Mja, ik moet ook maar eens gaan pitten. Overmorgen weer 2 vroege diensten, ik zie de bui al hangen als ik morgenochtend weer te lang blijf liggenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Tism het volgende:
Ben ook bezig aan mijn laatste, voor vanaaf..Daarna pitten!..
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef maen het volgende:
damn ik heb nu al hoofdpijn, zo ga ik het nooit redden natuurlijk :s
ja maar wanneer moet ik dan dat essay schrijven :s bahbahbahquote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef MPG het volgende:
[..].
Denk je wel aan jezelf?
Rust is ook heel belangrijk. Soms zelfs beter dan doorstampen tot het niet meer gaat
...
Heb je dat ding nou nog niet af???..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar wanneer moet ik dan dat essay schrijven :s bahbahbah
weet niet of jij 5000 woorden in 2 uur kan schrijven?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je dat ding nou nog niet af???..Omg..
Mja, ik zou niet alles op vannacht gooienquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar wanneer moet ik dan dat essay schrijven :s bahbahbah
morgen overdag is voor studeren, de rest van de tijd is voor het essay. En nee, dat hoeft niet nu af, maar wil zo ver mogelijk komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik zou niet alles op vannacht gooien... Morgen en overmorgen, afgewisseld met leren voor je vakken is geen optie? Of is die optie óók al meegecalculeerd
?
ja, ik begin die optie sterk te overwegen :squote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef nattermann het volgende:
Denk aan dat plaatje dat ik in een vorig topic heb gepost
Begrijp ikquote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef maen het volgende:
[..]
morgen overdag is voor studeren, de rest van de tijd is voor het essay. En nee, dat hoeft niet nu af, maar wil zo ver mogelijk komen.
Ja, dat ligt aan het onderwerp waarover het moet gaan natuurlijk, maar moet wel te doen zijn als ik weet waarover ik het moet hebben, denk ik..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef maen het volgende:
[..]
weet niet of jij 5000 woorden in 2 uur kan schrijven?
hmm, op zich is dat natuurlijk wel te doen inderdaad. maar niet als je nog alles moet uitzoeken voor je echt kunt schrijven...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan het onderwerp waarover het moet gaan natuurlijk, maar moet wel te doen zijn als ik weet waarover ik het moet hebben, denk ik..
Waar gaat het eigenlijk over, dat essay?..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:31 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, op zich is dat natuurlijk wel te doen inderdaad. maar niet als je nog alles moet uitzoeken voor je echt kunt schrijven...
Over het implementeren van een nieuw waste management systeem in een ziekenhuis, en dan vooral de rol van communicatie en inter-human processes. Interessant he?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over, dat essay?..
Godverdomme, ik snap de naam al nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef maen het volgende:
[..]
Over het implementeren van een nieuw waste management systeem in een ziekenhuis, en dan vooral de rol van communicatie en inter-human processes. Interessant he?
Ouwehoeren over de afvalstromen in een ziekenhuis dus?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef maen het volgende:
[..]
Over het implementeren van een nieuw waste management systeem in een ziekenhuis, en dan vooral de rol van communicatie en inter-human processes. Interessant he?
Lijkt mij wel interessant om te weten hoe en hoe correct een ziekenhuis het afval scheid en afvoert volgens de normen die gesteld worden, hoe er over gecommuniceerd wordt onderling door de verantwoordelijke personen en hoe die processen binnen die bedrijven werken, maar ja kep daar niet zo'n verstand van dus hou ik mij daar maar niet echt mee bezig, hoeft gelukkig ook niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef maen het volgende:
[..]
zoiets maar dan anders. Dat hele systeem doet er niet echt toe, het gaat er vooral om hoe het aan de medewerkers verkocht kan worden dat het ineens heel anders gedaan moet wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwehoeren over de afvalstromen in een ziekenhuis dus?
Sowieso, Windows Mediaplayerquote:Op woensdag 27 april 2011 01:47 schreef Tism het volgende:
Ik heb de hele avond nog geen Beastie Boys voorbij horen komen, kut media player..
WTF!/?..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sowieso, Windows Mediaplayer![]()
VLC
Geen idee, ik gebruik nooit de shuffle-functiequote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!/?..VLC shuffled beter dan mediaplayer?..
![]()
..
Ik wel, heb 57,6 uur aan mp3 meuk op dat ding zitten hier, ik wil vanalles door elkaar horen enzo..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik nooit de shuffle-functie
Mja, met zo'n emmer aan muziek snap ik dat wel jaquote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wel, heb 57,6 uur aan mp3 meuk op dat ding zitten hier, ik wil vanalles door elkaar horen enzo..
Je 'Hallo' is stukquote:
Wat is die gruwelijk slecht.quote:
Hmmmz... Succes!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef maen het volgende:
en weer een avondje essay schrijven. Ik heb er zin in
Waar dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |