Dat.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Als je echt zo bezorgd bent dat ze gaat roken, zou ik 'r thuis laten.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 12:27 schreef Daniel1976 het volgende:
Er is vast nog wel een boot die van NL naar de VS of canada vliegt.
Tsja of prive vliegtuig huren, dan mag je roken
Ik rook zelf ook, en roken in het vliegtuig is net als in de trein enorm smerig, die lucht alleen al.
Bah. Ik heb er niets op tegen om niet te roken in het vliegtuig.
Dat zal haar ervan weerhouden jaquote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef Black_Ninja het volgende:
Laat je moeder dit topic eens lezen. Dan weet ze gelijk wat andere mensen er van vinden als ze het wel zou proberen.
Bij babyboomers is de boete vaak overtuigender dan wat andere mensen van hun vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef Black_Ninja het volgende:
Laat je moeder dit topic eens lezen. Dan weet ze gelijk wat andere mensen er van vinden als ze het wel zou proberen.
Geen probleem, ben aansteker verzamelaar (onbewust) de laatste keer dat ik vloog had ik er 7 in mijn jas en broekzakken zitten, dat vinden ze helemaal geen probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Sowieso vreemd natuurlijk dat je vuur mag meenemen in het vliegtuig.
Nee dat weet ik. Ik vind het alleen vreemd dat ze het geen probleem vinden.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen probleem, ben aansteker verzamelaar (onbewust) de laatste keer dat ik vloog had ik er 7 in mijn jas en broekzakken zitten, dat vinden ze helemaal geen probleem.
Tsja stel je neemt 7 aanstekers mee en plakband.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Ik vind het alleen vreemd dat ze het geen probleem vinden.
Nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja stel je neemt 7 aanstekers mee en plakband.
Je maakt er 6 vast met tape. Nummer 7 voer je op en je laat die 6 aanstekers ermee ontploffen, zou dat genoeg zijn voor schade aan het vliegtuig?
Misschien, ik weet het niet. Als je een berg kranten aansteekt, weet ik zeker dat je schade aanricht. Zeker als je dat op een paar verschillende plaatsen voor elkaar krijgt. Of als je de plastic wandbeplating in de hens steekt.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja stel je neemt 7 aanstekers mee en plakband.
Je maakt er 6 vast met tape. Nummer 7 voer je op en je laat die 6 aanstekers ermee ontploffen, zou dat genoeg zijn voor schade aan het vliegtuig?
Dus daar blijven mijn aanstekersquote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen probleem, ben aansteker verzamelaar (onbewust) de laatste keer dat ik vloog had ik er 7 in mijn jas en broekzakken zitten, dat vinden ze helemaal geen probleem.
Een zak lollies?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
De behoefte aan nicotine (lichamelijke verslaving) zal afnemen als je pleisters of kauwgom gebruikt. De psychologische verslaving krijg je daarmee echter niet weg.
De psychologische verslaving is het ergst.
succes.
Ik mag hopen dat dat brandwerend materiaal is, die plastic binnenkant.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:10 schreef 525TDS het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet. Als je een berg kranten aansteekt, weet ik zeker dat je schade aanricht. Zeker als je dat op een paar verschillende plaatsen voor elkaar krijgt. Of als je de plastic wandbeplating in de hens steekt.
Slecht plan.
Ja ik ook. Maar acherin krijgen ze gewoon plastic. Echt vaag, het ijzeren bestek voorin en het plastic achterin. We krijgen ook altijd echt glas, echte wijn uit een echte glazen fles en eten op gewoon normale borden.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat brandwerend materiaal is, die plastic binnenkant.
Maargoed een fikkie aan boord is nooit goed idd.
Maar er zijn meer dingen raar hoor. Ik vlieg regelmatig met een maatschappij waar je bij het eten gewoon een metalen mes en vork krijgt.
Joh heel die beveiliging is een natte neus. Is er hier iemand waarbij zijn schoenzolen weleens zijn gecontroleerd? Als je je schoenzolen vol spuit met explosief materiaal? Ontsteker in de vorm van een pen en BOEM! En niks en niemand die daar iets tegen kan doen. In een vliegtuig heb je niet veel nodig om flink wat schade aan te richten.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat brandwerend materiaal is, die plastic binnenkant.
Maargoed een fikkie aan boord is nooit goed idd.
Maar er zijn meer dingen raar hoor. Ik vlieg regelmatig met een maatschappij waar je bij het eten gewoon een metalen mes en vork krijgt.
Jup. Een keertje.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Joh heel die beveiliging is een natte neus. Is er hier iemand waarbij zijn schoenzolen weleens zijn gecontroleerd?
En zijn toen je zolen open gesneden?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup. Een keertje.
Iedereen met schoenen met hakken aan mocht ze afgeven.
Touchéquote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En zijn toen je zolen open gesneden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |