quote:
Dat zou een lekker toetje zijnquote:
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaatquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, soms ben ik best blij met FOK! waar je niet elke keer enorm moet opletten wat je zegt.
Op een nieuwssite (Zwolse) had ik gezegd dat asbest helemaal niet gevaarlijk is als je met kleine hoeveelheden, als je er niet vaak mee in aanraking komt. Post er iemand dat zijn pa op sterven ligt door 1 vezeltje. En nu vinden er twee man dat ik maar mijn excuses moet aanbieden
(wetenschappelijk klopt mijn punt gewoon)
Alsof ik ook niet mag zeggen dat de kans dat er een vliegtuig op je huis pleurt erg klein is, omdat er iemand een nichtje had die in Bijlmer woonde.
M'n vorige huis bestond voor een groot deel uit asbest, moest ook weleens in geboord worden. En we leven allemaal nog. *afkloppen*quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, soms ben ik best blij met FOK! waar je niet elke keer enorm moet opletten wat je zegt.
Op een nieuwssite (Zwolse) had ik gezegd dat asbest helemaal niet gevaarlijk is als je met kleine hoeveelheden, als je er niet vaak mee in aanraking komt. Post er iemand dat zijn pa op sterven ligt door 1 vezeltje. En nu vinden er twee man dat ik maar mijn excuses moet aanbieden
Alsof ik ook niet mag zeggen dat de kans dat er een vliegtuig op je huis pleurt erg klein is, omdat er iemand een nichtje had die in Bijlmer woonde.
hebben ze het vezeltje gevonden? daadwerkelijk uit de longen getrokken en gezegd: ah, da is 't!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaat
dat ook nog eensquote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best knap dat je kunt aantonen dat iemand van 1 vezeltje doodgaat
Overdrijven is zo leukquote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Op dat soort sites komt alleen maar van dat heikneuterige volk dat bij het minste of geringste al aanstoot neemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
Enquote:Op woensdag 27 april 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hebben ze het vezeltje gevonden? daadwerkelijk uit de longen getrokken en gezegd: ah, da is 't!
ik zou bewijs eisenquote:
Wat heb jij tegen de hei?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op dat soort sites komt alleen maar van dat heikneuterige volk dat bij het minste of geringste al aanstoot neemt.
'Oja, daarzo, die kloterige bloempotten op het dorpsplein. Ik klaag de gemeente aan!'quote:Op woensdag 27 april 2011 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En
En dat paps zich na 40 jaar kon herinneren dat hij in 18vuursteen een vezeltje aangeraakt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |