Dat vind ik dan weer niet. Genoeg vrouwen van 50 en ouder die er nog 'jong genoeg' uitzien om hun lange haar los te dragenquote:Lang los haar is een big no-no,
Eenschquote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef rubje het volgende:
Ik denk dat een ieder moet kleden en gedragen zoals zij wil en je niks moet aantrekken wat de maatschappij vindt.Tenslotte heeft iemand van tegen de 50 al genoeg meegemaakt om zich door anderen te laten voorschrijven hoe hij zijn leven moet invullen of wat men moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik know, zie al direkt toegevoegde edit onder mijn opquote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Realiseerd? Nou, het is wel duidelijk wat je in die 50 jaar nog niet geleerd hebt...
Ik zag het te laat, dus heb ook aangepast.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik know, zie al direkt toegevoegde edit onder mijn op
Soms ook voor 20'ers hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Waaghals het volgende:
vrouwen van 50 zijn de milfs voor 30ers
Als 50er mag datquote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef Waaghals het volgende:
[..]
en lekker stug doorgaan met fouten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Het hele huis staat er vol mee en heb eigen forum en websites dus dat gaat nog net wel goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Shit 50, ik vind mezelf met 21 al oud worden
Maar hoe weet jij hoe een computer werkt dan?
LOL, dus je kunt wel zo oud zijn als je je voelt, maar soms ziet het er toch anders uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Waarom ineens deze mijmering?
Omdat er iets leuks gebeurde en ik dan nog steeds de neiging heb mijn ouders te bellen die er niet meer zijn, omdat manlief het steeds vaker over zijn pensioen heeft en omdat ik er vanmorgen naar eigen idee beeldig uitzag totdat de slager vroeg of ik slecht geslapen had en een kerel van een jaar of 30 vroeg of hij mijn karretje terug naar de winkel moest brengen na het inladen vd boodschappen![]()
Toen dacht ik ineens, gút.
Of hij ziet er gewoon ouder uit dan jijquote:Op woensdag 27 april 2011 13:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat tref jij veel beleefde mensen of woont in een beleefdere regio maar kan ook zijn dat jij een uitstraling hebt welke respect afdwingt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |