arme billyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn hele kontje is weer es ontstoken, gisteravond vond ik m al rustig, vanmorgen liep ie wat gek en was het een beetje opgezwollen, en nu staat het alweer helemaal op knappen.
Echt driekwart van zn anus dit keer, normaal is het 1 plekje maar
Ik ga nog blijer zijn als ik een volgende keer weet wat ik nu ook alweer gedaan heb precies!quote:
Nee hij heeft dat vaak, hij is daar schijnbaar erg gevoelig voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef senesta het volgende:
Met zijn billen in een fout plantje gehangen?
Gisteren in het veld was ie al niet zichzelf.quote:
Ja tzal em wel flink zeer doen, arme stakker, gelukkig dat het zo snel weer over gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren in het veld was ie al niet zichzelf.
Normaal zou ie geheid met de rest met de neus in de loopse teef gelopen hebben, nu bleef ie mij maar op mn hielen lopen, dan weet ik al dat het eraan zit te komen, ik vind het echt heel sneu
Waarom moet je met wandelen in de fundle?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Arme Billy.
Mn moeder is gister met Rinske en Oscar in de Fundle gaan wandelen.
Ja Greys, nog bedankt; superquote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog blijer zijn als ik een volgende keer weet wat ik nu ook alweer gedaan heb precies!
Hé verdorie, arme Billyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn hele kontje is weer es ontstoken, gisteravond vond ik m al rustig, vanmorgen liep ie wat gek en was het een beetje opgezwollen, en nu staat het alweer helemaal op knappen.
Echt driekwart van zn anus dit keer, normaal is het 1 plekje maar
Denk je dat er iets homeopatisch tegen zou kunnen helpen?quote:
mjah anders ist zielig hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Warmterkruiken, ijskruiken, verwende dieren
Ik zou hem een tijdje Hepar Sulfuris D4 geven. Heeft bij Othello prima geholpen. Een klein tabletje per dag, zo'n week of zes.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk je dat er iets homeopatisch tegen zou kunnen helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |