amputeer hem dan als je zo'n baas bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef BlackLining het volgende:
Balans nodig hebben
Heerschen over de zwaartekracht
Dat kan je zien aan mijn voet? Ik wilde alleen even laten weten dat je geen kleine teen nodig hebt als je dat kunt compenseren met 2 grote?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef albymangels het volgende:
cool, je bent een afzichtelijk monster
Ja toch?quote:
Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Zijn er evt pics?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb mijn grote teen eergisteren gebroken, troost jezelf.
Hoe kan dat zo dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Lysdexie het volgende:
Ik heb mijn grote teen eergisteren gebroken, troost jezelf.
Was dronken, en wilde over een tuinhekje heenspringen maar belandde bovenop mijn grote teenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Zijn er evt pics?
Grote teenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:08 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Was dronken, en wilde over een tuinhekje heenspringen maar belandde bovenop mijn grote teen [ afbeelding ] ja nu krukken en alles
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 3 keer lezen is het me niet geheel duidelijk. Beter gaat 1 van ons maar slapen?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:11 schreef Biogarde het volgende:
Wel een keer tenen half afgescheurd omdat ik over een hek klom (reden laten we even achterwege) en de punten van dat hek door m'n je moet niet zitten aan me nikies gingen en mn tenen doorsneden
ik ben geen expert, maar dat ziet er een beetje gefotoshopt uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef boekenplank het volgende:
Sowieso kleine tenen. Zijn absoluut niet nodig, zie mijn voet: [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |