abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96127419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:10 schreef Lastpost het volgende:

[..]

POP3 China (58.46.34.167) 28 apr. (1 dagen geleden)
Staan er mails in je "Verzonden items" ?
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:11:17 #277
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96127447
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:10 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Staan er mails in je "Verzonden items" ?
Niets dat er niet in hoort te staan in ieder geval.
Overigens wel 2 mails in m'n inbox m.b.t wachtwoord-requests bij m'n Apple-Id en Skype-account, gisteren ontvangen. :{

Mijn mailwachtwoord is trouwens niet hetzelfde als dat van mijn PSN-account.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lastpost op 29-04-2011 10:21:28 ]
pi_96127526
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef SteveBudin het volgende:
Beter gooien die eikels PSN weer online zodat ik kan uitvogelen welk wachtwoord ik daar gebruik.
Zit er ook over te denken om voor de zekerheid maar een nieuwe CC aan te vragen (naar aanleiding van dat laatste bericht). Dat ding heeft toch een limiet van 10k en ik heb geen zin in gezeik achteraf. Het is allemaal verzekerd maar voorkomen is toch beter.
Hoop toch wel dat Sony alle wachtwoorden aan heeft gepast als PSN weer online komt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_96127708
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef Tain het volgende:

[..]

Hoop toch wel dat Sony alle wachtwoorden aan heeft gepast als PSN weer online komt.
En waar willen ze die ww heensturen? Grote kans dat bijbehorende mails ook gehackt zijn.
pi_96127755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

En waar willen ze die ww heensturen? Grote kans dat bijbehorende mails ook gehackt zijn.
Wie gebruikt dat ook de zelfde WW als voor zijn e mail. :P
pi_96128022
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:18 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dan had je andere wachtwoorden moeten gebruiken voor je PSN en e-mail.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_96128238
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan had je andere wachtwoorden moeten gebruiken voor je PSN en e-mail.
En weet je hoeveel mensen dit niet doen? Dit zijn nou niet echt dingen waar je rekening mee houdt dat hackers achter je ww komen bij bedrijven als Sony, Google etc.
pi_96128497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

En weet je hoeveel mensen dit niet doen? Dit zijn nou niet echt dingen waar je rekening mee houdt dat hackers achter je ww komen bij bedrijven als Sony, Google etc.
Iedereen weet dat je niet voor alles het zelfde wachtwoord moet doen... En al helemaal niet voor je Email. Als je dit niet doet ben je gewoon niet zo slim bezig.
pi_96128571
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dat is dan toch echt je eigen verantwoordelijkheid en niet die van Sony of Google :) Bij het aanmaken van een account bij dit soort bedrijven staat ook vaak dat je het beste een uniek wachtwoord kan gebruiken.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_96128593
Net mijn kaart laten blokkeren, de CC-Maatschappij raadt aan dat iedereen met een psn account dat doet.... :{
pi_96129267
De cc maatschappij gebeld en de kaart laten blokkeren voor alle zekerheid, ze hebben al veel meer telefoontjes gehad.
pi_96129450
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Niets dat er niet in hoort te staan in ieder geval.
Overigens wel 2 mails in m'n inbox m.b.t wachtwoord-requests bij m'n Apple-Id en Skype-account, gisteren ontvangen. :{

Mijn mailwachtwoord is trouwens niet hetzelfde als dat van mijn PSN-account.

Waar kun je zien wie er nog meer heeft ingelogd van buitenaf?
pi_96129519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef laucas het volgende:

[..]

Waar kun je zien wie er nog meer heeft ingelogd van buitenaf?
Onderaan staan de regels:

You are currently using X MB (X %) of your 7577 MB.
Last account activity: 19 minutes ago at IP -. Details

Dan op Details klikken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_96129839
Hier geen vreemde logins. Heb voor de zekerheid wel wat mails verwijderd met login-ids van mijn poker/wed-accounts.
Get it and Bet it
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:18:55 #290
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96130013
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef SteveBudin het volgende:
Hier geen vreemde logins. Heb voor de zekerheid wel wat mails verwijderd met login-ids van mijn poker/wed-accounts.
Slim. Heb zelf hotmail en een ander wachtwoord dat ik nergens anders voor gebruik. Volgens mij redelijk veilig. Kan je bij hotmail zien waarvandaan er ingelogt is, voor de zekerheid?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_96130218
quote:
Je kan beter 2-step verification aanzetten voor je Gmail. Dan heb je ook een code nodig via een app op je telefoon
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_96130227
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:47 schreef FaceTime het volgende:

De hackers zouden de database in eerste instantie - tevergeefs - aan Sony hebben aangeboden.
Als dit waar is dan speelt Sony echt met vuur. Dit zou betekenen dat ze niet alles op alles zetten, waarschijnlijk vanuit het principe dat ze criminelen niet willen betalen.
Natuurlijk geeft het terugkrijgen van deze gegevens geen garantie dat er geen kopieën zijn gemaakt en alsnog worden verspreid, maar het is wel een start.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96130472
quote:
Het enige wachtwoord wat op mijn hotmail account rondlsingerd ishet wachtwoord voor fok.
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:39:38 #294
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_96130974
Heb net even gebeld met de credit card maatschappij. Het is niet nodig om je CC te blokkeren. Als er iets gebeurd dan meldt je CC maatschappij dat en er is strenge toezicht op verdachte transacties.

Op de websites staat ook allerlei informatie hierover met de tips van wachtwoorden etc die al meerdere malen voorbij is gekomen.

Het beste is dus om gewoon te wachten en je rekeningen in de gaten te houden (uiteindelijk is alles wel verzekerd).
pi_96131348
zie dit artikel: http://www.justpushstart.(...)tion-safe-with-sony/
geschreven op 17 februari !! waarin een groep hackers de beveiliging onder de loep nemen en een artikel schrijven om Sony en de PSN gebruikers te waarschuwen.
Dit is echt stuitend!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96131673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef eight het volgende:
zie dit artikel: http://www.justpushstart.(...)tion-safe-with-sony/
geschreven op 17 februari !! waarin een groep hackers de beveiliging onder de loep nemen en een artikel schrijven om Sony en de PSN gebruikers te waarschuwen.
Dit is echt stuitend!
Voor mij is 1 ding zeker. Zodra PSN weer online is, haal ik alles weg (te laat, I know) en ik fiets wel naar de stad voor zo'n PSN-kaartje als ik ooit nog wat DLC wil kopen. Mijn CC krijgen ze nooit meer.
Get it and Bet it
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:57:41 #297
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_96131913
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Voor mij is 1 ding zeker. Zodra PSN weer online is, haal ik alles weg (te laat, I know) en ik fiets wel naar de stad voor zo'n PSN-kaartje als ik ooit nog wat DLC wil kopen. Mijn CC krijgen ze nooit meer.
Beetje kort door de bocht. Alles kan volgens mij gehackt worden. Dus jij zal nooit meer online betalen met je CC?
pi_96132179
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef SteveBudin het volgende:
Beter gooien die eikels PSN weer online zodat ik kan uitvogelen welk wachtwoord ik daar gebruik.
Zit er ook over te denken om voor de zekerheid maar een nieuwe CC aan te vragen (naar aanleiding van dat laatste
bericht). Dat ding heeft toch een limiet van 10k en ik heb geen zin in gezeik achteraf. Het is allemaal verzekerd maar
voorkomen is toch beter.
Jezus. Die van mij is max 999 Euro. Hoog zat.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_96132262
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef mr-green het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht. Alles kan volgens mij gehackt worden. Dus jij zal nooit meer online betalen met je CC?
Ik weet ook wel dat je alles kan hacken. Sony heeft gewoon de achterdeur opengezet en dat is wat anders. Ik betaal behoorlijk veel online met mijn cc en dat zal ik ook blijven doen.

De hack zelf is het probleem niet. Dat kan gebeuren. Het is de manier waarop en hoe makkelijk ze die gegevens hebben verkregen. Ik wil een gehackt bedrijf best vertrouwen als ze voldoende maatregelen hebben getroffen om het hackers moeilijk te maken. Sony heeft dat niet gedaan met PSN en dat neem ik ze kwalijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door SteveBudin op 29-04-2011 12:10:38 ]
Get it and Bet it
pi_96133089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef mr-green het volgende:

[..]

Stel je vraagt je buurman om op het huis te letten als je weg bent. Vervolgens komen er inbrekers naar je huis, je buurman ziet dit, maar i.p.v. de politie te bellen pakt hij een zak chips erbij en gaat kijken hoe ze inbreken en wat ze weghalen.
Sony is deze buurman.
Als je 2 maanden vooraf gewaarschuwd wordt waar precies de gaten zijn in je beveiliging en je onderneemt geen actie, verdien je geen enkel vertrouwen meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')