Moet je d'r ook ondersteboven aan het plafond hangen, jezus zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens zaad in bed, dan heeft die trut lopen lekken
Dan wordt ze zwangerquote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je d'r ook ondersteboven aan het plafond hangen, jezus zeg.
In haar mond klaarkomen of haar na de daad likken en snowballen. Fixed.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ondingenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem het spiegeleieren, ovale witte blaadjes met een gele kern
Zulke mensen hou ik altijd uit mijn buurt, geen zin om in hun ellende meegezogen te worden, daar zijn ze vaak wel weer goed inquote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Uitleg:
Vriend van me die in en uit bijstand schiet. En nu had ie sinds 2 maanden een baantje bij een callcenter. Nou. Lijkt me niet al te lastig, wel? Na 4 weken al klagen over de airco en dat ie zo enoooorm ontzettend vreselijk verkouden was. "Als dit zo doorgaat stop ik, dit kan ik niiieeeet". En nu na 2 mnd gestopt omdat het te zwaar was, hij kon 't niet aan, hij schoot in depressies etc etc etc
Ten eerste: Als callcenterwerk al te zwaar voor je is..... uh....
Ten tweede: Als je al 8jr uit de arbeidsmarkt bent moet je niet verweachten dat je ana 2 mnd aan een rirme gewend bent
Ten derde: Als je al 8jr uit de markt ligt moet je OOK niet verwachten dat je meteen een hele leuke motiverende baan krijgt
VERMAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar goed, hij is wederom geestopt. En mijn medeleven raakt op. En als dat op is word ik heel hard in commentaar, nuchter en ijzig en bijna vals. En dat kan ik beter niet doen. Dus hop medeleven op, ja knikken ... en het hem zelf maar uit laten zoeken. Ik kan het niet meer opbrengen een schouder te bieden. Hoe lullig dta ook mag klinken in andermans oren. Ooit houdt het op.
ik heb echt geen idee wat je bedoeldquote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem het spiegeleieren, ovale witte blaadjes met een gele kern
Ik weet wel dat ie geestelijk niet helemaal je van het is. ADD, borderline, psychose, depressie, alles is wel een keer geconstateerd. Maar ga OF hulp zoeken of verman je en pak die baan aan met het zicht op betere banen en tijden. Steeds stoppen.... gaat A niet goed staan op je CV, gaat B jezelf irriteren, C anderen irriteren en werkt dus averechts. Schouders er onder. Kom op zeg. Ik weet dat dat niet voor ieedereen zo makkelijk is, en daar zit mijn minopunt dus: Ik kan NIET tegen falen. Als ik het bij mezelf zie dan zal ik godverdomme er achteraan zitten. En ik kan me dan niet inleven in mensen die opgeven. Echt niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Gelijk heb je Angel, dat soort types trekken je alleen maar de ellende in.
Hij woont niet toevallig in Breda toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ie geestelijk niet helemaal je van het is. ADD, borderline, psychose, depressie, alles is wel een keer geconstateerd. Maar ga OF hulp zoeken of verman je en pak die baan aan met het zicht op betere banen en tijden. Steeds stoppen.... gaat A niet goed staan op je CV, gaat B jezelf irriteren, C anderen irriteren en werkt dus averechts. Schouders er onder. Kom op zeg. Ik weet dat dat niet voor ieedereen zo makkelijk is, en daar zit mijn minopunt dus: Ik kan NIET tegen falen. Als ik het bij mezelf zie dan zal ik godverdomme er achteraan zitten. En ik kan me dan niet inleven in mensen die opgeven. Echt niet.
Ik heb geen idee hoe ze hetenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je bedoeld
Doe eens een plaatje zoeken danquote:
*zucht*quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik zonder naam toch niet vinden
Quitterquote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik zonder naam toch niet vinden
Kwakjesmevrouw?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben nog aan het Googlen, maar met 'witgele blaadjes met geel' kom je niet zo verquote:
Dat lijken me heel onfrisse eierenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Hehe, ze komen van de iep.
[ afbeelding ]
Klotebomen.
Ziet er niet smakelijk uitquote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Hehe, ze komen van de iep.
[ afbeelding ]
Klotebomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |