Nooit last van trekkersquote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Brommobielen, scholieren en tractors
Heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Er zit een manwijf naast me. Het blijft een eigenaardig verschijnsel hoe onvrouwelijk sommige vrouwen eruit kunnen zien
Ik ben ook niet altijd op en topquote:
Nooit last van, ik heb meestal een grotere autoquote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen heb je altijd van die opa's die dan van de tweede baan ineens de eerste opschieten en hun auto bijna in de jouwe parkeren
Yuki!quote:
jij ook al?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Telefoonnummer blokkeren gaat via je provider, weten jullie dat?
Serieus? Ik zal wel even googlen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook al?is al de 2e die ik het hoor vragen in een paar dagen.
Je kan het proberen, maar makkelijk is het niet.
Sterktequote:
Zo vervelend ben ik toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
Telefoonnummer blokkeren gaat via je provider, weten jullie dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
* Niet kusjekroeltquote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan er even niet over uitwijden, maar godver wat voel ik me bedonderd en voor de gek gehouden! Mensen
![]()
en nee, dit is geen kusjekroel-uitlokpost
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn huur gaat naar beneden!
Zo, bofkont jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
T lag gewoon aan jezelfquote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan er even niet over uitwijden, maar godver wat voel ik me bedonderd en voor de gek gehouden! Mensen
![]()
en nee, dit is geen kusjekroel-uitlokpost
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |