quote:Op woensdag 27 april 2011 13:01 schreef -tape- het volgende:
Géén slowchat in het topic
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom! Met slowchat bedoelen we vooral de offtopic zaken als 'ik ga eten', 'ik ga de hond uitlaten' of 'ik heb een nieuwe highscore gehaald'.
wat kunnen jullie dat goedquote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Michhas het volgende:
Géén slowchat in het topic
We willen deze reeks graag voor iedereen toegankelijk houden, dus willen we hier geen slowchat. Opmerkingen, ideetjes etc, zijn echter altijd welkom! Met slowchat bedoelen we vooral de offtopic zaken als 'ik ga eten', 'ik ga de hond uitlaten' of 'ik heb een nieuwe highscore gehaald'.
ik kan heul nog niet aanvragenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Vragen jullie eens leuke muziekjes aan joh
Zeg, heb jij niet wat beters te doen?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Vragen jullie eens leuke muziekjes aan joh
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
En dankzij die kut TT, heb ik dat lied in m'n hoofd he
okequote:
Wij zijn aan het kletsenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, heb jij niet wat beters te doen?
Werkt niet in het roosterquote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
okeheb je hem wel op de verzoekjespagina ingevoert
quote:
Wait what?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Zokunen het volgende:
Hey een chuck fan, nice
Goeden serie, alleen jammer dat ie waarschijnlijk stopt na dit seizoen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Zokunen het volgende:
Hey een chuck fan, nice
Goeden serie, alleen jammer dat ie waarschijnlijk stopt na dit seizoen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Royco1
Bericht:
Voor huppel
En de keuken en de badkamer en de woonkamerquote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou Sarah alle hoeken van de slaapkamer laten zien
Wel in 320kbps he! Anders kan ik het eventueel vanavond ook zelf doenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Zokunen het volgende:
ik zal die zieke puppies er wel even ingooien, dan kan het morgen waarschijnlijk wel
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah je bent er!Ik zou om 2 uur wel kunnen draaien?
Jammerz.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Draak staat al. Koelkast is weg sorry
uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel in 320kbps he! Anders kan ik het eventueel vanavond ook zelf doen
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
AlejandroEcht een naam voor een dildo trouwens
Ik vind het echt drie keer niks. Als eenmalig geintje is het natuurlijk hilarisch, maar om er zo verder naar te luisteren?quote:
Ik vind deze leuker dan het origineelquote:Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het echt drie keer niks. Als eenmalig geintje is het natuurlijk hilarisch, maar om er zo verder naar te luisteren?
Ik ken het origineel niet eens!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker dan het origineel
Haal de kreun weg en tadaa origineelquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal de kreun weg en tadaa origineel
As in rensjebree?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef -Datdus- het volgende:
Mn pakketjen komt zo..
27.04.2011:
Chauffeur is onderweg
Ik zit ook op een pakketje te wachten; 17 cm speakers voor in mijn auto!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:05 schreef -Datdus- het volgende:
Mn pakketjen komt zo..
27.04.2011:
Chauffeur is onderweg
Die zit hier op de bank hoorquote:
BAM in moerdijk jaquote:
Die had toch ook een pakketje, dus zo gek was het idee nietquote:
Maar wel geniale muziekquote:
Nu nog ff nietquote:
Heb gisteravond een Suprise housewarming gehad. En ik ben nu nog steeds niet helemaal nuchterquote:
Wij hebben hem net open gemaakt jaquote:
Ben je nou serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef -Datdus- het volgende:
Zegt ze nou een fout tintje? AJAJAAJHAHAHAHA
Hier werkt t nogquote:
Nee?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je nou serieus?Ken je 'm echt niet?
Sorry , was in het kader van de flauwe nummersquote:
joh.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Fout ventje komt al maandenlang een paar keer per dag op Draakje!
DU!!quote:
Spees draait nuquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Requests disabled
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du!
Je bent niks aan het uploaden of zo? Het is best ernstig.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders zingt mee
ligt dat bufferen aan mij of kan ik daar niks aan doen?
Dit is niet mijn smaakquote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je hebt niet zo'n goede muzieksmaak vind ik
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi spees ik hoor net dat jij lekkerder bent met bril dan zonder![]()
PICS!!!
Ga dan eens snel goede muziek draaienquote:
ik was al bezigquote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan eens snel goede muziek draaien
wat vindt je leuk dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is ook bagger maar vanwege de jeugdherinneringen en cultstatus wel cool
Ow geen probleem, er moet voor alles plaats zijnquote:
Ik zeg doenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik zometeen poepliedjes chipmunken?
Lolwut?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hebben net een kabouter gezien in het bos!!
No SHIT!
Het was een lilliputterquote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij hebben net een kabouter gezien in het bos!!
No SHIT!
NEE een echte kabouter!!quote:
Het is dan ook een haarquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef Karzai het volgende:
Ja ik ook, ik heb net een kwartier naar een houten kabouter gekeken dan weet je wel hoe laat het is.
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef Karzai het volgende:
Zal me trouwens niks verbazen als er straks een beetje poep op zijn punt mutsje zit
MONO!!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
Man poept voor politiebureau
Aan wie moest ik nu denken
Is cool!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb eigen muziek op staan
Als er iets mis gaat, stuur maar een dm dat zie ik hopelijk wel snel genoeg in beeld komen.
Ga jij nou ook al beginnenquote:
welke date?quote:
Zij zou met hem bezig zijn en hij met haar!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zei toch dat je vandaag een hele dag niet beschikbaar zou zijn, omdat rens kwam?
Whut whut whut?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef Stokstaart het volgende:
Heeft Huppel Rensje gebatst
Ze heeft dus toch gevoelens. How kjoet
Nee dat is pas als Rens er voor betaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut whut whut?
Doet huppel zoiets?hoe durft ze!! De hoer
rens heeft ervoor betaald, de reis ernaartoequote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is pas als Rens er voor betaald.
En dan vind ik het woord prostituee beter.
Hoer heeft zo'n negatieve lading
Ik wil op zich wel, maar die kut mic...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:51 schreef dragems het volgende:
wie wil er vanavond van 21 tot 22 draaien. graag met mic
Thnx hequote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rens heeft ervoor betaald, de reis ernaartoe
kijken of je gaat draaien of kijken of je met mic doet?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel, maar die kut mic...
Ik ga nog ff kijken
Dat eerste, Sam werkt niet atm en met de rest werkt mn mic niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef dragems het volgende:
[..]
kijken of je gaat draaien of kijken of je met mic doet?
daar heb ik dus ook last van en ik ben druk. dat samen is gewoon kutquote:Op woensdag 27 april 2011 17:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat eerste, Sam werkt niet atm en met de rest werkt mn mic niet.
Tussen 22u en 23u zijn er nu dagelijks problemen met de stream. Je kunt beter eerder of later draaien.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:58 schreef dragems het volgende:
[..]
daar heb ik dus ook last van en ik ben druk. dat samen is gewoon kut
zie je wel. het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 27 april 2011 18:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tussen 22u en 23u zijn er nu dagelijks problemen met de stream. Je kunt beter eerder of later draaien.
Anders kan ik wel wat rock/metal draaien? Ik blijf nog wel ff.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
alhoewel, ik moet zo wel eten natuurlijk, dus dan moet ik er voor kwart over uit
Is hier net overquote:
ik hoef m'n auto zo niet meer door de wasstraat te drukkenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is hier net over. Ging wel ff flink tekeer hier
ik wil wel een bak water over je heen gooienquote:
over de auto, dan zeg ik jaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een bak water over je heen gooien
mooi hoe dat rooie zo binnenwandelt bij Twente hequote:
Waar is 'hier' als ik vragen mag.quote:
Was wel ff lekker die bui.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi hoe dat rooie zo binnenwandelt bij Twente he
Goudaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar is 'hier' als ik vragen mag.
Hier (Vlaardingen) is het nog droog maar wel grauw.
dan had je een paar weken geleden hier moeten zijn. toen deden de dames van de voetbalvereniging auto's wassenquote:
Die Tukkers hebben dikwijls mazzel met dat noodweer.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi hoe dat rooie zo binnenwandelt bij Twente he
ojah, met je stroopwafels ofniet?quote:
jajaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ojah, met je stroopwafels ofniet?
dat was vorig jaar volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Tukkers hebben dikwijls mazzel met dat noodweer.
Was een jaar of 2 geleden in Enschede en toen stonden hele tunnels onder water
Ja dat was best dramaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Tukkers hebben dikwijls mazzel met dat noodweer.
Was een jaar of 2 geleden in Enschede en toen stonden hele tunnels onder water
Daar was ik vanmiddag nog. Patatje gehaald bij Bram Ladage aan het marktpleinquote:
in theorie hadden we dan kunnen meetenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar was ik vanmiddag nog. Patatje gehaald bij Bram Ladage aan het marktplein
tjah, omdat er dan ook nog idioten zijn die met een gewone auto een ondergelopen tunnel inrijdenquote:
Ja , dom volk. En dat zeg ik dan als Enschedeërquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, omdat er dan ook nog idioten zijn die met een gewone auto een ondergelopen tunnel inrijden
srsly?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, omdat er dan ook nog idioten zijn die met een gewone auto een ondergelopen tunnel inrijden
al dat stadse volk snapt d'r niks vanquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja , dom volk. En dat zeg ik dan als Enschedeër
Eigenlijk moet er een x een Gouda meet komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in theorie hadden we dan kunnen meeten
ik heb goudvis, snuf en lama al gemeet in Goudaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een x een Gouda meet komen.
Als je de Marokkanen wegdenkt is het best een toffe stad om een terrasje te pakken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
O echtquote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb goudvis, snuf en lama al gemeet in Gouda
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
ligt t aan mij of is mijn verzoekje uit de wachtrij gekickt... Nobody beats the drum...
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had geen idee dat ik er ondertussen al uit gekicked was!
SoSorrealBaby is een halfje, hij moet z'n mond houden over mijn brabo accent en hij heeft zelf een áchterlijk amsterdams accentquote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe ik hoorde een kutnummer, drukte op volgende, helemaal vergeten dat ik naar de radio luisterde
Speel je dat bestand de hele tijd afquote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SoSorrealBaby is een halfje, hij moet z'n mond houden over mijn brabo accent en hij heeft zelf een áchterlijk amsterdams accent
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Speel je dat bestand de hele tijd af?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
waspoeder avontuur nu bij de goudse lokaleNu wachten tot slamfm dat kreng van patje oppakt
quote:Title Radio Station Download date
Waspoeder Avontuur Mega Hit Radio 25-04-2011
Waspoeder Avontuur Radio-cor 24-04-2011
Waspoeder Avontuur Radio muziekvoluit 24-04-2011
Waspoeder Avontuur Merwesound 24-04-2011
Waspoeder Avontuur Radio Vrijheid 24-04-2011
Waspoeder Avontuur RadioHoensbroek 24-04-2011
Ja hoiquote:
quote:
Voor wat meer commerciële airplay moet er vast zeker ook nog een grietje wat loze teksten overheen krijsen.quote:
ben je nog ziekjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
werk gaat niet door, dus als je nog mensen nodig hebt voor vanavond, here i am.
Valt mee, gewoon gewerkt vandaag. Werk van vanavond gaat gewoon toevallig niet door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |