Ja hoorde ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Nostalgist het volgende:
Zei Jo nou "drama om kutjes en kalfjes" ?
Gewoon in de les?quote:
Ik werk op een school en heb daarom vakantie!quote:
Jij hebt het dus gisteravond en nacht niet gezien?quote:
precies; ze kan niet tegen de waarheid als flip haar een spiegel voorhoudtquote:Op woensdag 27 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij zei letterlijk, ik neem jou dat kwalijk want ik ben niet zo.
Jo vergeet ff dat ze zo over mo sprak, zónder dat mo er bij was.
Het was ook niet aardig wat ze gistere zei, dat was iets heel anders dan een mening geven over iemand...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij zei letterlijk, ik neem jou dat kwalijk want ik ben niet zo.
Jo vergeet ff dat ze zo over mo sprak, zónder dat mo er bij was.
Ik heb het voor de helft kunnen volgen, maar dit wel geniaalquote:Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt het dus gisteravond en nacht niet gezien?
Is precies hetzelfde met 100x zelfde uitspraken van Betty.
Ik mis alleen die "reep chocolade" nog.
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:05 schreef Flashbox het volgende:
Ze denkt echt dat ze de koningin is, rot lekker op naar die tietenfabriek
is al aan bod geweest vandaagquote:Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt het dus gisteravond en nacht niet gezien?
Is precies hetzelfde met 100x zelfde uitspraken van Betty.
Ik mis alleen die "reep chocolade" nog.
Precies, ze liep hysterisch te schreeuwen over mo, tót mo er bij kwam... toen bond ze in.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Het was ook niet aardig wat ze gistere zei, dat was iets heel anders dan een mening geven over iemand...
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
Stel je voor dat Lau nog in het huis zat, sdan had ze heel hard tussen de bewoners heen en weer moeten rennen, ze kriebelen en zeggen: het komt wel goed, schatje
precies denkt nu bij haarzelf : yes heb het voor elkaar heb iedereen tegen elkaar uitgespeeld en Jo en Flip uit elkaar en Flip lekker helemaal voor mezelfquote:Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef Sorry... het volgende:
Mo zit daar heel zielig, maar ze zit in haar beste vel sinds weken...
Ja daarom en als Flip dan aangeeft dat dat eigenlijk niet kan dan kiest hij weer partijquote:Op woensdag 27 april 2011 11:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Precies, ze liep hysterisch te schreeuwen over mo, tót mo er bij kwam... toen bond ze in.
Goedemorgen, je hebt het leukste gemistquote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
slinger de stream aan en hoor beppie zeggen ze is er weer klaar mee, en de dag begint pas![]()
goedemorgen all
Boksbeugels lijkt me leukerquote:Op woensdag 27 april 2011 11:11 schreef shomila het volgende:
Gooi er maar een paar bokshandschoenen in.
Juist, flip gaf zijn grens aan, hij vond het niet kunnen dat jo zo over mo sprak.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja daarom en als Flip dan aangeeft dat dat eigenlijk niet kan dan kiest hij weer partij
LOL, hij is weer fijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
De maskertjes vallen hard ineens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
De maskertjes vallen hard ineens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha jammer echt jammer zie net wel beelden voorbij schuiven Beppie en haar vingertjequote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Goedemorgen, je hebt het leukste gemistde ruzie tussen Jo en Phil
Niks gemist... die ruzie duur nog wel even en Jo verwijt Flip toch keer op keer weer hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef Verity het volgende:
[..]
Goedemorgen, je hebt het leukste gemistde ruzie tussen Jo en Phil
zit wat in,quote:Op woensdag 27 april 2011 11:11 schreef angeljacky het volgende:
Kom op Mo moet je nu Flip niet even gaan troosten, vals kreng
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |