en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef danilel het volgende:
[..]
en daajbeij van ownderwen een hele mooie kalkoenfileej, nog mooi aan elkaarj, lekkah stjrak
dank je welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
omg!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef trollie67 het volgende:
[..]
broer flip zei dat ie op klein,blond en slank valt,en mo gooit makkelijker dr gleuf open
en Jo heeft geen telefoontjes gehad??????????? en brieven ....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef little_me het volgende:
[..]
kan best zijn maar ze heeft wel gelijk !
@Pabloaatje...snap je dat veel mensen niet meer stemmen na veel rls gevolgd te hebben en bedonderd zijn???quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef Pablolaatje het volgende:
Was aan de telefoon en dit konden mijn vingers niet verwerken tegelijkertijd, jullie tempo is indrukwekkend!
Zei hij dit echt?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Candyfreak het volgende:
Karim: Ik heb zo'n vermoeden dat zij wist welke sleutel zij moest pakken
Hoorde ik het nou goed?
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef danilel het volgende:
[..]
nog flauwere modus aan;
Die lag toevallig in een laatje.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijer
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
@stability nee, wilde reageren maar cos was al dicht bij deze: Jouw fotokunst is onbetaalbaar! Dank!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en die teringleijer van een exfrient van me peipte ik klaar want dat hat ie verdient, hij werkte er hart foor, en nu laat ie sig peipen dor een vlugelmijsje, fakking teringleijer
Ja, zeker.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
karim en jo hebben een heeeel goed gesprek!!!!
Ik hoor het stooktoontje van jo...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
Hoi hoi, welkom weer!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Pablolaatje het volgende:
het gesprek zo zomaar over Jo kunnen gaan...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef spikey08 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |