Ik vond de jurk juist zo mooi, omdat hij zo simpel was.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Leigh het volgende:
Gisteren het huwelijk van William en Kate gekeken (wie niet?), en ik moet eerlijk zeggen: mooie jurk, hoor, maar heel bijzonder vond ik hem niet.
Klinkt waarschijnlijk heel verkeerd, maar ik vind mijn jurk eigenlijk mooier
Ik vond het totaal geen mooie jurk, mooie lange sleep, dat ziet er altijd indrukwekkend uit natuurlijk, maar verder... vond de jurk van het bruidsmeisje mooierquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:25 schreef Leigh het volgende:
Gisteren het huwelijk van William en Kate gekeken (wie niet?), en ik moet eerlijk zeggen: mooie jurk, hoor, maar heel bijzonder vond ik hem niet.
Klinkt waarschijnlijk heel verkeerd, maar ik vind mijn jurk eigenlijk mooier
Prima toch? Je bent er bij en daar gaat het toch om? Als het directe familie is zou ik het wat minder vinden, maar in jouw geval zou ik me er echt niet druk om maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
hoe zien jullie dat?? dat als je iemand voor de hele dag uitnodigd dat ie dan alleen 's avonds komt??
Dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:29 schreef Barretje80 het volgende:
nou vroeg ik net aan de rest van het team waar zij heen gaan ( alleen receptie, diner of feest) en men reageerde verontwaardigd dat ik het in m'n hoofd durfde te halen om NIET de hele dag te gaaniets met vrije dagen nemen en een manager die er niet zo blij mee is
hoe zien jullie dat?? dat als je iemand voor de hele dag uitnodigd dat ie dan alleen 's avonds komt??
Wat gaaf! Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef Soempie het volgende:
M'n jurk is binnen.
Nu weet ik alleen niet wanneer ik hem het best kan gaan 'afpassen'. Vorige week bleek ik opeens zwanger ( jeej!) en dat betekent dat ik 11 weken zwanger ben met de bruiloft.
![]()
Morgen maar even overleggen...
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef Soempie het volgende:
M'n jurk is binnen.
Nu weet ik alleen niet wanneer ik hem het best kan gaan 'afpassen'. Vorige week bleek ik opeens zwanger ( jeej!) en dat betekent dat ik 11 weken zwanger ben met de bruiloft.
![]()
Geloof me, al wordt je nog 10x zo ziek.. Op de dag gaat het primaquote:Op maandag 2 mei 2011 10:31 schreef progje het volgende:
Ik vond de jurk van het bruidsmeisje ook mooier.
Nog maar 12 dagen en dan is het zover.
Lig nu wel strontverkouden op de bank, naja beter nu dan op de dag zelf natuurlijk
Fantastisch! Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef Soempie het volgende:
M'n jurk is binnen.
![]()
Een vriendin van me riep ook al: nu moet je goed je boeketje voor je buik houden op de dag zelf en met schaamrood op je kaken naar beneden kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat gaaaaf soempie!!
nou wordt het een "moetje"
ach nee wat k*tquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:34 schreef Raissa het volgende:
Goede timing: onze dochter heeft de waterpokken nu
kijk dat zijn de betere acties!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef mjan het volgende:
Alvast een hele mooie dag voor morgen gewenst Raissa! Hopelijk heeft je kleine het zo druk met alle mensen om haar heen dat ze de eventuele jeuk gewoon vergeet.
Em gefeliciteerd voor Soepie
Ik ben trouwens vandaag geheel onverwachts voor een jurk geslaagd. Ik liep als spontane actie even een winkel in en kwam ineens heel arm weer naar buitenMaar mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |