Zou je niet eerst om een foto vragen? Ik bedoel ze zegt wel dat ze niet lelijk is, maar beauty is in the eye of the beholder hequote:Op woensdag 27 april 2011 04:55 schreef Stokstaart het volgende:
Paas me je nummer lossen we dit samen op
Kutjes die altijd zo uit de hoogte doen. Maar wel gaan mekkeren als ze niks aan de haak kunnen slaan door die air die om hun heen hangt.quote:Op woensdag 27 april 2011 06:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
Waarom kiezen ze dan voor de lelijke dikkertjes? Is er iets zo afstotelijk aan je?
Of je doet ff normaalquote:Op woensdag 27 april 2011 06:34 schreef Frishe het volgende:
[..]
Kutjes die altijd zo uit de hoogte doen. Maar wel gaan mekkeren als ze niks aan de haak kunnen slaan door die air die om hun heen hangt.
En dat TS andere meisjes afkraakt die blijkbaar toch veel succesvoller zijn is niet debiel ?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:06 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Of je doet ff normaalWe weten helemaal niet of dat hier wel t geval is. Daarbij zegt ze dat ze zich ongelukkig voelt, dus is je reactie al helemaal debiel. Beetje normaal doen mag ook wel.
Ik heb even je fotoboek gechecked; Als werkloze dakloze ben je gewoon niet zo aantrekkelijk voor andere mannen. Dus ga iets doen aan je 'secondary traits'quote:Op woensdag 27 april 2011 04:50 schreef hemelsblauw het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben op dit moment zo ongelukkig, iedereen lijkt het gewoon beter te hebben dan ik. Vooral in de liefde wil het niet meer werken. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Bijvoorbeeld vanavond, ik sta de hele avond met wat leuke mannen te praten maar zij eindigen met de dikke lelijke meisjes, en ik alleen.
Dit maakt me zo ongelukkig. Ik ben totaal niet lelijk maar niets wil werken. Ik moet met iemand praten. Maar war kost zo iets mij?
Wat heeft dat met liefde te maken? Hoe oud ben je en wanneer was je laatste relatie?quote:Op woensdag 27 april 2011 04:50 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik ben op dit moment zo ongelukkig, iedereen lijkt het gewoon beter te hebben dan ik. Vooral in de liefde wil het niet meer werken. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Bijvoorbeeld vanavond, ik sta de hele avond met wat leuke mannen te praten maar zij eindigen met de dikke lelijke meisjes, en ik alleen.
Zo'n post helpt ts ookquote:Op woensdag 27 april 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan maar 1 conclusie trekken uit de OP.
TS, jij bent nog lelijker en dikker dan die wijven die wel werden opgepikt.
Ik heb een gevoel dat het een troll topic is wat jij RE?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:55 schreef Re het volgende:
met zo'n OP kan een topic hier nooit echt wat worden geloof ik...
waarom zou je ongelukkig moeten zijn als dronken barhangers met mollige dames mee naar huis gaan?
TS ordeelt vrolijk over anderen als zijnde "lelijk" en "dik" en dat is normaal?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:06 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Of je doet ff normaalWe weten helemaal niet of dat hier wel t geval is. Daarbij zegt ze dat ze zich ongelukkig voelt, dus is je reactie al helemaal debiel. Beetje normaal doen mag ook wel.
Ik denk niet dat er ook maar één topicopener in R&P is die wél normaal isquote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
TS ordeelt vrolijk over anderen als zijnde "lelijk" en "dik" en dat is normaal?
Whahaha.. Wat ik dacht.. Borderliners en onzekere typen danwel boeren/boerinnen op het vlak van tactquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar één topicopener in R&P is die wél normaal is
Al 21quote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef hemelsblauw het volgende:
Een datingsite heeft geen zin. Het lukt me normaal wel een man te regelen. Maar soms niet en dan snap ik dat niet en dan voel ik me ongelukkig.
Mijn laatste relatie eindigde in oktober en verder twee halve vriendjes gehad, soort scharrels. Ik ben nu al 21.
Wat heb je dan zoal gedaan tot dusver om ervoor te zorgen dat het beter wordt?quote:Op woensdag 27 april 2011 04:50 schreef hemelsblauw het volgende:
In sommige bevolkingslagen hoor je op je 21e al bevallen te zijn van je 2e kind.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al 21je begint pas net, ga lekker genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |