Ik ga niet naar de carrierebeurs, maar wel naar de voorlichtingsdag van LVNL zaterdagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:58 schreef sjerk35 het volgende:
Gaan er nog mensen naar de carrierebeurs vrijdag? Omdat die opendagen continu vol zitten, ga ik daar maar eens kijkenAl weet ik toch al zeker dat dit is wat ik wil
http://aeromed.nl/keuringen.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef DaDuck het volgende:
[..]
Fijn, natuurlijk probeer ik nu zoveel mogelijk af te vallen (ik kom makkelijk bij en af). Waar letten ze eventueel wel op bij de medische keuring?
Waarschijnlijk zal het wel wat eerder zijn! Ik heb woensdag het interview gehad en werd zojuist gebeld met het goede nieuws dat ik door ben naar de oriëntatie en assessment. Het komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef sjerk35 het volgende:
pffff, net mijn interview gehad. Ben benieuwd! Nu 10 dagen nagels bijten
yay, ik ben net ook met het goede nieuws gebeld.. heel relaxed!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Sjagga het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het wel wat eerder zijn! Ik heb woensdag het interview gehad en werd zojuist gebeld met het goede nieuws dat ik door ben naar de oriëntatie en assessment. Het komt wel dichtbij zo
Wel apart, want zo'n ontzettend goed gevoel had ik nu ook weer niet over het interview (in tegenstelling tot de eerste tests), maargoed, mij hoor je niet klagen
Komt ook omdat de resultaten van de eerste dag worden meegenomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Sjagga het volgende:
[..]
Wel apart, want zo'n ontzettend goed gevoel had ik nu ook weer niet over het interview (in tegenstelling tot de eerste tests), maargoed, mij hoor je niet klagen
Hierover valt in deze en de voorgaande deeltjes van het topic al het een en ander te lezen. Het komt neer op een paar groepsopdrachten en een persoonlijk interview waarin een aantal cases aan je voorgelegd worden. Van wat ik ervan begrepen heb word je hoofdzakelijk beoordeeld op hoe je samenwerkt, je beslisvaardigheid en hoe je onder tijdsdruk presteert. Het enige wat je hiervoor kunt doen is scherp en uitgerust verschijnen en tijdens de opdrachten jezelf zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef sjerk35 het volgende:
Weet iemand wat er allemaal voor komt in de assesment? Ben benieuwd!
Hey,quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:53 schreef deVerdeler het volgende:
He allemaal,
Morgen heb ik de eerste testen (capaciteitentest in het Engels en persoonlijkheidstest). Nog wat tips? Ik hoop echt dat ik door de eerste testen kom. Weet helemaal niet wat ik moet verwachten...? Ik las ergens dat 60% van de deelnemers wel door de capaciteit testen komen... Is toch wel meer dan de helft.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef sjerk35 het volgende:
[..]
Hey,
De capaciteits testen is gewoon een IQ test, kan je wel een beetje oefenen online, maar over het algemeen geld, je kan het of je kan het niet, vandaar dat het ook een IQ test is
De persoonlijkheidstest zijn ongeveer 400 vragen over je persoonlijkheid. Hiermee schetsen ze dan een profiel van je. Je krijgt bv vragen als:
Ik ben heel erg netjes..
-Helemaal niet
-Een beetje
-Ik ben een beetje slordig
-Ik ben heel erg slordig..
En dat dan 400 keer, hier moet je vooral niet teveel over nadenken, aangezien je voor ieder antwoord vaak 2 kanten op kunt. Gewoon invullen wat het eerst in je opkomt.
Succes ermee
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:54 schreef Piles het volgende:
Daarom wordt uitgerust op een testdag verschijnen ook altijd zo benadrukt
En "al die studenten"?Per jaar blijven er 36 over, waar na 3 maanden ook nog ruim de helft van af valt
1000? Eerder richting de 1500 volgens mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
36?!?! Van de ongeveer duizend aanmeldingen? Wauw....
Gefeliciteerd man! Fantastisch.. Jij hebt een mooie baan voorlopig. Volgens mij winnen alleen diegenen die een wiskundeknobbel hebben hahahaha.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:13 schreef Piles het volgende:
[..]
1000? Eerder richting de 1500 volgens mij
Maar inderdaad, het is een flinke slachting. Ook wel logisch, bijna iedereen mag solliciteren (havo met wiskunde), maar het is niet zomaar een baanJe moet er wel iets voor kunnen zeg maar
Maar laat je niet beïnvloeden door de cijfers, je moet er vanuit gaan dat jij net die ene van de 36 bent die het allemaal haalt. Heb ik ook gedaan, en ik heb het gehaald (voorlopig)
Voorlopig tot eind december. Dan is de laatste selectieronde. Het is nog even afwachten dus, maar sowieso al tof om 3 maanden te mogen leren bij LVNLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:18 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Fantastisch.. Jij hebt een mooie baan voorlopig.
Beetje cijfermatig inzicht is wel handig ja, maar zeker niet het enige wat je moet hebben. Er zijn zoveel dingen die je moet 'hebben'quote:Volgens mij winnen alleen diegenen die een wiskundeknobbel hebben hahahaha.
Ik heb wel wat cijfermatige inzicht, maar er zijn genoeg einsteins hier...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Voorlopig tot eind december. Dan is de laatste selectieronde. Het is nog even afwachten dus, maar sowieso al tof om 3 maanden te mogen leren bij LVNL
[..]
Beetje cijfermatig inzicht is wel handig ja, maar zeker niet het enige wat je moet hebben. Er zijn zoveel dingen die je moet 'hebben'
Geloof me, je hoeft echt geen Einstein te zijn om er door heen te komen, het is mij ook gelukt ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik heb wel wat cijfermatige inzicht, maar er zijn genoeg einsteins hier...
Klinkt goed allemaal, ben erg benieuwd naar het niveau de eerste maanden. Is het vooral veel inzicht of is het vooral stampwerk? En begin je nu al met de vakken als meteorologie? Of is het de eerste maanden vooral vakkennis?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:42 schreef Blue86 het volgende:
[..]
Geloof me, je hoeft echt geen Einstein te zijn om er door heen te komen, het is mij ook gelukt ;-)
Nu nog 3 weken te gaan en dan zitten de eerste 3 maanden er op.. Dan weet ik of ik mag blijven of niet..
De eerste weken krijg je een kleine basis die je nodig hebt om de eerste drie maanden door te komen. Na de eerste drie maanden ga je veel meer de diepte in qua theorie, waaronder ook meteorologie ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:11 schreef sjerk35 het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal, ben erg benieuwd naar het niveau de eerste maanden. Is het vooral veel inzicht of is het vooral stampwerk? En begin je nu al met de vakken als meteorologie? Of is het de eerste maanden vooral vakkennis?
Ah, spannend. Ik moet morgen en ben razend benieuwd wat er allemaal gedaan gaat moeten worden. Hoe lang duurde alles bij elkaar ongeveer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:04 schreef sjerk35 het volgende:
Vandaag assesment gehad, was best irritant. Leek niks te kloppen, maar goed, nu maar weer afwachten en hopelijks over 3 weken grading.)
Het duurt allemaal bij elkaar ongeveer 3/4 uur.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Sjagga het volgende:
[..]
Ah, spannend. Ik moet morgen en ben razend benieuwd wat er allemaal gedaan gaat moeten worden. Hoe lang duurde alles bij elkaar ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |