er zijn ook speciale harssrtipjes voor de bovenlip van de vrouw ....alleen pijnlijkquote:
Tsja, wie tegenwoordig mooi wil zijn moet maar lijden.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
er zijn ook speciale harssrtipjes voor de bovenlip van de vrouw ....alleen pijnlijkbeetje jammer
jaaa dat was 2 jaar geleden idd wel zo over het algemeen maar daar is tegenwoordig al weer van alles op verzonnenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Tsja, wie tegenwoordig mooi wil zijn moet maar lijden.
Nu alleen je nagels nogquote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
jaaa dat was 2 jaar geleden idd wel zo over het algemeen maar daar is tegenwoordig al weer van alles op verzonnende mode gaat vooruit ( en achteruit als je het mij vraagt)
HAHA .... heel FOK! weet meteen wie je bent als je een topic hebt geopendquote:
jajaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
HAHA .... heel FOK! weet meteen wie je bent als je een topic hebt geopendgeniaal ...
tja ik weet.. ze groeien nu btw wel een beetje maar ze zijn nog steeds vrij slapquote:
Dit dus. Zoveel keer fijner dan met een scheerapparaat en het geeft een veel beter resultaatquote:
Gewoon niks mee doen en rustig laten groeien. En anders bind ik je vast aan een stoelquote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
tja ik weet.. ze groeien nu btw wel een beetje maar ze zijn nog steeds vrij slapecht jammer maar goed hoef na morgen even lekker een week/ ander half niet te werken en dan doe ik nep nagels op en meestal groeien ze dan wel beetje hopen dat ze sterk blijven
Ik denk niet dat er mensen zijn die zich nog droog scheren met een scheermes in 2011quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Zoveel keer fijner dan met een scheerapparaat en het geeft een veel beter resultaat
haha dat doet mijn vriend welquote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Gewoon niks mee doen en rustig laten groeien. En anders bind ik je vast aan een stoel
Het is gewoon een uitdrukking.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er mensen zijn die zich nog droog scheren met een scheermes in 2011
Eeuh ja klopt....maar ben je vriend niet in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
haha dat doet mijn vriend welheb ik net gehoord (vet raar ..... want jij poste het nu dus ook ?)
nee ik weet hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Eeuh ja klopt....maar ben je vriend niet in ieder geval
Lolz..quote:Op woensdag 27 april 2011 19:43 schreef PuntMutss het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/derde100.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |