quote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef MaryMouse het volgende:
kreeg net door dat mijn borrel morgenavond niet doorgaat, kan ik gezellig met jullie naar de live kijken
jammer dat is vandaag geen bbq met de burenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
![]()
excuses dat ik gisteren verdwenen ben zonder gedag te zeggen, maar de stroom vloog er hier uit, rond 4.00 vannacht pas weer aan gegaan
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
jammer dat is vandaag geen bbq met de buren
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef MaryMouse het volgende:
kreeg net door dat mijn borrel morgenavond niet doorgaat, kan ik gezellig met jullie naar de live kijken
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
excuses dat ik gisteren verdwenen ben zonder gedag te zeggen, maar de stroom vloog er hier uit, rond 4.00 vannacht pas weer aan gegaan
Lol, is een goed excuus hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
neuh niet echt volgens mij heb vanmiddag even gekeken was het alleen jo die beetje boos en in discussie met ome flip wasquote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
heb ik nog wat gemist bij de andere buren uit de cos? vond het goffer wel shit dat ik al dat natuurgeweld niet meer kon volgen
niks gemist dus, hihihihi. Kijk steeds minder, alleen nog de daily als de TV voor mij is en de live. Paar keer poging gedaan wat cossen door te spitten, maar het is steeds hetzelfde hequote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh niet echt volgens mij heb vanmiddag even gekeken was het alleen jo die beetje boos en in discussie met ome flip was
ja het is dat, ik krijg het ook nie tmeer voor elkaar om een tijdje achter de streams te zitten ben vaak afgeleid door andere dingen te doen .... spelletje spelen of muziek zoeken of zoquote:Op woensdag 27 april 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks gemist dus, hihihihi. Kijk steeds minder, alleen nog de daily als de TV voor mij is en de live. Paar keer poging gedaan wat cossen door te spitten, maar het is steeds hetzelfde he
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:12 schreef thewvl het volgende:
Volumia - zeg dat je niet hoef te gaan schat !!!!!!!!!!!!!!!!!
nee hoor, ik zit altijd overal tegelijk, hihihihiquote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
Kahaarin
zitten natuurlijk al in DE
![]()
:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
nee hoor, ik zit altijd overal tegelijk, hihihihi
ik vind het tijd voor een bakkie koffie trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef bollokus het volgende:
net op tijd voor de uitzending maar weer zonder stroom. de stekkers moeten er weer uit! het dondert en het bliksemt.. hopelijk weer mooie beeldenmaar ben er bang voor het is niet zo heftig
dat ook! maar kan denk ik zo alles weer aansluitenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het regent
het regent
de veldjes worden nat
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat ook! maar kan denk ik zo alles weer aansluiten
ja maar het is nu weer droogquote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als het maar wel blijft regenen toch
![]()
Lol, goed idee, hier ook iemand zin in:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, ik zit altijd overal tegelijk, hihihihi
ik vind het tijd voor een bakkie koffie trouwens
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |