
ben ook wel weer zo dat het niet alleen een begrafenispak wordt, maar daar is het wel als eerste voor bedoeld. Ik vrees dat ik anders als kistdrager uit de toon ga vallen
Net als bij jouquote:
T-Mobile.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor Android zijn er apps voor te vinden, ios weet ik zo niet.
En anders inderdaad via je provider maar dat doen ze niet zo snel.
Welke provider heb je? Anders kan ik morgen wel even via de dealeringang proberen voor je
If you only knew....quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Je kan t me ook gewoon vertellenquote:
Bij T-Mobile krijg ik wel veel geregeld.quote:
Dank je, ik loop morgen langs hun winkel dus dan vraag ik het zelf daar ook even. Ik weet je te vinden, dank tot zover.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij T-Mobile krijg ik wel veel geregeld.
Als ik je moet helpen mag je me de gegevens wel pmen dan kijk ik morgen even wat ik voor je kan doen
De laatste keer dat ik JB zag, had hij een normaal postuur, het is geen graatmager cocaine-look model.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap dat wel
Lang is voor te dikke mannen, slanke mannen zijn te kort. Tadaa!
Het is iig een hele slome ingangquote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij laat het wel weer heel fout klinken
Hij heeft hele lange benen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik JB zag, had hij een normaal postuur, het is geen graatmager cocaine-look model.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |