Ja, voor Jo zat Gerard in de KvdW, ze worden denk ik gevraagd naar de manier van nomineren en de uitslag hiervan + het conflict dat volgde en nog steeds voortduurtquote:
Mo: maar maar maarquote:Op woensdag 27 april 2011 11:21 schreef NenaLois het volgende:
goedzo: gerard houdt mo nu ook een spiegel voor en confronteert haar
DATquote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef mcspicy het volgende:
Het zit Jo dwars dat Mo haar genomineerd heeft ,thats all
Jij snapt het niet helemaal denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef mcspicy het volgende:
Het zit Jo dwars dat Mo haar genomineerd heeft ,thats all
Tuurlijk als ze het niet met woorden redt gaat ze janken.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef Chuckster het volgende:
Ze komt niet meer uit haar woorden
Zie ik daar nou een traan?
Nja, ik denk het wel hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal denk ik
Jo dr probleem is dat ze denkt dat niemand haar kant kiestquote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het is niet alleen Mo, Jo d'r grotere ergernis is FaalFlip
Ja, een heel zwembad vol.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Chuckster het volgende:
Phil heeft het moeilijk aldus Karim? Huilen?
Heel goed, als Mo wat beter naar Geer zou luisteren... Ze doet net of ze het niet begrijpt, maar ze heeft het allemaal prima door, vuile huichelaar.quote:
Er is net sensatie geweest...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef Blackprinces het volgende:
verdomme heb ik nou bonje tussen jo en flip gemist?
Yep en nu heeft hij Karim ook tegen zich geloof ikquote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef Chanel5 het volgende:
Vindt Flip ook Karims' reaktie ongepast?
Yup. Ik wacht nog op het moment dat ze zelf voor hun eten moeten zorgenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef Chuckster het volgende:
Mo en Flip staan in het huis nu onderaan de food-chain
mo en geer heb ik stukje van meegekregen, geer was goed bezig.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Er is net sensatie geweest...
tussen jo en flip
en tussen mo en gerard
bij beide hebben de heren de dames een spiegel voorgehouden;
waar wij het al weeeeken over hebben hier op de cos!
Wat is basse classe?quote:
"Oh jullie wilden ook mee eten? Sorry we hebben maar voor 4 personen gekookt"quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ik wacht nog op het moment dat ze zelf voor hun eten moeten zorgen
Nouja hij vond dat Karim het beter op een andere manier had kunnen doen in plaats van gewoon maar Mo aanvallen... Heeft ie ook wel gelijk in Karims reactie was een beetje overdreven maar zat er gewoon harstikke door heen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef Chanel5 het volgende:
Vindt Flip ook Karims' reaktie ongepast?
Mo is niet naief, mo is gehaaid. Die doet net of ze het niet begrijpt en gaat zielig doen. "Je bent toch niet boos op me he Geer...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef DjinN het volgende:
Mo is echt zo naïef...omg...Geer heeft helemaal gelijk. Als ze persé niet wilde had ze gewoon nee moeten zeggen EN daar naar moeten handelen.
En wat Jo dr probleem is snap ik helemaal niet. Met haar stomme gezeik dat Flip respectloos is. Als er iemand is die respectloos is is het Jo wel. We weten allemaal nog wel hoe ze over Dennix praatte, en hoe ze vaak genoeg achter iemands rug om zat te tetteren over hem/haar
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef Sonera het volgende:
Me oma komt op visiti.. Mo is aan het praten ze zegt: is dat haar echte stem? wat zielig voor dat meisje!
Wat een zeikerd zeg, als er een altijd zoveel mogelijk korrekt is is het Karim wel. Flip moet maar lekker in een kleuterklasje gaan zitten.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Yep en nu heeft hij Karim ook tegen zich geloof ik
Ja, ze hebben de charade wel heel lang vol kunnen houden. Maar maskertjes zijn toch echt maar tijdelijk. De ware aard komt altijd een keer naar bovenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef iBenny het volgende:
Waarom gebeurd dit pas de laatste weken?
Ja, anderen mensen geld afhandig maken middels oplichtingspraktijken is laag ja.quote:
ik heb gisteravond na de daily niet meer gezien. Maar volgens fokkers was hetgeen tussen jo en flip vandaag een herhaling van gisteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
mo en geer heb ik stukje van meegekregen, geer was goed bezig.
Jammer dat ik flip jo gemist heb
Jo met karim nu in gesprek
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo heeft vaak de bleem op d'r genomen...
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef Sonera het volgende:
Me oma komt op visiti.. Mo is aan het praten ze zegt: is dat haar echte stem? wat zielig voor dat meisje!
Monique is een heel uitgenast vrouwtje heb ik steeds gezegt die doet onschuldig en naieff maar is gehaaid vals loederquote:Op woensdag 27 april 2011 11:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo is niet naief, mo is gehaaid. Die doet net of ze het niet begrijpt en gaat zielig doen. "Je bent toch niet boos op me he Geer...![]()
![]()
Exact!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een zeikerd zeg, als er een altijd zoveel mogelijk korrekt is is het Karim wel. Flip moet maar lekker in een kleuterklasje gaan zitten.
DAT!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze hebben de charade wel heel lang vol kunnen houden. Maar maskertjes zijn toch echt maar tijdelijk. De ware aard komt altijd een keer naar boven
De hele dag kroelen...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vraag me nu toch echt af wat jo 'gezellig'' noemt?
En wie vertelt haar wat letterlijk betekent!
Dat en zijn belabberde woordkeuze en instelling in de groepquote:Op woensdag 27 april 2011 11:30 schreef DjinN het volgende:
Dus de slotconclusie is dat Jo niet genoeg aandacht krijgt van Flip, omdat ie de laatste tijd iets meer bezig is met eMo te troosten ?
Dat mens is niet goed snik
Beppie is jo?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
wat een tyfuswijf haar laatste 2 dagen hoe deed ze toen laura en Sharon waren genomineerd daar verpeste ze de hele boel mee Beppie is een viezerik 100000%
Hij heeft gewoon eindelijk zijn eigen mening heeft niks te maken met instelling in de groepquote:Op woensdag 27 april 2011 11:30 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dat en zijn belabberde woordkeuze en instelling in de groep
Ik hoop ook een keer op Gerard vs. Joquote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef DownToEarth het volgende:
Gerard zei dat goed: waar gaat het in hemelsnaam om. Johanna is een zielig wijf.
Oke, dan ben ik het met je eens heks!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja beppie breipen is haar bijnaam
denk dat ie dat toch niet van plan wasquote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef Chuckster het volgende:
Nou Flip, gooi die plannen van dat dagje strand, sushi eten en bunga-bunga na afloop maar in de prullenbak
Het is dat die al getrouwd is, anders deed ik hem een huwelijksaanzoek!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef DownToEarth het volgende:
Gerard zei dat goed: waar gaat het in hemelsnaam om. Johanna is een zielig wijf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, dan ben ik het met je eens heks!
Ik denk dat Mo zich laat meeslepen met haar omgeving, dat ze middenin de emoties zit en het grote geheel dan niet kan zienquote:Op woensdag 27 april 2011 11:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Monique is een heel uitgenast vrouwtje heb ik steeds gezegt die doet onschuldig en naieff maar is gehaaid vals loeder
Dat trekt opgespoten lip niet hoor. Nu flip haar openlijk afvalt weet ze al niet waar ze het zoeken moet.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop ook een keer op Gerard vs. Jo
Hopelijk net als de vorige keer!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop ook een keer op Gerard vs. Jo
monique laat zich helemaal niet meeslepen die speelt haar eigen spel die wil winnen al moet ze bij wijze van over lijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo zich laat meeslepen met haar omgeving, dat ze middenin de emoties zit en het grote geheel dan niet kan zien
Flip blijft bij zijn punt, jo is er klaar mee, maar blijft er over lullen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers.![]()
Eerst maar es teruglezen, of heeft iemand een kleine samenvatting van de ochtend?
Goedemorgen Urb!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
Moggu stre-amers.![]()
Eerst maar es teruglezen, of heeft iemand een kleine samenvatting van de ochtend?
Yeap, zeer spijtig inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef Chuckster het volgende:
Jammer dat Karim donderdag naar huis moet, hij is nu lekker op dreef, spijtig..
Wat shit....quote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
nou, ik heb weer geen streams....wat een geklooi ! kan nergens een oplossing vinden ,ook niet bij janken om je streams topic
Wat nu weer? Zeg wat je ziet/ hoort!quote:
Maar Flip vult ook vooral voor Monique...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:34 schreef rc_1990 het volgende:
Karim is gewoon aan het zeiken nu... Gister mocht hij toch ook zijn eigen mening geven dus waarom mag Flip dat dan niet
ja khad er gisteravond ook plotseling last van.heb zelfs al systeemherstel gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Wat shit....
Als je de COS terugleest krijg je alle info!
"En ze heeft haar mondje klaar" waren de woordenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
sharon stuit het tegen de borst dat flip voor een ander spreekt
mo is een grote meid en kan voor zichzelf praten
ze heeft tranen snel klaar zal ze bedoelenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"En ze heeft haar mondje klaar" waren de woorden
Het 'stoot' haar ook tegen de borst..quote:Op woensdag 27 april 2011 11:37 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"En ze heeft haar mondje klaar" waren de woorden
Ik heb gister na de daily niet meer gekeken...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ja khad er gisteravond ook plotseling last van.heb zelfs al systeemherstel gedaan
nou dan de tv maar aan op ziggo..tis niet anders
Ach kom nou toch... De reactie was toch ook harstikke kinderachtig gisteren? Ben echte een van de eerste die Mo naar huis wil hebben maar Karim en Jo waren gister gewoon harstikke boos dat ze genomineerd waren. En iedereen spreekt voor iedereen in het huis, wat Jo gewoon dwars zit is dat Flip het voor iemand anders opneemt. Gaat gewoon nergens over.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar Flip vult ook vooral voor Monique...
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:38 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch... De reactie was toch ook harstikke kinderachtig gisteren? Ben echte een van de eerste die Mo naar huis wil hebben maar Karim en Jo waren gister gewoon harstikke boos dat ze genomineerd waren. En iedereen spreekt voor iedereen in het huis, wat Jo gewoon dwars zit is dat Flip het voor iemand anders opneemt. Gaat gewoon nergens over.
ja, ziggo, maar is toch anders vind ik ...je hebt dan maar 1 scherm he...ben gewend ze alle 4 aan te hebben zodat je de anderen ook ziet..quote:Op woensdag 27 april 2011 11:37 schreef Urb het volgende:
Mensen zonder streams, geen digitale tv van UPC/Ziggo?
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:38 schreef Nostalgist het volgende:
Phil loopt (sloffend) langs en draait zijn hoofd af.. Heerlijke psychologische oorlogsvoering..
Dat denk ik niet...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:37 schreef DownToEarth het volgende:
Volgens mij vindt Philip, Monique stiekem leuker.
Ja, daar zullen ze zichzelf toch ook niet zo fijn bij voelen denk ik (jo en mo vooral)quote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef ThomasSlayer het volgende:
Den ware aard van den Mensch komt boven. Nu het prijzengeld nabij te ruiken is.
Genomineerden zoeken een zondebok voor hun onvermijdelijke exit.
Pijnlijk als ze dit stukje secret story van zichzelf straks terug zien.
ja gerard heeft mo allang door, karim ook trouwens...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:38 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ik heb gister na de daily niet meer gekeken...
Blijkbaar was de ruzie van jo en flip een herhaling van gister. Flip hield jo een (goede) spiegel voor; dit kan ze niet hebben en ging om de agressieve/manipulerende manier...
Verder heeft gerard mo een spiegel voorgehouden
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:38 schreef Nostalgist het volgende:
Phil loopt (sloffend) langs en draait zijn hoofd af.. Heerlijke psychologische oorlogsvoering..
Jij bent toch geen zijden sok?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef just me het volgende:
Flip is dus iemand die wil dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft en zich overal verantwoordelijk voor voelt, wil ruzies oplossen en dat alles gaat ten koste van hemzelf
sprak zij uit ervaring
Ja, laat flip het maar 'gezellig ' hebben met aafke!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef Chuckster het volgende:
Laat Alphons alsjeblieft Aafke overvliegen terug dat huis in, dan gaat Jo helemaal over de rooie
Hier nog zo'n ervaringsdeskundige, ik kijk ook in een spiegel en vind het niet altijd even prettig wat ik zie!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef just me het volgende:
Flip is dus iemand die wil dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft en zich overal verantwoordelijk voor voelt, wil ruzies oplossen en dat alles gaat ten koste van hemzelf
sprak zij uit ervaring
En nu gaat Jo zielig doen, en Sharon gaat er nog in mee ook nogquote:Op woensdag 27 april 2011 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook ik ben geen Mo fan, maar wat Jo probeert...
Liever een vertrekkende moquote:Op woensdag 27 april 2011 11:40 schreef SSLover het volgende:
Liever een ruziende mo dan een jankende jo
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:40 schreef Stability het volgende:
jaaaaaaaaaaa mn streams doen het weerde volhouder wint he?
En Jo blijft maar kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
flip zwemt zijn frusties maar eens eruit
ja met haar praatjes dat ze weg wil.....schijnheilige dat ze isquote:
Jo doet altijd fakking zielig, zij heeft het fakking zwaar, zorgt zo fakking goed voor fakking anderen.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:40 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
En nu gaat Jo zielig doen, en Sharon gaat er nog in mee ook nog
Gebruik Firefox + de Adblock addonquote:Op woensdag 27 april 2011 11:41 schreef shomila het volgende:
Ik heb steeds die klote reclame bij de streams.
Jo jankt helemaal niet hoor, Mo had nog voordat de eerste zin was uitgesproken gejankt.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:40 schreef SSLover het volgende:
Liever een ruziende mo dan een jankende jo
honderd keer op refresh drukken en schreeuwen naar mn scherm ..het hielpquote:Op woensdag 27 april 2011 11:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En ondertussen draait het altijd om haarzelfquote:Op woensdag 27 april 2011 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo doet altijd fakking zielig, zij heeft het fakking zwaar, zorgt zo fakking goed voor fakking anderen.
Ja, toch ook wel leerzaam dat SST he?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef just me het volgende:
sprak zij uit ervaring[/sub]
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef Stability het volgende:
[..]
honderd keer op refresh drukken en schreeuwen naar mn scherm ..het hielp
Klopt, zij doet niks voor een ander als ze er zelf geen garen bij spint.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef SSLover het volgende:
[..]
En ondertussen draait het altijd om haarzelf
Ik ook niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
sharon snapt niet waarom flip het zich zo aantrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |