Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind dit een mooie versie WH![]()
Wij zingen mee
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef mr-green het volgende:
Dit is met dat lied van: this is the way we are ofzo
Vertel dan wie het was/isquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:39 schreef Rensjebree het volgende:
maar als nog! Richard Right was baas!
Oh dat bedoelde jequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
De achtergrond muziek van het vorige lied komt van een ander liedje
Nog 20 minutenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben dood, maar ik wil WH luisteren...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog 20 minuten
WH ik geniet veel meer van je show als je niet skaipt
Ahaquote:
Dat wilde ik zeggen. Echt precies zoquote:
Slaap lekker en succes morgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga toch richting bed.
Morgen begin ik op mijn nieuwe baan, dus moet wel een beetje slaap vatten!
gr gr
Ik heb nog bier, kom maar halenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog dj's voor morgen?
Ik heb de volgende tijden nog in de aanbieding:
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 15:00
17:00 - 18:00
18:00 - 19:00
23:00 - 0:00
Aanmelden graag VOOR morgenmiddag 12:00 Anders gaat Draak er gewoon de hele dag in!
wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
soms zou ik willen dat ik ook kon draaien.. zodat het rooster minder leeg was
Hossel het dan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je kan het zo doen. Iedereen kan hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
niet met mijn laptop schatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
Je kan het zo doen. Iedereen kan het
Met name de uploadquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook een faal laptop, internet, daar gaat het om
faalt ook op mijn laptop.. ik donder om de haverklap weg.. gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb ook een faal laptop, internet, daar gaat het om
Prog en muziek op externe HDD en gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet met mijn laptop schat![]()
prehistorisch ding met amper geheugen en zulks
of gewoon streammuziek draaien, 3voor12 luisterpaal en spotify enzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prog en muziek op externe HDD en gaan
Heldquote:
Ik moet toegeven dat je meer plezier gaat beleven met een laptop die goed werkt en het liefst een DJ controller ofzo erbij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet met mijn laptop schat![]()
prehistorisch ding met amper geheugen en zulks
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat je meer plezier gaat beleven met een laptop die goed werkt en het liefst een DJ controller ofzo erbij.
Maar probeer anders een prog als VDJ of Traktor te installeren en probeer het (VDJ is wel het meest toegankelijke als je begint)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
faalt ook op mijn laptop.. ik donder om de haverklap weg.. gaat hem niet worden
Vanaf 12:00 heb ik het druk met Rensjebree, of hij met mij is maar hoe je het bekijkt. Dus dan kan en ga ik niet meer roosteren!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef ToT het volgende:
Eventueel wil ik ook nog wel ervoor of erna draaien, maar da's ff afhankelijk van wat factoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
Wat een KUT show zegbah
Het was een echte Hemmo showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okee no prob.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf 12:00 heb ik het druk met Rensjebree, of hij met mij is maar hoe je het bekijkt. Dus dan kan en ga ik niet meer roosteren!
Klopt, draak is er zoquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef ToT het volgende:
Ik had 'm ff afgesloten, maar krijg nu Service unavailable als ik er weer in wil.
Tusten!quote:
Knetterrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
veel plezier in dromenland, mensen die gaan
en
Eendje
Dat had ik dus ook een beetje.. valt me op.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef mr-green het volgende:
Pfffffffffff weer dit nummer.... Ik kan deze niet meer aanhoren
Ik heb mij voorgenomen om zo weinig mogelijk doei meer te zeggenquote:
Liefjes lezen jullie wel goed de info op de uploadsite!!quote:Laatste toevoegingen (nieuwste boven):
NB: wat hier niet tussen staat maar wel is geupload is wegens kwaliteitsredenen niet geplaatst. Laatste wijziging: 26 April 2011
Omkara Techichi - Twisted Defiance
Audioslave - Cochise
Band of Horses - Is there a Ghost
Elbow - Open Arms
Elbow - The Birds
Ice Cube - Check Yo Self
Ice Cube - Hello
John Mayer - Belief
John Mayer - Crossroads
Lenny Kravitz - American Woman
Lenny Kravitz - Can't Get You Off My Mind
Lenny Kravitz - Fly Away
Lenny Kravitz - Mr. Cabdriver
Lenny Kravitz - Stand By My Woman
Lil Jon - Get Low
Mark Knopfler - Border Reiver
Mark Knopfler - Hard Shoulder
Metallica - Am I Evil
Metallica - Die, Die My Darling
Metallica - Free Speech For The Dumb
Metallica - It's Electric
Metallica - Loverman
Metallica - Turn The Page
Metallica - Whiskey In The Jar
The Lonely Island - Boombox (feat. Julian Casablancas)
The Lonely Island - Dick In A Box (feat. Justin Timberlake
The Lonely Island - I'm On A Boat (feat. T-Pain)
The Lonely Island - Jizz In My Pants
The Lonely Island - Lazy Sunday (feat. Chris Parnell)
Anthrax & Public Enemy - Bring The Noise
Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper
DJ Tyme & Nathan Scot - Born This Way In The U.S.A.
Ellie Goulding - Your Song
FAROFF-Ray_No_Speak_Americano
Nero - Me & You (Original Mix)
Slayer - Angel Of Death
Slayer - Raining Blood
Tenacious D - The Metal
Titus Jones - Culture Shock - Britney Spears vs. Cutting Crew vs. P!nk vs. David Guetta feat. Akon vs. Taylor Swift - Hold Your Sexy Arms Against Me
Wolf - (Don't Fear) The Reaper
Electric Six - After Hours
Electric Six - Clusterfuck!
Electric Six - Danger! High Voltage
Electric Six - Germans In Mexico
Electric Six - I Buy The Drugs
Electric Six - It Ain't Punk Rock
Electric Six - Naked Pictures (Of Your Mother)
Electric Six - Nuclear War (On The Dance Floor)
Electric Six - Radio Ga Ga
Electric Six - The Rubberband Man
Katy Perry ft. Kanye West - E.T.
Tenacious D - Fuck Her Gently
The Conflict - Waspoeder Avontuur
Usher ft. Wil.I.Am - OMG
A Balladeer - Swim With Sam
Gin Blossoms - Allison Road
Gin Blossoms - Until I Fall Away
Johan - Pergola
John Mayer - Free Falling
Kensington - Let Go
pimp_c-112-cheat_on_yo_man_feat._suga_and_mannie_fresh
Sabaton - Metal Machine
Sabaton - Primo Victoria
Sabaton-Attero Dominatus
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefjes lezen jullie wel goed de info op de uploadsite!!
DMX was ook 320 kb'squote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefjes lezen jullie wel goed de info op de uploadsite!!
Klopte de rest ook? vbr/cbr id3tag?quote:
Je praat nu in mysteries voor mequote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopte de rest ook? vbr/cbr id3tag?
Troost je ik snap het zelf ook maar halfquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je praat nu in mysteries voor me
Die punten dus. Het klinkt veeleisend maar echt je merkt het als er 1 van die dingen niet goed zijn.quote:# Controleer eerst of het nummer niet al in Draakje voorkomt. Zoek bijvoorbeeld op 1 woord uit de titel.
# Alleen .mp3-bestanden
# 256kbps of hoger (geen 128kbps opgeslagen als 256kbps natuurlijk!) Je kunt dit controleren met Mr QuestionMan.
# CBR (Constant BitRate, niet VBR) Je kunt dit controleren met Mr Questionman. Klik hier om Mr QuestionMan te downloaden (gratis)
# Geen liveoptredens
# Geen radio opnamen
# Geen te lange nummers (gebruik bij voorkeur radio edits). Nummers langer dan 9 minuten worden niet geplaatst.
# Geen versies met jingles/gepraat etc. er doorheen
# Zorg voor goede ID3-tags! Je kunt met MP3Tag je tags nakijken/fixen. Klik hier om MP3Tag te downloaden (gratis)
# Zorg voor een duidelijke bestandsnaam (Artiest - Titel.mp3 of Artiest - Titel (versie).mp3)
Zie de TTquote:
ooh mijn vee el see zegt t ookquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, staat bij Ei-tjoenes.. bij mij
Oke, vlc ken ik ook, maar soms pakt hij i-tunes en dan weer vlc.. en dan weer winamp.. hoe dat kan, is mij een raadsel...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh mijn vee el see zegt t ook
idd dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, vlc ken ik ook, maar soms pakt hij i-tunes en dan weer vlc.. en dan weer winamp.. hoe dat kan, is mij een raadsel...als ik maar kan luisteren vind ik het goed.
jij is lastigquote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef humorduck28 het volgende:
"Nog meer jij is fantastich toch... "
Ik heb de stappen geprobeerd zoveel mogelijk na te lopen (ook die progjes gedownload)quote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je ik snap het zelf ook maar half![]()
id3 tag is dat wat je dan in winamp ziet.
vbr/cbr heeft te maken met de bitrate, variabel of niet (geloof ik)
[..]
Die punten dus. Het klinkt veeleisend maar echt je merkt het als er 1 van die dingen niet goed zijn.
Kan gebeuren. Ik heb ook het idee dat het straks voor iedereen duidelijk is en dan gaat het veel gemakkelijkerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb de stappen geprobeerd zoveel mogelijk na te lopen (ook die progjes gedownload)
Kennelijk met 2 liedjes toch nog niet helemaal goed gegaan. Zal volgende keer (nog) beter opletten.
Ja was een leuke showquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Dus het verrassingsuurtje was WH...
Was het leuk, want ik lag heerlijk.
En het probleem met draak is dus dat de software soms in de war raakt van vbr (want het is dan weer 192, dan weer 256, dan weer 320 om maar wat te noemen) en dan zegt hij doodleuk: dit nummer duurt 0:00, om dat te voorkomen gewoon helemaal geen vbr er in, foutje in de software, helaasquote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
vbr/cbr is idd de bitrate, (variable/constant bitrate).
bij vbr is de bitrate op momenten dat weinig gebeurt lager, en zo spaar je ruimte (heel basic)
Kut Traktor verwijderd alle ID3 tags in mijn folders als ik het nummer heb ingeladen in Traktorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je ik snap het zelf ook maar half![]()
id3 tag is dat wat je dan in winamp ziet.
vbr/cbr heeft te maken met de bitrate, variabel of niet (geloof ik)
[..]
Die punten dus. Het klinkt veeleisend maar echt je merkt het als er 1 van die dingen niet goed zijn.
SAM is heel leuk, maar heeft idd nog heel veel fouten en de ontwikelaars doen er weinig aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het probleem met draak is dus dat de software soms in de war raakt van vbr (want het is dan weer 192, dan weer 256, dan weer 320 om maar wat te noemen) en dan zegt hij doodleuk: dit nummer duurt 0:00, om dat te voorkomen gewoon helemaal geen vbr er in, foutje in de software, helaas
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het probleem met draak is dus dat de software soms in de war raakt van vbr (want het is dan weer 192, dan weer 256, dan weer 320 om maar wat te noemen) en dan zegt hij doodleuk: dit nummer duurt 0:00, om dat te voorkomen gewoon helemaal geen vbr er in, foutje in de software, helaas
Ik zal ook even alles in FLAC uploadenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
SAM is heel leuk, maar heeft idd nog heel veel fouten en de ontwikelaars doen er weinig aan.
Er wordt al jaren geroepen om flac support bijvoorbeeld.
Heb ik het nu eindelijk uitgelegd voor jequote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef mr-green het volgende:
[..]dat vraag ik mij dus al tijden af. LOL
Jullie spammen draak te snel volquote:
Haha ja Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik het nu eindelijk uitgelegd voor je
Welke wilde je nog doen dan? Ik kan nog aanvragenquote:
Donequote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand nog een verzoekje over heeft: Titus Jones - Hold Your Sexy Arms Against Me
Graag gedaanquote:
idd, echt een diepte-zin...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Take a look at yourself and make the change
quote:
Diepte bommen is wat radicaal, niet?quote:
Weinig denk ikquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Diepte bommen is wat radicaal, niet?
Okay danquote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan staan alle 3 de mashups weer in de queue
Ik heb al een paar uur in coma gelegen, ook niet slim, want... en nu.... ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet eigenlijk allang in coma liggen
Hm, niet zo moeilijk doen... het was een fylosofische inslag.. qua mijn inslag...quote:
Om half 7 de wekker, wakker worden, kiddo wegbrengen, lamp halen voor de badkamer (wat ik heus wel weer ga vergetenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb al een paar uur in coma gelegen, ook niet slim, want... en nu.... ofzo
Carooolsssssssssssssssssquote:
BAM...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Carooolsssssssssssssssss![]()
Zelf geüpload gisteren gelukkig goedgekeurd
Goede vraagquote:Op woensdag 27 april 2011 00:54 schreef Zokunen het volgende:
Stokstaart, waarom heet jij geen Timon?
Pumba ook niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goede vraag
Timon is wel baas, helaas kennen veel jongeren hem niet.
Is nu heel jaloersquote:
* Knetterkrankjorum trekt carooltje erbijquote:
Plaatjes faal?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
[ [url=http://www.lionking.org/imgarchive/Act_2/Timon.jpg[/img
[img]http://www.disneypicture.(...)isney.jpg]afbeelding[/url] ]
Wie kent die held nou niet?
Jij bent al voorzien tochquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie kent die held nou niet?
quote:
Ik zit hier helemaal alleen hoorquote:
Kan gebeurenquote:
heb je haar zo uit mijn bed getrokkenquote:
Beste vrienden is iets anders dan levenspartner he HDquote:Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dan is Pumba toch uw levenspartner?
Ach het liedje is al afgelopen.. lig alweer naast het bed hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je haar zo uit mijn bed getrokken
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal alleen hoor
Oke....quote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beste vrienden is iets anders dan levenspartner he HD
quote:
Nee ik ben Pumba niet. Ik ben eigenlijk een stokstaart van de Discovery-serie Meercat Manor.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dan is Pumba toch uw levenspartner?
quote:
Timon is toch de stokstaartquote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik ben Pumba niet. Ik ben eigenlijk een stokstaart van de Discovery-serie Meercat Manor.
Die altijd problemen veroorzaakt en gevechten
Owkee, dan ligt dan idd anders.. sorry.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik ben Pumba niet. Ik ben eigenlijk een stokstaart van de Discovery-serie Meercat Manor.
Die altijd problemen veroorzaakt en gevechten
Bazenserie datquote:
quote:
Ik wou net zeggen. Ik heb volgens mij laatst een doc gezien over stokstaartjes op een natuur zender. Best interessantquote:
Mijn familiequote:
Het zal je vast wel lukken!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn familie![]()
Helaas is Blossom doodgebeten door een slang dus moet ik nu op zoek naar een nieuwe levenspartner
Flink kusjekroelen met Knettertje en jouw irriterenquote:
dan vind ik de tekenfilm versie leukerquote:Op woensdag 27 april 2011 01:02 schreef humorduck28 het volgende:
natuurvoorbeeld Pumba:
[ afbeelding ]
ik ook...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan vind ik de tekenfilm versie leuker
Carooltje zingt lekker voluit meequote:Op woensdag 27 april 2011 01:04 schreef humorduck28 het volgende:
Dit nummer ken ik trouwens niet van Madonna...
JAquote:Op woensdag 27 april 2011 01:02 schreef Zokunen het volgende:
Hierna weer een mashup en dan denk ik hups haar request
Jouquote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Flink kusjekroelen met Knettertje en jouw irriteren
jofuquote:
Proostquote:
Gezelligquote:
Door de week... nee dank u maar neem er zelf maar wat.. ik heb nu Cassis...quote:
Net afgelopen jaquote:
Thnxquote:Op woensdag 27 april 2011 01:12 schreef Zokunen het volgende:
* Zokunen geeft hups vast een zakdoekje
Thnxquote:Op woensdag 27 april 2011 01:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Mis mn papa![]()
knuffel voor Huppel
Nu heb ik vette vingers op m'n bril..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Thnx
Soms is janken wel even fijn
Mijn zoon lag jaren terug op de bank te slapen. Opeens zat hij rechtop en zong hij opeens: I CAN'T STOP LOVING YOUUUUUUUUU, ging weer liggen en sliep verder.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:16 schreef Zokunen het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen nummers waarbij ik aan mensen moet denken.
Buiten I can't stop loving you, die werd gedraaid op de begrafenis van de moeder van m'n zwager en hoewel ik haar nouwelijk kende pakt dat me soms nog wel. Ik Probeer ook altijd krampachtig te voorkomen dat dat nummer langs komt als m'n zwager er is
Dan maak je hem ff schoonquote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu heb ik vette vingers op m'n bril..
Stiekem daar wel een beetje mee eens is..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Thnx
Zegt een vrouw een keer wat liefs tegen je reageer je zo. nerdquote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu heb ik vette vingers op m'n bril..
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Thnx
Schattig....quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon lag jaren terug op de bank te slapen. Opeens zat hij rechtop en zong hij opeens: I CAN'T STOP LOVING YOUUUUUUUUU, ging weer liggen en sliep verder.
Ik schrok me rot ja
whehehe, die kale doerakquote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon lag jaren terug op de bank te slapen. Opeens zat hij rechtop en zong hij opeens: I CAN'T STOP LOVING YOUUUUUUUUU, ging weer liggen en sliep verder.
Ik schrok me rot ja
Het heeft 2 jaar geduurd voor ik weer DS kon luisteren zonder te janken. Het laatste jaar ongeveer gaat het weer vaker mis dan goedquote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]zo af en toe is er helemaal niks mis mee en helpt het alleen maar
Ben een man... en jah, ik huil ook wel.. Wel in mijn eentje zonder iemand dat ziet...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik haat janken.. als het even kan dan doe ik het nooit.. helaas gebeurt het heel af en toe toch
Het janken an sich is kut, maar het kan soms wel opluchten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik haat janken.. als het even kan dan doe ik het nooit.. helaas gebeurt het heel af en toe toch
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben een man... en jah, ik huil ook wel.. Wel in mijn eentje zonder iemand dat ziet...
Slaap lekker popjensquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben een man... en jah, ik huil ook wel.. Wel in mijn eentje zonder iemand dat ziet...
Ik jank haast nooit.. heb een hekel aan me kwetsbaar voelen.. laat het dan ook zelden gebeurenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het janken an sich is kut, maar het kan soms wel opluchten.
En datquote:Op woensdag 27 april 2011 01:20 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Heb ik ook met een nummer, en dat duurde ook erg lang voor ik die weer kon luisteren. En dat je het nu wat meer hebt komt misschien ook wel doordat er natuurlijk een hoop in je leven is gebeurd... heb ik ook op het momentquote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft 2 jaar geduurd voor ik weer DS kon luisteren zonder te janken. Het laatste jaar ongeveer gaat het weer vaker mis dan goed
Bij mij korter.. Heel kut is dat.. M'n opa vertelde voor hij dood ging dat hij een truukje ging uithalen en hij binnen een week weer kon lopen.. 13 uur later was ie overleden..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft 2 jaar geduurd voor ik weer DS kon luisteren zonder te janken. Het laatste jaar ongeveer gaat het weer vaker mis dan goed
Trusten popsquote:
Och hou op!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb ik ook met een nummer, en dat duurde ook erg lang voor ik die weer kon luisteren. En dat je het nu wat meer hebt komt misschien ook wel doordat er natuurlijk een hoop in je leven is gebeurd... heb ik ook op het moment
Ik weet nog dat ik niet afgelopen winter maar die ervoor met zoon en ex in de auto zat. Kwam stairway to heaven voorbij op de radio begon mn zoon opeens te huilen achterin. Dus ik vraag tijdens het rijden wat er is. Zegt ie: IK MIS OPAquote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef Royco1 het volgende:
Heb redelijk wat nummers waarbij ik aan overleden mensen moet denken.
Is soms moeilijk, maar geeft ook iets bijzonders aan een nummer
Altijdquote:
Nee dat kan ik niet. Ben al blij dat ik het met een aansteker kanquote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Wie kan dit:
Wie kan hier met een A4-tje bier openen?
quote:
Als je niet zou weten waar het over gaan zo epischquote:
Ik weet vrijwel zeker dat ik het kan.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Wie kan dit:
Wie kan hier met een A4-tje bier openen?
Toen was het kreng nog langharig tuigquote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Als je niet zou weten waar het over gaan zo episch
En Hups, wat mooi, wel kut, maar mooi.
Lief van dat kale huppelkind
nopequote:Op woensdag 27 april 2011 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen was het kreng nog langharig tuig![]()
Ik vind hem kaal zoveel leuker he![]()
Had je dat filmpje al gezien?
Verdraai je nek niet en beste is geluid uitzettenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och hou op!
Sinds hij dood is: andere relatie en die alweer gedumpt, rijbewijs gehaald, halve land door verhuisd, Mark Knopfler concert om maar een paar dingen te noemen
[..]
Ik weet nog dat ik niet afgelopen winter maar die ervoor met zoon en ex in de auto zat. Kwam stairway to heaven voorbij op de radio begon mn zoon opeens te huilen achterin. Dus ik vraag tijdens het rijden wat er is. Zegt ie: IK MIS OPA![]()
Meteen de auto in de berm geflikkerd en we hebben gewoon midden op straat in ruim 20 cm sneeuw even samen staan janken.
Vervolgens was ik een half uur bezig om mn auto uit de sneeuw
berm te krijgen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
Ik voel een rick'n Rolled aankomen..
Ja ik ga dat kind op zo'n moment niet aan zn lot overlaten op de achterbank hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:32 schreef Royco1 het volgende:
Herkenbaar, ben ook regelmatig ineens emotioneel geworden omdat ik ineens heel sterk het gemis voelde van mijn peettante, die voor mij een soort tweede moeder was
[..]
Ik vind het gewoon een leuk nummerquote:Op woensdag 27 april 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Altijd goed... zet je met beide benen in de lucht.
Is ook niks mis mee..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuk nummer
Ik zag ze staan bij de uploaded lijstquote:Op woensdag 27 april 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
Heb trouwens 2 liedjes van Mark Knopfler in Draakje geüpload Huppel
What it is was denk ik niet goed want die staat er nog niet
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Bam trusten rickroll voor jullie
Yes I didquote:
To liedjes aanvragenquote:
Sleep. Anders breng ik echt morgen de hele dag door in mn bedquote:
JA onvoorstelbaar he, ding wordt echt elke dag aangevraagdquote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk schandalig dat Rickroll niet in de top 10 meest aangevraagde liedjes staat
Waarom is dit ooit tot een Grap-lied aangemerkt? Ben er nog niet achter.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk schandalig dat Rickroll niet in de top 10 meest aangevraagde liedjes staat
Wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waarom is dit ooit tot een Grap-lied aangemerkt? Ben er nog niet achter.
Ik kan wel wat liefs voor je aanvragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |