Weet ik die kut topics blijven je achtervolgenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, moest even,
De COS staat in mijn AT en vaak is het waardeloos, en toen zag ik jou even voorbij schieten.
Was goed bedoelt, slaap lekker voor straks.
Gaan nu ook al modjes off topic lopen zeiken hier!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja sorry, moest even,
De COS staat in mijn AT en vaak is het waardeloos, en toen zag ik jou even voorbij schieten.
Was goed bedoelt, slaap lekker voor straks.
Soort zoekt soort zeggen ze toch altijd..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit hier in een discussie met cynthia op twitter ,ze vind mo geweldig !! ze is niet goed ....
Cynthia spoort ook niet, teveel heroïne gespoten toen ze op straat zatquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
zit hier in een discussie met cynthia op twitter ,ze vind mo geweldig !! ze is niet goed ....
Jo weigerde anders net een bitch-fight met Mo. Ze is bijna als Gerard!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef PC eend het volgende:
Het licht gaat nog niet uit, ze moeten nog ff tv maken
heb je mij al toegevoegtquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Doe haar de groetenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
En Flip huilt inmiddels ook, goed bezig Jo!
* Chuckster wil van zijn Faalflip UI af, heeft iemand nog een goede Karim UI?
UI's voor de grabbelquote:Op woensdag 27 april 2011 02:16 schreef Chuckster het volgende:
En Flip huilt inmiddels ook, goed bezig Jo!
* Chuckster wil van zijn Faalflip UI af, heeft iemand nog een goede Karim UI?
Ja het resultaat bij een bitch fight met Mo is toch dat ze gaat huilenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Jo weigerde anders net een bitch-fight met Mo. Ze is bijna als Gerard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |