Je gaat goedquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv eettafel + 5 stoelen kijken/kopen, za-dag koelvriescombi + tv + stofzuiger + kledingkast, zondag gasstel/oven + blu ray speler halen
Jajaquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
P kom er maar in met de verdere verhalen over dat je weggaat.
Geweldig hequote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En iedereen maar zeiken over Apple en het bijhouden van locatie gegevens, waarvan nog niet eens bekend is of die doorgestuurd worden. Maar ondertussen wel flink blijven TomTommen.
Lastigquote:Op woensdag 27 april 2011 09:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Ik heb straks de crematie van dat oude mannetje, en ik heb GEEN idee wat ik in 's hemelsnaam aan moet
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
LastigIk vind het wel heel tof dat je er naar toe gaat eigenlijk
![]()
dat is toch prima meisquote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik wilde er erg graag heen, heb speciaal geruild met een collega. Ik denk dat ik trouwens gewoon als mezelf ga, jeans sneakers en een zwart bloesje ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken.
'quote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik wilde er erg graag heen, heb speciaal geruild met een collega. Ik denk dat ik trouwens gewoon als mezelf ga, jeans sneakers en een zwart bloesje ofzo.
hoe reageerden de Amerikanen?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Goed! Alle belangrijke mensen weten het, behalve mijn teamlead en ex-teamlead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |