Leuk ja, zo'n inslagquote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Juist gaaf die donder, zeker bij een inslag!
Wel fascinerend om te zienquote:
Net 4 maanden vrij geweest en ik werk vandaag van 10.00 tot 13.00quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jou schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Tot je de volgende dag je beesten dood vindt.quote:
Opzich is een inslag op hoge gebouwen of een hoge aantrekkingskracht voor de bliksem (hoogspanningskabels en electrahuisjes). Heb alleen een keer gehad dat het op de brug insloeg toen ik er op fietste, dat was wel even schrikken.quote:
Ik heb toch wel een keer een satellietontvanger af mogen schrijven door een inslagquote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schoonmoeder gehad die was zo extreem bang voor onweer dat het gewoon grappig was.
Als het ging onweren belde ze ons ook op dat we ALLE stekkers uit de stopcontacten moesten halen enz
Nee dat is niet leuk. Ik stem dan ook voor inslag zonder dodenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot je de volgende dag je beesten dood vindt.
Zij had ooit gezien hoe de bliksem insloeg in een boom en daar was zo van onder de indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een keer een satellietontvanger af mogen schrijven door een inslag
Niet dat ik er nu stekkers uithaal
Zo is m'n moeder nog steeds.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schoonmoeder gehad die was zo extreem bang voor onweer dat het gewoon grappig was.
Als het ging onweren belde ze ons ook op dat we ALLE stekkers uit de stopcontacten moesten halen enz
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk. Ik stem dan ook voor inslag zonder doden
[..]
Zij had ooit gezien hoe de bliksem insloeg in een boom en daar was zo van onder de indruk.
Die verwachtte echt dat we alle stekkers eruit zouden halen en dan ook minstens 2 meter van de stopcontacten af he.
Dus of ik ff mn koelkast, wasmachine, tv enz wilde gaan verplaatsen.
Nou uhm nee
Wat is ingang oost?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Leuk bij een ander.' Net zoals tornado's en Ingang Oost.
Zo zijn helaas heel veel mensen.quote:
Nee dat kan ik me voorstellen. Gadsie. Waar was het ingeslagen dan? Gewoon in de stal of?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.
Die dode beesten waren niet tof. Was bij een bevriende boer, de helft van z'n jongvee dood.
Die van mij staat op 1600 ingezette uren pjquote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Bonusregeling
Nou ja...
Ik moet wel alle dagen ingezet zijn, en in een heel gunstig jaar (kerst, o&n en koninginnedag allemaal in het weekend), hou ik dan 10 dagen over voor ziek zijn/idle zijn/cursus. Anders red ik de target niet.
Ik doe wel net alsof de bonusregeling er niet is
Ingang Oostquote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is ingang oost?
[..]
Zo zijn helaas heel veel mensen.
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.
Die dode beesten waren niet tof. Was bij een bevriende boer, de helft van z'n jongvee dood.
Oh dat soort programma's kijk ik nooitquote:Op woensdag 27 april 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ingang OostMaandagavond, half 8, Nederland 1. Zo'n fijn gruwelprogramma over de spoedeisende hulp
Spijkers door duimen heen enzo
Oh je hebt een oplaadbare opblaaspop?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.
Is leukquote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat soort programma's kijk ik nooit
Deels in de stal en deels in een gigantische eik die de helft van de stal vervolgens plette.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me voorstellen. Gadsie. Waar was het ingeslagen dan? Gewoon in de stal of?
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je hebt een oplaadbare opblaaspop?
Nee dan word ik misselijk enzquote:
Bah!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels in de stal en deels in een gigantische eik die de helft van de stal vervolgens plette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |