Ik rijd dus een 156 GTA Selespeed, maar dat ding reageert echt heel direct als je op- of terugschakelt met de flippers of pook. Dan kon ik van m'n Honda Accord automaat die ik daarvoor had niet zeggen, dan wilde je terugschakelen en kon je eerst nog even rustig een trui breien. Maar die Selespeed schakelt heel veel sneller dan een normaal mens kan schakelen.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef RingBewoner het volgende:
Abarth met selespeed? Zoals al gezegd, niet doen. Het is echt dikke troep, heb wel eens gereden met een 156GTA 3.2 met selespeed en een Abarth met sletespeed. Man, man, man, wat een ramp. Schakelt niet fijn, als jij klikt en hij schakelt niet direct doet hij het vervolgens als je het totaal niet verwacht en het is enorm storingsgevoelig.
Ja dat is hem! Maar heb nog eens goed nagedacht en zie er vanafquote:Op donderdag 28 april 2011 19:03 schreef FalleNk810i het volgende:
Deze?
http://www.autowereld.nl/(...)1108342/details.html
Beetje rare reactie, vind ik. Juist heel veel echte sportauto's, zoals Lamborghini's, hebben een gerobotiseerde handbak. Systemen als DSG zijn ook gewoon gerobotiseerde handbakken, maar dan met twee koppelingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:55 schreef S2Madness het volgende:
Sele-speed rijdt trouwens ook voor geen meter, een gerobotiseerde handbak... doe het dan zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop