Je gaat goedquote:Op woensdag 27 april 2011 09:44 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv eettafel + 5 stoelen kijken/kopen, za-dag koelvriescombi + tv + stofzuiger + kledingkast, zondag gasstel/oven + blu ray speler halen
Jajaquote:Op woensdag 27 april 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
P kom er maar in met de verdere verhalen over dat je weggaat.
Geweldig hequote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En iedereen maar zeiken over Apple en het bijhouden van locatie gegevens, waarvan nog niet eens bekend is of die doorgestuurd worden. Maar ondertussen wel flink blijven TomTommen.
Lastigquote:Op woensdag 27 april 2011 09:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Ik heb straks de crematie van dat oude mannetje, en ik heb GEEN idee wat ik in 's hemelsnaam aan moet
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
LastigIk vind het wel heel tof dat je er naar toe gaat eigenlijk
![]()
dat is toch prima meisquote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik wilde er erg graag heen, heb speciaal geruild met een collega. Ik denk dat ik trouwens gewoon als mezelf ga, jeans sneakers en een zwart bloesje ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken.
'quote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik wilde er erg graag heen, heb speciaal geruild met een collega. Ik denk dat ik trouwens gewoon als mezelf ga, jeans sneakers en een zwart bloesje ofzo.
hoe reageerden de Amerikanen?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
Goed! Alle belangrijke mensen weten het, behalve mijn teamlead en ex-teamlead
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken! gefeliciteerd
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Sorryquote:
Vanmiddag om 15:00 uurquote:Op woensdag 27 april 2011 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe reageerden de Amerikanen?
Beetje te kort door de bocht dit natuurlijkquote:
![]()
Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doe je goed
Gooi er misschien nog wat dingen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat hier echt niet lukken, te strakke CAO. Maar in functiegroepen is wel wat te regelen als ik kijk hoe mijn functie er dan uit gaat zien. Ik hoef niet het onderste uit de kan, maar onderbetaald worden is ook weer overdrevenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gooi er misschien nog wat dingen bij
idd, maar er zijn nog een paar verbeterpuntjes te bedenkenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat hier echt niet lukken, te strakke CAO. Maar in functiegroepen is wel wat te regelen als ik kijk hoe mijn functie er dan uit gaat zien. Ik hoef niet het onderste uit de kan, maar onderbetaald worden is ook weer overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit plaatje staat bovenaan de vacature:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand nog een baan bij ProRail:
http://www.werkenbijprora(...)vacancyId=149496&b=1
Functie:
Je bedient handmatig de overweg Naarden-Bussum. Je monitoort op enkele beeldschermen het voetgangers- en (gemotoriseerde) wegverkeer.
De secundaire arbeidsvoorwaarde is een goed gevulde koelkast als je 's nachts moet werken?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit plaatje staat bovenaan de vacature:
[ afbeelding ]
Het zal wel door vormgevers worden bedacht, maar wat heeft het in hemelsnaam met een vacature te maken??
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, maar er zijn nog een paar verbeterpuntjes te bedenkenik zou voor de grap eens jouw wensenlijstje moeten neerleggen bij mijn baas. Die gaat volledig uit zn plaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wil je best wat dingen doorspelen. eens kijken hoe hij reageertquote:Op woensdag 27 april 2011 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou voor de grap eens jouw wensenlijstje moeten neerleggen bij mijn baas. Die gaat volledig uit zn plaat
Niet iets voor Ross?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:56 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand nog een baan bij ProRail:
http://www.werkenbijprora(...)vacancyId=149496&b=1
Functie:
Je bedient handmatig de overweg Naarden-Bussum. Je monitoort op enkele beeldschermen het voetgangers- en (gemotoriseerde) wegverkeer.
mn baas en zijn buien kennende zou ik best een duw kunnen ontvangenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Wil je best wat dingen doorspelen. eens kijken hoe hij reageert![]()
![]()
gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen secundair en dergelijke goed nakijkenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ontslagvergoeding opstrijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn baas en zijn buien kennende zou ik best een duw kunnen ontvangen
Ik zou het pas doen als je al een andere baan hebtquote:Op woensdag 27 april 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
mn baas en zijn buien kennende zou ik best een duw kunnen ontvangen
ik was het ook niet van planquote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou het pas doen als je al een andere baan hebt
kun je hier naar fluitenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 27 april 2011 10:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beetje te kort door de bocht dit natuurlijk
Heb je wettelijk recht op als hij je ontslaat (hangt natuurlijk van je contract af).quote:Op woensdag 27 april 2011 11:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kun je hier naar fluitenik zou wat krijgen voor het feit dat ik voor een goede nieuwe medewerker heb gezorgd. Zei hij mondeling (wat jammer was) en na mijn 1e herinnering werd hij rood en na de 2e tijd later zei hij dat hij dat niet gezegd heeft omdat hij dat niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |