WTF? Ik heb alleen maar wit, zwart, grijs en donkerblauw. Grijs en donkerblauw zal dan ook wel same shit different color zijnquote:2. Gebruik mij niet
Indien je witte sportsokken draagt, zwarte ook niet want same shit different color
Nee, is koud aan mijn voetjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef -tape- het volgende:
Koop gewoon normale sokken, die zitten ook nog eens een stuk lekkerder.
Prima, weet je gelijk dat je dat profiel gewoon links moet laten liggen. Als de kleur van de sokken op voorhand al een probleem is...... (insert forever alone plaatje)quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik zag zojuist op een datingadvertentie het volgende staan:
[..]
WTF? Ik heb alleen maar wit, zwart, grijs en donkerblauw. Grijs en donkerblauw zal dan ook wel same shit different color zijn.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik doe dat, ironisch.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds van die mafketels die met tweety of donald duck op hun sokjes lopen
brrrrrr enger dan sportsokken.
Kletsverhaal want als er iets is wat not done is,dan is dat wel witte sokken dragenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Maanvis het volgende:
Ik zag zojuist op een datingadvertentie het volgende staan:
WTF? Ik heb alleen maar wit, zwart, grijs en donkerblauw. Grijs en donkerblauw zal dan ook wel same shit different color zijn.
Wat vinden jullie hiervan?
Scooby Doo ftw.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee, is koud aan mijn voetjes.
Ik vind die dunne sokjes zo eng bah.
En dan heb je nog steeds van die mafketels die met tweety of donald duck op hun sokjes lopen
brrrrrr enger dan sportsokken.
Dat verschil tussen zwarte "nette" sokken en zwart sportsokken zie je vanaf een afstand groter dan een meter niet eens meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Het gaat om sportsokken. Die zijn meestal wit, maar ook in het zwart is dat inderdaad te lelijk voor woorden voor not-sport outfits. Ergo, wederom een overbodig topic...
Oh, geen last van.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:27 schreef -tape- het volgende:
[..]
L en R op sokken![]()
Ben altijd wel te lui om ze dan ook echt L en R aan te doen.
Eh, misschien moet je eens langs de opticien gaan? En denk vanuit het vrouwelijk perspectief graag in deze? Dan kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef Casos het volgende:
[..]
Dat verschil tussen zwarte "nette" sokken en zwart sportsokken zie je vanaf een afstand groter dan een meter niet eens meer.
Yep ik ook, en het zijn nog mijn initialen ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, geen last van.
Weet altijd prima de L of R te spotten voordat ik ze aantrek.
Welk vrouwelijk perspectief? Vrouwen die voor ze je gesproken hebben je al afrekenen op je sokken, vallen geheel buiten elk perspectief.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Eh, misschien moet je eens langs de opticien gaan? En denk vanuit het vrouwelijk perspectief graag in deze? Dan kom je al een heel eind.
Ik zou echt uit principe zwarte sportsokken aantrekken bij een date als dat als negatieve eis staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Casos het volgende:
[..]
Welk vrouwelijk perspectief? Vrouwen die voor ze je gesproken hebben je al afrekenen op je sokken, vallen geheel buiten elk perspectief.
Lekker voor de sfeer tijdens je 1e date!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou echt uit principe zwarte sportsokken aantrekken bij een date als dat als negatieve eis staat.
Als de klik er is maakt dat echt geen ruk uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:46 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Lekker voor de sfeer tijdens je 1e date!
Ah, dus bij jou maakt het uiterlijk van de vrouw overduidelijk ook niets uit. Dat ze 1.60 is en 100 kilo weegt is voor jou nog steeds dating material? Of ben je stiekem toch weer hypocriet, zoals ieder mens?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Casos het volgende:
[..]
Welk vrouwelijk perspectief? Vrouwen die voor ze je gesproken hebben je al afrekenen op je sokken, vallen geheel buiten elk perspectief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |