ja de kleur komt niet echt goed uit op de foto, maar het is meer donkerroze.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef Kally het volgende:
Ik vind ze met die rode bloemen leuker dan met witte.
Ik ben sinds zondag ook een kilo kwijt, water komt me neus uit
De Dikke banden race duurt tot 13:00 uur, dan moet ik nog naar huis fietsen (20minuten) en douchen enzo, dus vanaf 15:00 uur ofzo....quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Kally het volgende:
Whaha, hoe laat moet ik zaterdag bij jou zijn? Ik ga aso uitslapen
Owja nog 2,5 weekquote:
goedemorgenquote:
Ik download via nieuwsgroepenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef iBenny het volgende:
Ik wil The Voice terugkijken, maar heb geen idee hoe..
*kijkt c_a lief aan*
c_a, wil zou je me willen verblijden met een uitleg hoe ik het kan downloaden?![]()
en hoe heb je het nu gedaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:06 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen beiden!
Volgens mij is het nu gelukt
ik ook nietquote:
Haha, succesquote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga even druk doen, dan gaat de tijd sneller.
Ieuwwwwwquote:
Ik heb slaapquote:
Als je er een bed bij hebt welquote:
Oververmoeid?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Kally het volgende:
Ja graag, maar dat kan ik de hele dag wel doen, dat is niet zoals het hoort, zeker na een nacht van 8 uur slaap
Ik lig al weken bijtijds, en geloof het niet.quote:
Niet doenquote:
ja maar ik wil het weten, ik ben die onzekerheid zo zat...quote:
Wuut?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat mieemieemieEeeww ewbank ik het dreamteam van Marco Borsato komt bij tvoh!
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat mieemieemieEeeww ewbank ik het dreamteam van Marco Borsato komt bij tvoh!
Lemming: Poll voor de vrouwenquote:
quote:
Jaaaaa, ik speel alquote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa doet ie t weer?? Dan doe k straks ff cityville.. Aangezien niemand op die wall klikt ooit! Behalve jij!
Okidokiequote:Op woensdag 27 april 2011 18:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik straks ook.. Nu voor de laatste keer post sorteren en morgen bezorgen, en ff koken..
Zwartquote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie
Ik heb een zwarte rozenbroche gevonden
Helemaal uit elkaar gehaald, en daar ga ik weer een oorbel van maken
O haai Sjeffriequote:
Die is echt wel toppiequote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dit wordt hem
[ afbeelding ]
Ik klik ook best vaak op de wallquote:Op woensdag 27 april 2011 18:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaa doet ie t weer?? Dan doe k straks ff cityville.. Aangezien niemand op die wall klikt ooit! Behalve jij!
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
Jongste knipt net 2 snorharen bij de kat
Echt die moet je heel de dag in de gaten houden
Ik probeer niet te lachen hoorquote:
Lijkt wel of je een dier hebt gepiercet.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dit wordt hem
[ afbeelding ]
Nee gelukkig nietquote:
Jaquote:
Beide bij mij ook al gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef iBenny het volgende:
Een week geleden had dat kleine jochie bij de Pfaff's z'n hoofd geschoren met een tondeuse![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
En in het kader van rek tot je gaat slapen, doei mama, ik hou van jou, goodnight, see you tomorrow, ik hou 1.8000.000.23456789 van je, en dat net zo lang tot je alles 5 x hebt teruggezegd
Aaah.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
En in het kader van rek tot je gaat slapen, doei mama, ik hou van jou, goodnight, see you tomorrow, ik hou 1.8000.000.23456789 van je, en dat net zo lang tot je alles 5 x hebt teruggezegd
Kinderenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
Jongste knipt net 2 snorharen bij de kat
Echt die moet je heel de dag in de gaten houden
Hoi Siepquote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Hey SYmph en Bella, I'm back mijn laptop doet het weer
Benny kun jij mijn crops reviven?
is het goed als ik dat over ong. een kwartiertje doe?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Uiteraard, maar ik vind het zonde om ze weg te doenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
is het goed als ik dat over ong. een kwartiertje doe?
Die nam me een run door de kamerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het hoort erbij
Ik snap dat de kat wat minder enthousiast was
Heb je het dan de hele tijd op je mobiel gedaan, the horrorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je het dan de hele tijd op je mobiel gedaan, the horror
Ik zag al een voorstukje, ze lijken niet eens.quote:
Vrijdag!quote:
Lekkahquote:
Dank jequote:
Hoiquote:
Ik ben even schade aan het inhalenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef iBenny het volgende:
Als ik het 2x per dag speel lukt het prima.
1x om alle community's, winkels en crops te doen
1x om alle huizen te doen en buren te bezoeken.
En geen energie probleem
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja maar, simone heeft 303849405 profielen, dus dan gaat t allemaal wat sneller!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan download je hem en kijk je zelf op je tvquote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
Nieuwe Pooh film
Mijn kinderen zijn te oud
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een hele week in Turkey?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een hele week in Turkey?
[ afbeelding ]
Animals United 3D?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Ze gaan morgen naar Animals nog wat met mijn moeder, ik wil ook
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope.Ijsdansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan ga je toch mee?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Ze gaan morgen naar Animals nog wat met mijn moeder, ik wil ook
Ja diequote:
Ik moet werkenquote:
13 meiquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme werk ook altijd.
Kally, wanneer gingen jullie naar Londen?
Die kameraad waar ik volgende week mee mee ga, moet misschien weer naar Engeland toe, zit ie deze week ook al.quote:
Waar ga je mee naar toe? Londen ook?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Die kameraad waar ik volgende week mee mee ga, moet misschien weer naar Engeland toe, zit ie deze week ook al.
Ik heb er zo'n zin inquote:
Ja best welquote:Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
Wat zijn er eigenlijk veel animatiefilms in de bioscoop nu
Ohw, nog niet gehoordquote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
Eric van Tijn heeft het nieuwe nummer geschreven voor Dean Saunders, nou ja gedeeltelijk
Ja, sorrrryyyyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
Eric van Tijn heeft het nieuwe nummer geschreven voor Dean Saunders, nou ja gedeeltelijk
Volgens Dean een zomerknaller, hij gaat hem volgende week opnemenquote:
Dat hele album is dus zo. Allemaal soul-liedjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Kally het volgende:
Benny ik heb het niet gehoord maar ik vind dat nieuwe nummer niet bij hem passen, het moet wat ruiger.
Nou ja soul ook niet verkeerd, maar die stomme wijven ertussendoorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hele album is dus zo. Allemaal soul-liedjes.
Ik zit msn te downloaden zodat je het kan doorgevenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG... ik heb op 1 account nog 11 goals open staan
Het is iig niet wat ik ervan had verwachtquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja soul ook niet verkeerd, maar die stomme wijven ertussendoor
OEH, das sexyquote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit msn te downloaden zodat je het kan doorgeven
Misschien moet je het vaker horenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is iig niet wat ik ervan had verwacht
Het duurt nogalquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OEH, das sexy
geef je een gil, als je zover bent? dan zet ik msn aan..
Doeiquote:Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
Ik kap ermee, die laptop is zo traag, dat is geen werken. Tot later.
Truste moppiequote:Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga the voice kijken en dan slapen
Dankjequote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, er staat een foutje in je linkje onder je posts
Messiquote:
die actie voor het 2de doelpunt was tofquote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Messi
Zal alleen nooit een wereldtitel pakken, iig niet in 2014.
vakantiequote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
*bam*
Was onderweg naar school krijg ik een telefoontje dat de docent ziek is, dus meteen bij het eerst volgende station uitgestapt om naar huis te gaan. Nu heb ik vakantie.
En ik moet zo naar Laren, dus het komt sowieso wel goed uit
Dat is wel kut. Omdat die trein ook zo langzaam reed opeens?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht ik neem een trein later, dan heb ik n Groningen nog een half uur speling tussen station en school.. Heeft de trein vertraging zo van je BAM! Telaat, dus geen examen voor mij. Terwijl die hoer nog niet eens begonnen was met de les..
Maar goed, it's not the end of the world!
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en gewicht is stabiel gebleven.. Ik vind het fijn na 600 kilo paaseitjes!
jaquote:Op donderdag 28 april 2011 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit op het station naast een container Burger Kiing broodje.. Zal ik er een paar jatten?
waarom janken dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Aan de ene kant kan ik wel janken, aan de andere kant ben ik blij dat ik er vanaf ben!
quote:
6 uurtjes vandaag, half 8 begonnenquote:
Maar wat zijn de consequenties dan als je het niet doet?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, volgend schooljaar.. Nou.. Annemaria koekoek! Ik begin dr niet meer aan!
Ik vind die reactie wel tofquote:Op donderdag 28 april 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor spinnen, maar deze is best wel ieuw
Hij komt wel voor, maar niet veel.. hij is beschermdquote:Op donderdag 28 april 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
Nu ben ik benieuwd of hij veel voorkomt in Nederland
quote:
Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 28 april 2011 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij komt wel voor, maar niet veel.. hij is beschermd
Jij bent engquote:
Je weet toch dat ik van je houquote:
Heul niet, mij te groot, ik zou keihard wegrennenquote:Op donderdag 28 april 2011 14:58 schreef pgrferrari het volgende:
Kally zou hem helemaal kapot stampen.
Watjequote:Op donderdag 28 april 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, mij te groot, ik zou keihard wegrennen
Wel een lievequote:
quote:
Geen idee, ik kom niet op de ksc meetsquote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer zie ik je nou weer eens?
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom niet op de ksc meets
Maar we regelen wel weer een meet een avond toch? Wel na de zomervakantie danquote:
Okquote:Op donderdag 28 april 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar we regelen wel weer een meet een avond toch? Wel na de zomervakantie dan
Jij hoorde hemquote:
Ik heb rode wangen en zit high te zijn, gaat goedquote:
nee gaat niet goedquote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb rode wangen en zit high te zijn, gaat goed
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb rode wangen en zit high te zijn, gaat goed
Weet ik niet, beetje verhoging denk ik, maar dat kan zo weer weg zijn bij mij, ik zit raar in elkaarquote:Op donderdag 28 april 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gaat niet goedHeb je koorts?
Ja joepiequote:
Uhh, morgen?quote:Op donderdag 28 april 2011 15:01 schreef iBenny het volgende:
OMG, mn vader is helemaal hyper en zenuwachtig voor de voetbalwedstrijd morgen
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen pijn in me buik en rug....ongesteld
Ik ook maar 2 knulletjes hier dus dat gaat niet zo goedquote:
Ik kan ook niet slapenquote:Op donderdag 28 april 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook maar 2 knulletjes hier dus dat gaat niet zo goed
Awwwwquote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen
Stage en straks gelijk door naar werk.
Dat kan, in de zaal ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien moet Benny zijn vader wel zelf voetballen
ja na een heeeeeeeeeele lange tijd... en nu issie bang dat hij het niet meer kan. En daarom issie zenuwachtigquote:
Ze willen hem als spits inzetten in de laatste minuten. Winnen ze, zijn ze kampioen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja na een heeeeeeeeeele lange tijd... en nu issie bang dat hij het niet meer kan. En daarom issie zenuwachtig
ja dan zou ik ook zenuwachtig zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze willen hem als spits inzetten in de laatste minuten. Winnen ze, zijn ze kampioen.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet ie dus ook nooit weer, dat is het enige fijne eraan.
Hij is van het soort, ik leer pas nadat het me overkomen is, wat ik ook zeg dus het zij zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kinderen moeten soms ook 20x tegen een lamp lopen, het houdt je van de straat.
Geen diploma.. maar heuhj... wat kan mij 't schelen..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wat zijn de consequenties dan als je het niet doet?
Ik begrijp het, ik ookquote:
Whut whut?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik krijg een foto doorgestuurd van een vriend van mij, met zn vriend...
die vriend...
NEEEEE
FACK!
dit kan toch niet
........................quote:
Ik een flesquote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet even een roseetje tegen de schrik!
Op beide manieren niet neequote:Op donderdag 28 april 2011 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OMG.. ik kan die vriend toch niet meer serieus nemen?
Jaquote:Op donderdag 28 april 2011 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik neem m zowieso niet meer .. haha, I was over it.. maar nu helemaal!
Almere City FC - Fortuna Sittardquote:
Heb je voor mij 2 nieuwe ogen?quote:
Een blauwe!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je voor mij 2 nieuwe ogen?
Welke?
Ja die ogen, das goedquote:
Ahh tuurlijk. Al denk ik niet dat de wedstrijd er toe gaat doen, want RBC gaat waarschijnlijk failliet.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almere City FC - Fortuna Sittard
Als ze winnen zijn ze -vrijwel- zeker van nog een seizoen eerste divisie
Het is natuurlijk leuker als je jezelf redtquote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ahh tuurlijk. Al denk ik niet dat de wedstrijd er toe gaat doen, want RBC gaat waarschijnlijk failliet.
quote:
Mooiquote:
Ja. En ook wel zo veilig.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is natuurlijk leuker als je jezelf redt
Die zie ik nu pasquote:
Als de social media maar over FOK! gaat!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet, mag niet... contract, geheimhouding
quote:
Uhuquote:Op donderdag 28 april 2011 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als de social media maar over FOK! gaat!
IK ga je binnenkort zien, komt goed!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet, mag niet... contract, geheimhouding
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ga je binnenkort zien, komt goed!
Je gaat niet op hem zitten op de tribune hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK ga je binnenkort zien, komt goed!
ik ga op m liggen zelfs!quote:Op donderdag 28 april 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Je gaat niet op hem zitten op de tribune hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |