Ligt eraan wat je onder 'etteren' verstaat. Zoals ergens in de OP staat, overlastgevend gedrag zoals geluidsoverlast of intimidatie is niet meteen strafbaar en dan kan er niemand worden opgepakt. Het enige wat je kan doen is ze wegsturen. Aangezien dat niks zal oplossen, komt de politie soms niet eens meer opdagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Ciske- het volgende:
3 ton voor 2 straatcoaches?
Je kunt toch camera's ophangen bij die tent, zodat als ze weer etteren de boel op film staat?
Daders identificeren en oppakken, klaar. Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
.......en we hebben weer een huiler erbij.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef De_Nuance het volgende:
Crimineel en Marokkaan in titel! Stormlooptopic
Zozo....36 hele personen. Zal idd best heel lastig zijn om zo'n grote groep onder controle te houden.quote:De overlastgevende groep jongeren in Helmond-West bestaat uit 36 personen: zestien daarvan hebben een Marokkaanse achtergrond, zeven ‘Joegoslavisch’ (Bosnië, Servië, Kosovo), vijf Nederlands, vier Turks, vier overig
Ik dacht een leuke post te plaatsen maar je was me voorquote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef Gia het volgende:
Die TT is eigenlijk wel een dubbel pleonasme nietwaar?
Gewoon groepjes me/at-ers neerzetten, in volle uitrustingquote:Op woensdag 27 april 2011 16:13 schreef Ciske- het volgende:
3 ton voor 2 straatcoaches?
Je kunt toch camera's ophangen bij die tent, zodat als ze weer etteren de boel op film staat?
Daders identificeren en oppakken, klaar. Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
Dergelijk gedrag IS strafbaar!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:53 schreef RabbitHeart het volgende:
Voer het Britse Asbo-systeem in. Dan kan dat soort gedrag wel strafbaar worden gemaakt. Jammer dat ze het in Engeland gaan afschaffen.
Ik vind sommige maatregelen door die Asbo's ook ver gaan. Maar er kan zeker wel goeds mee gedaan worden. Dat gebiedsverbod had inderdaad al veel eerder ingezet moeten worden om die jongens weg te krijgen bij dat restaurant.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
Daarom is de uk ook DE plek waar elke facist een harde plasser van krijgt.. Onze huidge wetgeving voldoet erin om dergelijke problematiek op te lossen MITS de politie hier gebruik van zou maken.. Maar tot zij dit toen hebben we, als volk, het recht maar zelf in handen te nemen.
Wat is vlakbij? Aan de andere kant van de mierloseweg in de villawijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:30 schreef mighty_myte het volgende:
Hmmm, ik woon daar vlakbij. Eigenlijk nooit last van Moccro's.
Toen ik nog in het centrum woonde (Omgeving Heistraat) was de overlast wel duidelijk.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Aan de andere kant van de mierloseweg in de villawijk?
Nee, ik loop in een minuut of 3 naar die friettent.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is vlakbij? Aan de andere kant van de mierloseweg in de villawijk?
Aan de andere kant van het spoor dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef mighty_myte het volgende:
Nee, ik loop in een minuut of 3 naar die friettent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |