abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:05:56 #51
3542 Gia
User under construction
pi_96301410
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Pleonasme in de TT.
Nogal dubbel dubbel pleonasme

Je hebt criminele Marokkanen en dat is één pleonasme, criminele Helmonders dat is het tweede pleonasme, maar in dit geval zijn het criminele Helmondse Marokkanen. Hoe erg is dat wel niet.
pi_96306043
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogal dubbel dubbel pleonasme

Je hebt criminele Marokkanen en dat is één pleonasme, criminele Helmonders dat is het tweede pleonasme, maar in dit geval zijn het criminele Helmondse Marokkanen. Hoe erg is dat wel niet.
Wil je verhuizen, heb nog plek over.
pi_96308608
Helmond en Marokkanen, ik wist niet dat die combinatie bestond.
pi_96308723
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef Bankfurt het volgende:
Helmond en Marokkanen, ik wist niet dat die combinatie bestond.
Had nog nooit van Helmond gehoord.
pi_96308985
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Pleonasme in de TT.
Het woord "Kut-marokkanen" is ook een pleonasme.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:05:07 #56
3542 Gia
User under construction
pi_96324304
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:55 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Wil je verhuizen, heb nog plek over.
Nee, ik ben verder wel trots op Helmond
pi_96324354
Ligt ergens in de achterhoek/brabant toch?
pi_96324749
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik ben verder wel trots op Helmond
Ik stiekem ook wel.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 4 mei 2011 @ 00:21:38 #59
3542 Gia
User under construction
pi_96324995
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik stiekem ook wel.
Helmond is best wel mooi, toch?

Vooral de haven. En gezellig!! Zat zaterdag weer goed vol.
pi_96325221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Helmond is best wel mooi, toch?

Vooral de haven. En gezellig!! Zat zaterdag weer goed vol.
Omdat het koninginnedag was ja.. :p
En ach, als je op de goede plaatsen komt valt Helmond reuze mee. Ik kom gewoon niet verder dan de Oranjebuurt en het centrum en dan vooral de haven/Franske
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:03:07 #61
3542 Gia
User under construction
pi_96327735
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Omdat het koninginnedag was ja.. :p
En ach, als je op de goede plaatsen komt valt Helmond reuze mee. Ik kom gewoon niet verder dan de Oranjebuurt en het centrum en dan vooral de haven/Franske
Ik kom vooral veel in Mierlo-hout en Brandevoort.
Verder ook wel in Dierdonk en uiteraard in de city.
De binnenstad en het Haagje zijn momenteel iets minder interessant om je op te houden.
  woensdag 4 mei 2011 @ 02:07:43 #62
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96327820
Helmond :')
Marokkanen :')
Helmondse Marokkanen :') :') :')
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:40:16 #63
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_96334889
Gewoon ons Berry als straatcoach aanstellen en het komt allemaal goed. Joa jonges wa zijn we allemoal oan 't doene, wilde ge da nie meer doen?

De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_96335719
Helmond.... :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96337019
Ik ben het bijna volledig eens met de observaties en constateringen van de topicstarter. Het grote probleem is te softe handhaving en veel te softe straffen. Het criminele tuig heeft zo weinig respect voor gezag omdat de consequenties nihil zijn. Ze hebben zo'n grote bek omdat ze overal mee wegkomen.

Het beeld is echt overal hetzelfde en dat is een gevolg van doorgeslagen politiek-correct denken: de neiging om problemen te sussen, in plaats van daders veel harder aan te maken. Elke politieke partij roept prachtige woorden, maar als puntje bij paaltje komt, ligt de handhaving bij een veel te softe politie. En als ze al tuig oppakken, staan deze daders binnen no-time weer op straat of krijgen ze van de kinderrechter hilarisch lage straffen.

Wat er volgens mij moet gebeuren:
- Faalcultuur binnen de politie aanpakken. Desnoods maar een prestatiebonus per opgepakt stuk tuig, of iets in die richting. De politie moet weer de baas op straat zijn. Respect voor gezag moet in ere worden hersteld.
- Stoppen met politiek-correct geneuzel. Problemen van buurtbewoners onderkennen en niet bagatelliseren.
- Aanpassing van het strafrecht. Aanzienlijk zwaardere straffen voor jonge criminelen. Jongeren vanaf 16 jaar berechten als volwassenen OF een tussencategorie voor jeugdigen in het strafrecht invoegen.
pi_96347923
Je moet die linkse beleidsmedewerks voor de rechtbank slepen en 40 jaar cel geven. Te walgelijk voor woorden. Die 35-jarige autochtone vrouw en die Chinese snackbar eigenaar worden jaar in jaar uit gepest, maar die linkse beleidsmedewerkers weten weer alles te bagatelliseren.

Geen woorden voor, weg met dat linkse tuig door middel van een proces. Laat het recht zegevieren.
pi_96347968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Boldface het volgende:
Ik ben het bijna volledig eens met de observaties en constateringen van de topicstarter. Het grote probleem is te softe handhaving en veel te softe straffen.
Softe handhaving en softe straffen zijn hoogstandjes van links. Links is de schuldige dus.
pi_96350262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Softe handhaving en softe straffen zijn hoogstandjes van links. Links is de schuldige dus.
Het is de nederlandse instelling. Dat is het probleem. Links of rechts heeft er helemaal niets mee van doen. We zijn veel veel te bang. 'Straks heb ik een mes tussen de ribben, of erger...' is een veelgehoorde reden. Daar speelt dat tuig wel op in en justitie heeft zichzelf buitenspel gezet. Die doen niet meer mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')