SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
en nu je dat zegt, ik wacht inderdaad nog op een verslag! Ik zou het bijna vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooow, ja! Nu je het zegt!
Ik heb nóg twee actiepuntjes staan...
[Limburg #157] Inspiratie voor de deadline!
Ja, das één van die twee actiepuntjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef maen het volgende:
[..]
en nu je dat zegt, ik wacht inderdaad nog op een verslag! Ik zou het bijna vergeten
ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das één van die twee actiepuntjes.
Het andere is er een waar de plaatselijke slijter blij van gaat worden.
Het eerste, het tweede, of allebeiquote:
Ik neig meer en meer naar die 'fruitcocktail'quote:
voor jezelf houden dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neig meer en meer naar die 'fruitcocktail'... Alleen moet die dan NIET mee naar een BBQ met de vrienden
![]()
![]()
...
Meer, niet in een avond leegzuipenquote:
Heejquote:
Ja, wacht effe.... daar had ik ooit wel iets van meegekregen jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht tegenwoordig(of wist je dat al?
)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Joysa het volgende:
En jullie blijven maar verbaasd over dat er elke keer zoveel flessen leeg gaan
Geeft niet hoor, er zijn meer Limburgse FOK!kers die hier zelden tot nooit posten..quote:
Lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Gut. Lekker aan het strand gelegen gisteren
bedankt! Maar hij doet het alweer. Goed boos worden helpt vaakquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Mss het volgende:
Ik kan wel artikelen voor je zoeken via de uva?
Tja, Tis nou niet echt dat je zegt, "Wow! This is radical mindblowing irresistible superfucker heavy trash kicking rock 'n roll music" hè!?..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef nattermann het volgende:
Wat heeft iedereen trouwens tegen Coldplay?
Nou....quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, Tis nou niet echt dat je zegt, "Wow! This is radical mindblowing irresistible superfucker heavy trash kicking rock 'n roll music" hè!?..
Als ik die termen gebruik dan bedoel ik dat niet letterlijk, heuy!..quote:
Maar.. maar... dat hoeft toch ook niet altijdquote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, Tis nou niet echt dat je zegt, "Wow! This is radical mindblowing irresistible superfucker heavy trash kicking rock 'n roll music" hè!?..
..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar.. maar... dat hoeft toch ook niet altijd
Of moet ik zeggen figuurlijk, nou weet ik het zelf niet meer?!..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Als ik die termen gebruik dan bedoel ik dat niet letterlijk, heuy!..
Mja, ik moet ook maar eens gaan pitten. Overmorgen weer 2 vroege diensten, ik zie de bui al hangen als ik morgenochtend weer te lang blijf liggenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef Tism het volgende:
Ben ook bezig aan mijn laatste, voor vanaaf..Daarna pitten!..
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef maen het volgende:
damn ik heb nu al hoofdpijn, zo ga ik het nooit redden natuurlijk :s
ja maar wanneer moet ik dan dat essay schrijven :s bahbahbahquote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef MPG het volgende:
[..].
Denk je wel aan jezelf?
Rust is ook heel belangrijk. Soms zelfs beter dan doorstampen tot het niet meer gaat
...
Heb je dat ding nou nog niet af???..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar wanneer moet ik dan dat essay schrijven :s bahbahbah
weet niet of jij 5000 woorden in 2 uur kan schrijven?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je dat ding nou nog niet af???..Omg..
Mja, ik zou niet alles op vannacht gooienquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar wanneer moet ik dan dat essay schrijven :s bahbahbah
morgen overdag is voor studeren, de rest van de tijd is voor het essay. En nee, dat hoeft niet nu af, maar wil zo ver mogelijk komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik zou niet alles op vannacht gooien... Morgen en overmorgen, afgewisseld met leren voor je vakken is geen optie? Of is die optie óók al meegecalculeerd
?
ja, ik begin die optie sterk te overwegen :squote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef nattermann het volgende:
Denk aan dat plaatje dat ik in een vorig topic heb gepost
Begrijp ikquote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef maen het volgende:
[..]
morgen overdag is voor studeren, de rest van de tijd is voor het essay. En nee, dat hoeft niet nu af, maar wil zo ver mogelijk komen.
Ja, dat ligt aan het onderwerp waarover het moet gaan natuurlijk, maar moet wel te doen zijn als ik weet waarover ik het moet hebben, denk ik..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef maen het volgende:
[..]
weet niet of jij 5000 woorden in 2 uur kan schrijven?
hmm, op zich is dat natuurlijk wel te doen inderdaad. maar niet als je nog alles moet uitzoeken voor je echt kunt schrijven...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan het onderwerp waarover het moet gaan natuurlijk, maar moet wel te doen zijn als ik weet waarover ik het moet hebben, denk ik..
Waar gaat het eigenlijk over, dat essay?..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:31 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, op zich is dat natuurlijk wel te doen inderdaad. maar niet als je nog alles moet uitzoeken voor je echt kunt schrijven...
Over het implementeren van een nieuw waste management systeem in een ziekenhuis, en dan vooral de rol van communicatie en inter-human processes. Interessant he?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over, dat essay?..
Godverdomme, ik snap de naam al nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef maen het volgende:
[..]
Over het implementeren van een nieuw waste management systeem in een ziekenhuis, en dan vooral de rol van communicatie en inter-human processes. Interessant he?
Ouwehoeren over de afvalstromen in een ziekenhuis dus?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef maen het volgende:
[..]
Over het implementeren van een nieuw waste management systeem in een ziekenhuis, en dan vooral de rol van communicatie en inter-human processes. Interessant he?
Lijkt mij wel interessant om te weten hoe en hoe correct een ziekenhuis het afval scheid en afvoert volgens de normen die gesteld worden, hoe er over gecommuniceerd wordt onderling door de verantwoordelijke personen en hoe die processen binnen die bedrijven werken, maar ja kep daar niet zo'n verstand van dus hou ik mij daar maar niet echt mee bezig, hoeft gelukkig ook niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef maen het volgende:
[..]
zoiets maar dan anders. Dat hele systeem doet er niet echt toe, het gaat er vooral om hoe het aan de medewerkers verkocht kan worden dat het ineens heel anders gedaan moet wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwehoeren over de afvalstromen in een ziekenhuis dus?
Sowieso, Windows Mediaplayerquote:Op woensdag 27 april 2011 01:47 schreef Tism het volgende:
Ik heb de hele avond nog geen Beastie Boys voorbij horen komen, kut media player..
WTF!/?..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sowieso, Windows Mediaplayer![]()
VLC
Geen idee, ik gebruik nooit de shuffle-functiequote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!/?..VLC shuffled beter dan mediaplayer?..
![]()
..
Ik wel, heb 57,6 uur aan mp3 meuk op dat ding zitten hier, ik wil vanalles door elkaar horen enzo..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik nooit de shuffle-functie
Mja, met zo'n emmer aan muziek snap ik dat wel jaquote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik wel, heb 57,6 uur aan mp3 meuk op dat ding zitten hier, ik wil vanalles door elkaar horen enzo..
Je 'Hallo' is stukquote:
Wat is die gruwelijk slecht.quote:
Hmmmz... Succes!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef maen het volgende:
en weer een avondje essay schrijven. Ik heb er zin in
Waar dan?quote:
jeej!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ben er weer!..
Nieuwe feature: topicreeksenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:26 schreef huize het volgende:
De neuk, hoe komt deze al in mn my active topics terwijl ik geeneens heb gereageerd?
dankjewel! Ik hoop dat het geholpen heeft...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:18 schreef MPG het volgende:
Goojemorrege![]()
Maen, heel veel succes met je tentamen
succes alvast!quote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Morgenvroeg 3de gesprek bij Van Gansewinkel in Lommel!
Vuilnismanquote:Op donderdag 28 april 2011 15:39 schreef Ivo1986 het volgende:
Morgenvroeg 3de gesprek bij Van Gansewinkel in Lommel!
Salarisadministratie voor de Nederlandse regio Rotterdam. Ik kom dan ook eerst 3 tot 4 maanden in Rozenburg te zitten. 5 dagen in de week in een hotelletje en in het weekend terug naar het zuiden.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:44 schreef maen het volgende:
[..]
succes alvast!Wat wil je precies gaan doen daar?
Ah, klinkt goed! Alleen dat laatste is wel naar inderdaad, rare sfeer lijkt me.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Salarisadministratie voor de Nederlandse regio Rotterdam. Ik kom dan ook eerst 3 tot 4 maanden in Rozenburg te zitten. 5 dagen in de week in een hotelletje en in het weekend terug naar het zuiden.
Ik moet dan het werk gaan overnemen van iemand die al weet dat hij/zij weg moet. Daar zie ik wel tegenop.
Ja inderdaad, ik zie het helemaal voor me, een ras Rotterdammer die dan een ras echte Zuid-Limburger naast zich krijgt die het werk van hem over gaat nemen...quote:Op donderdag 28 april 2011 16:03 schreef maen het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed! Alleen dat laatste is wel naar inderdaad, rare sfeer lijkt me.
quote:
Helaas?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn accent kan ik helaas niet echt onderdrukken
Naja over het algemeen niet helaasquote:
Jouw accent valt nog best mee hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 16:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Naja over het algemeen niet helaasmaar als het de sfeer ten goede zou komen en ik het zou kunnen zou ik het wel onderdrukken maja
Dat kin ich dus neet
wou net zeggen, dat is meer helaas voor de Rotterdammer dan voor jouquote:Op donderdag 28 april 2011 16:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Naja over het algemeen niet helaasmaar als het de sfeer ten goede zou komen en ik het zou kunnen zou ik het wel onderdrukken maja
Dat kin ich dus neet
Dat duurt nog wel effe, jong.quote:
Op de oirschotse hei geweest? Vond ik toen een van de sjiekste dagen van de opleidingquote:
jupquote:Op donderdag 28 april 2011 17:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Op de oirschotse hei geweest? Vond ik toen een van de sjiekste dagen van de opleiding
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:46 schreef Tism het volgende:
Jaaaaaa!..Fuck you Facebook!..
![]()
Waarom?..![]()
Nou, Ik zit naast FOK! nog een beetje te interfucken en te webloggen op een ander klein locaal forumpje met bekenden hier uit de stad die ik een beetje ken van het stappen enzo, je kent het wel, het zijn geen echte vrienden ofzo, dus..![]()
Maar ze stappen ineens allemaal over op dat fucking Aidsbook, omdat dat leuk is, en omdat IEDEREEN DAAR ZIT!, zeggen ze..![]()
Om te verrekken is dat!..![]()
Dus nu valt er nog minder te beleven dat het al deed, ik erger mij eraan, het wordt steeds minder garppig godverdomme!!!..![]()
Ik weiger een Facebook account aan te maken, doe het niet en verrek ut!..![]()
Godverdegodver kut klote Facebook!!!..
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:00 schreef huize het volgende:
Ken je vergeten. Tenminste ik dan.
Dadelijk op tijd naar bed. Heb het gevoel of er een kudde losgeslagen dikke vrouwen over me heen heeft geploegd op een run naar de hema tompoucen.
Proost.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:13 schreef huize het volgende:
Just imagine all that wobbling body mass....and the smell man! You dont know man you werent there man.
Zuiplapquote:
Ik ga ook maar weer een keer lopenquote:
echt niet! Maar ik heb het wel nodig vandaag... Nog maar eentje danquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer een keer lopen.
Want koffie![]()
Ik heb net echt wel een stukje gelopen richting verenigingshok en terug hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:15 schreef maen het volgende:
[..]
echt niet! Maar ik heb het wel nodig vandaag... Nog maar eentje dan
dat bedoelde ik toch helemaal nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb net echt wel een stukje gelopen richting verenigingshok en terug hoor.
Was wel weer toe aan die koffie![]()
Helemaal niet of niet helemaalquote:
Koffie + sigret is GEEN ontbijt!quote:
Koffie en een sigaret daar en tegen weer wel....functioneert eveneens goed als hartige lunch.quote:
Rook je weer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef huize het volgende:
[..]
Koffie en een sigaret daar en tegen weer wel....functioneert eveneens goed als hartige lunch.
Hoe staat het met jouw poging tot stoppenquote:
Goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe staat het met jouw poging tot stoppen?
TV uit? Zo niet, wel doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef maen het volgende:
ik had me zo voorgenomen niet naar dat huwelijk te kijken...nu schnel weer schrijven!
Hmmm....quote:
nee, vind al dat gezing wel rustgevend werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm....
Internetstream van huwelijk uitzetten dan
We zullen het vanavond zienquote:
waarom twijfel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ik heb een dilemma![]()
Ik weet niet of ik de baan in Lommel moet aannemen of niet
Ehm over vanalles.quote:
In ieder geval geen glazen huisquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:27 schreef sproetjes het volgende:
zo eens kijken of er vanavond op de markt in sittard wat leuks te beleven valt
hmm kan ik me wel voorstellen dan dat het lastig is.. succes met beslissen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ehm over vanalles.
Salaris is ronduit goed, reiskosten (80km) belabbert...
Netto ga ik er op achteruit als ik de benzine meereken.
En daarnaast ben ik weer door DSM gebeld of ik op gesprek wil komen.
Wat is het leven toch zwaar
Whehequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee(al ben ik de afgelopen 2 weken wel om de oren geslingerd met dat begrip
)
die heb ik wel al een aantal x gezien, lijkt me een toffe gast. een van de docenten die ik de komende 3 maanden voor juridische vakken ga krijgen krijg ik alleen geen hoogte van... aparte gast...quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
WheheWacht maar als je met de trajectbegeleiding te maken krijgt
![]()
DM zijn naam eens als je wilquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die heb ik wel al een aantal x gezien, lijkt me een toffe gast. een van de docenten die ik de komende 3 maanden voor juridische vakken ga krijgen krijg ik alleen geen hoogte van... aparte gast...
ik ga ook naar Ehvquote:Op zaterdag 30 april 2011 02:45 schreef Joysa het volgende:
Bedje in, morgen weert en als het saai is rijden we naar ehv
Lekker! Ik heb vandaag al 2 uur gezwommen, en vanmiddag gaan we naar het diepe zuiden van onze mooie provincie voor een verjaardagquote:Op zondag 1 mei 2011 11:47 schreef maen het volgende:
En vandaag hoeft er helemaal niets... heerlijk!
Mooie tijd wel.. Ik ga zo ook maar eens iets doen...quote:
Dat kan ik in november ook doenquote:
WTF, wat is dit godverdomme voor een naaistreek? Wat voor kutzender komt ervoor terugquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:55 schreef Tism het volgende:
Bah!..Die vuige televisieboer Ziggo gaat BBC2 van het analoge zenderpaket gooien!!!..
Kan ik geen TopGear meer kijken godverdomme!..
Rotop met je KPN!..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef nattermann het volgende:
Daarom, Interactieve TV van KPN
Zenderoverzicht
Ik zag het net ja, gisteren was ze er ook al!..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
ALARM! ALARM!
Nieuwe weervrouw bij L1
Is Laura ontslagen ????????
Hilfe!!!!1!1!1!!1!1!1
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Rotop met je KPN!..Da's ook digitaal duur, en ik zweer bij analoge televisie, ik wil geen digitaal of vuile voordeelpakketen, zo'n onzin decoderkastje, ik wil gewoon tv kijken..
Wij hadden er vandaag ook een brief van gekregen. Kloetzek bij ziggo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:07 schreef Tism het volgende:
Ik las het in het Dagblad de Limburger pagina B13, tevens verandert een aantal zenders van kanaal waardoor je die weer opnieuw moet instellen..
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Rotop met je KPN!..Da's ook digitaal duur, en ik zweer bij analoge televisie, ik wil geen digitaal of vuile voordeelpakketen, zo'n onzin decoderkastje, ik wil gewoon tv kijken..
Vast welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef maen het volgende:
Op naar Delft! Eens kijken of ze daar ook een feestje kunnen maken...
Dankjequote:
Eindhoven was beter?quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:46 schreef maen het volgende:
Matig, matig... nu snel slapen voor ik 24 uur wakker ben!
Hey, daar ga ik ook heenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef Tism het volgende:
He-la-ho-la-doe-der-nog-maar-één!!!..![]()
Morgen zuipen op de markt, aangezien het festival programma heftie zuigt gaan we er zelf maar een goed feestje van maken!..![]()
Hoppa!..
quote:
SPOILER: maen, niet klikken svp, anders heb je hem weer dagen in je hoofd :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]Oh..da's toch dat carnavals muziekje?..SPOILER: maen, niet klikken svp, anders heb je hem weer dagen in je hoofd :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Jep.quote:
Hoezo..pas?..Tis al de heule deg 4 Mei..gek!..quote:
Dat is wel waar jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoezo..pas?..Tis al de heule deg 4 Mei..gek!..![]()
Topic si biejnoa vul, dus dacht ik vief Mei nue openen!..![]()
Vandaer!..
'Inspiratie' gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef Tism het volgende:
Ey ik weet niet wat het is met mij vandaag, maar ik verrek al de hele dag van de goede ideeeeen!..
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik neem dat nog steeds tot mij, inspiratie zat hier!..
Ik neem ook nog maar een glaasjequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik neem dat nog steeds tot mij, inspiratie zat hier!..
Een goede slijter is morgen wel zeker gewoon open, op Befrijdingsdaag!..quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem ook nog maar een glaasje.
Morgen of overmorgen ff naar de slijter.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]Bedankt voor de tip, maar zelfs dat was al genoeg om m in mn hoofd te krijgenSPOILER: maen, niet klikken svp, anders heb je hem weer dagen in je hoofd :*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem ook nog maar een glaasje.
Morgen of overmorgen ff naar de slijter.
Kijk, alweer een goed idee, het virus grijpt om zich heen zo te zien!..quote:
Zeer goed virusquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Kijk, alweer een goed idee, het virus grijpt om zich heen zo te zien!..Goede virus!..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |