Staan er mails in je "Verzonden items" ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
POP3 China (58.46.34.167) 28 apr. (1 dagen geleden)
Niets dat er niet in hoort te staan in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:10 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Staan er mails in je "Verzonden items" ?
Hoop toch wel dat Sony alle wachtwoorden aan heeft gepast als PSN weer online komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef SteveBudin het volgende:
Beter gooien die eikels PSN weer online zodat ik kan uitvogelen welk wachtwoord ik daar gebruik.
Zit er ook over te denken om voor de zekerheid maar een nieuwe CC aan te vragen (naar aanleiding van dat laatste bericht). Dat ding heeft toch een limiet van 10k en ik heb geen zin in gezeik achteraf. Het is allemaal verzekerd maar voorkomen is toch beter.
En waar willen ze die ww heensturen? Grote kans dat bijbehorende mails ook gehackt zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop toch wel dat Sony alle wachtwoorden aan heeft gepast als PSN weer online komt.
Wie gebruikt dat ook de zelfde WW als voor zijn e mail.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En waar willen ze die ww heensturen? Grote kans dat bijbehorende mails ook gehackt zijn.
Dan had je andere wachtwoorden moeten gebruiken voor je PSN en e-mail.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En waar willen ze die ww heensturen? Grote kans dat bijbehorende mails ook gehackt zijn.
En weet je hoeveel mensen dit niet doen? Dit zijn nou niet echt dingen waar je rekening mee houdt dat hackers achter je ww komen bij bedrijven als Sony, Google etc.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan had je andere wachtwoorden moeten gebruiken voor je PSN en e-mail.
Iedereen weet dat je niet voor alles het zelfde wachtwoord moet doen... En al helemaal niet voor je Email. Als je dit niet doet ben je gewoon niet zo slim bezig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En weet je hoeveel mensen dit niet doen? Dit zijn nou niet echt dingen waar je rekening mee houdt dat hackers achter je ww komen bij bedrijven als Sony, Google etc.
Dat is dan toch echt je eigen verantwoordelijkheid en niet die van Sony of Googlequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En weet je hoeveel mensen dit niet doen? Dit zijn nou niet echt dingen waar je rekening mee houdt dat hackers achter je ww komen bij bedrijven als Sony, Google etc.
Waar kun je zien wie er nog meer heeft ingelogd van buitenaf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Niets dat er niet in hoort te staan in ieder geval.
Overigens wel 2 mails in m'n inbox m.b.t wachtwoord-requests bij m'n Apple-Id en Skype-account, gisteren ontvangen.![]()
Mijn mailwachtwoord is trouwens niet hetzelfde als dat van mijn PSN-account.
Onderaan staan de regels:quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Waar kun je zien wie er nog meer heeft ingelogd van buitenaf?
Slim. Heb zelf hotmail en een ander wachtwoord dat ik nergens anders voor gebruik. Volgens mij redelijk veilig. Kan je bij hotmail zien waarvandaan er ingelogt is, voor de zekerheid?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef SteveBudin het volgende:
Hier geen vreemde logins. Heb voor de zekerheid wel wat mails verwijderd met login-ids van mijn poker/wed-accounts.
Je kan beter 2-step verification aanzetten voor je Gmail. Dan heb je ook een code nodig via een app op je telefoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef SteveBudin het volgende:
Hier geen vreemde logins. Heb voor de zekerheid wel wat mails verwijderd met login-ids van mijn poker/wed-accounts.
Als dit waar is dan speelt Sony echt met vuur. Dit zou betekenen dat ze niet alles op alles zetten, waarschijnlijk vanuit het principe dat ze criminelen niet willen betalen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef FaceTime het volgende:
De hackers zouden de database in eerste instantie - tevergeefs - aan Sony hebben aangeboden.
Het enige wachtwoord wat op mijn hotmail account rondlsingerd ishet wachtwoord voor fok.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef SteveBudin het volgende:
Voor mij is 1 ding zeker. Zodra PSN weer online is, haal ik alles weg (te laat, I know) en ik fiets wel naar de stad voor zo'n PSN-kaartje als ik ooit nog wat DLC wil kopen. Mijn CC krijgen ze nooit meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef eight het volgende:
zie dit artikel: http://www.justpushstart.(...)tion-safe-with-sony/
geschreven op 17 februari !! waarin een groep hackers de beveiliging onder de loep nemen en een artikel schrijven om Sony en de PSN gebruikers te waarschuwen.
Dit is echt stuitend!
Beetje kort door de bocht. Alles kan volgens mij gehackt worden. Dus jij zal nooit meer online betalen met je CC?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Voor mij is 1 ding zeker. Zodra PSN weer online is, haal ik alles weg (te laat, I know) en ik fiets wel naar de stad voor zo'n PSN-kaartje als ik ooit nog wat DLC wil kopen. Mijn CC krijgen ze nooit meer.
Jezus. Die van mij is max 999 Euro. Hoog zat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef SteveBudin het volgende:
Beter gooien die eikels PSN weer online zodat ik kan uitvogelen welk wachtwoord ik daar gebruik.
Zit er ook over te denken om voor de zekerheid maar een nieuwe CC aan te vragen (naar aanleiding van dat laatste
bericht). Dat ding heeft toch een limiet van 10k en ik heb geen zin in gezeik achteraf. Het is allemaal verzekerd maar
voorkomen is toch beter.
Ik weet ook wel dat je alles kan hacken. Sony heeft gewoon de achterdeur opengezet en dat is wat anders. Ik betaal behoorlijk veel online met mijn cc en dat zal ik ook blijven doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Alles kan volgens mij gehackt worden. Dus jij zal nooit meer online betalen met je CC?
Stel je vraagt je buurman om op het huis te letten als je weg bent. Vervolgens komen er inbrekers naar je huis, je buurman ziet dit, maar i.p.v. de politie te bellen pakt hij een zak chips erbij en gaat kijken hoe ze inbreken en wat ze weghalen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef mr-green het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht. Alles kan volgens mij gehackt worden. Dus jij zal nooit meer online betalen met je CC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |