Hij bedoelde vast limoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Een limoen enzo, ik snap hem weer eens niet.
Hij doelde vast op mijn limegroene gang. Bijna klaar. En ik ga denk ik gelijk mijn lijstjes weer ophangen ook al is het 23:00 geweest. Misschien dat het helpt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Een limoen enzo, ik snap hem weer eens niet.
Oh, gelukkig. Kan ik met een gerust hart gaan slapen. Oh en Lies, het valt morgen vast hartstikke meequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doelde vast op mijn limegroene gang. Bijna klaar. En ik ga denk ik gelijk mijn lijstjes weer ophangen ook al is het 23:00 geweest. Misschien dat het helpt.
Ik doe niet meer aan COS, het is er bijna altijd vervelend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je alweer commentaar in de COS gehad omdat je zo'n negatieve avatar hebt?
De laatste dag, morgen weer vrolijk, ofzo. Wtf ik heb hier normaal nooit last van. Hoezo ben ik chagrijnig!quote:
Ow shit, dat was de limoen. Ik ben echt dom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doelde vast op mijn limegroene gang. Bijna klaar. En ik ga denk ik gelijk mijn lijstjes weer ophangen ook al is het 23:00 geweest. Misschien dat het helpt.
Morgen bij daglicht vast wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar, ik vind het nog steeds niets. Ik heb foto's gemaakt maar de kleur komt er steeds niet op zoals hij is.
Of maak er een grasveld met blommetjes van! Of een heule grote kikker.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen bij daglicht vast wel.
Schilder er anders limoenen op! [ afbeelding ]
Of nee... doe ook maar even niets impulsiefs op dit uur van de dag.
En nog iets van drank erbij dan hè! 't Is alweer bijna weekend.quote:
Of een "Who's afraid of lime"!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of maak er een grasveld met blommetjes van! Of een heule grote kikker.
Nou nou nou, je optimisme moet ook niet doorslaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En nog iets van drank erbij dan hè! 't Is alweer bijna weekend.
Mwoah, jij bent hier wel eens geweest, ik ben niet vies van kleurtjes, maar dit is zelfs voor wel iets to mutch denk ik. Ook morgenochtend.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen bij daglicht vast wel.
Schilder er anders limoenen op! [ afbeelding ]
Of nee... doe ook maar even niets impulsiefs op dit uur van de dag.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
Of maak er een grasveld met blommetjes van! Of een heule grote kikker.
Dat is citroentjesgeel!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, jij bent hier wel eens geweest, ik ben niet vies van kleurtjes, maar dit is zelfs voor wel iets to mutch denk ik. Ook morgenochtend.
Zoals ik al zei, de foto's geven niet echt een goed beeld qua kleur, het is iets lichtgevender als op de foto. denk er een beetje glow in the dark bij,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien had ik ze onders spoilers moeten zetten en moeten waarschuwen om een zonnebril op te zetten.
quote:
Haske geelquote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef Leandra het volgende:
Liesje, je hebt gele muren!![]()
Wel lekker zonnig zeg maar....![]()
Ongeacht of de kleur wel of niet goed overkomt op de foto's is het wel duidelijk geel, of zijn je gele fotolijstjes ook stiekem groen?
Dan ben ik benieuwd welke kleur je groene, blauwe, paarse en rode fotolijstjes eigenlijk zijn....
Heb je per ongeluk oker genomen ipv limegroen?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet veel beter.
Maar het is wat groener dan op de foto, mijn lamp geeft nogal geel licht.
-edit- verkeerde smiley.
Het is echt super appeltjeskikkertjeslimoengroen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Geel vind ik helemaal erg dus laat me even tot morgenochtend in de waan dat het het een klein beetje groen is mensen. Het is de kleur IG-105E van de karwei geloof. Zelf laten mengen toen, voor een muur in de slaapkamer maar toen vond ik het ook al niet zo'n geweldige kleur.
Dus.
Het is groenig.![]()
Oker is een groenige geelvariantquote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Geel vind ik helemaal erg dus laat me even tot morgenochtend in de waan dat het het een klein beetje groen is mensen. Het is de kleur IG-105E van de karwei geloof. Zelf laten mengen toen, voor een muur in de slaapkamer maar toen vond ik het ook al niet zo'n geweldige kleur.
Dus.
Het is groenig.![]()
Maar serieus Lean, er zit wel meer een groenige glans over dan dat je op de foto's ziet. Niet dat dat het beter maakt maar ik ben niet compleet kleurenblind. Hoop ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Leandra het volgende:
Wij hadden zo'n Bruynzeel keuken in die kleur (toen ik je bovenste foto even apart en vergroot bekeek zag het er wat meer oker uit dan in eerste instantie gewoon hier in het topic).... en ik moest gelijk aan die keuken denken.
Grappig; in het vorige huis lieten mijn ouders in 1972 een nieuwe (Bruynzeel) keuken plaatsen en toen waren ze het niet eens over de kleur, de een wilde oker, en de ander wilde een of andere groene variant uit hetzelfde jaren 70 foute kleuren scala.... anyway, degene die groen wilde won.
In 1980 verhuizen ze, zit er in het nieuwe huis ook zo'n zelfde Bruynzeel keuken (was in 1971 gebouwd dus niet heel vreemd), en toevallig een okerkleurige
Jeej.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef mootie het volgende:
Zullen we het er op houden dat je een kleurige muur hebt?
Het viel me op toen ik de foto apart en vergroot bekeek, maar ik vind de kleur nog steeds dichterbij je gele fotolijstje komen dan bij je groene.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar serieus Lean, er zit wel meer een groenige glans over dan dat je op de foto's ziet. Niet dat dat het beter maakt maar ik ben niet compleet kleurenblind. Hoop ik.
Ja, en jij bent een kikker, dus jij ziet het sowieso al groener in dan de rest!quote:
Als je het lichtgroene fotolijstje bedoelt, dat is mintgroenig, Even naar de foto's gekeken en je bedoelt de eerste foto, ja dat lijstje is groen, en het gele lijstje heel geel. Ik baal ervan, en vooral omdat ik den komende tijd geen zin heb om weer te verven, 2 keer in de verf gestaan enzo, ik ben nogal chaotisch. Dus ik moet er maar aan wennen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het viel me op toen ik de foto apart en vergroot bekeek, maar ik vind de kleur nog steeds dichterbij je gele fotolijstje komen dan bij je groene.
Overigens vind ik het in zo'n hal helemaal niet zo beroerd staan, het komt vrij zonnig over.
Maarreh... is de verf al door en door droog? Dat kan zo ook een aantal kleurvarianten schelen, en uiteraard het kunstlicht.
Morgen maar eens bij daglicht bekijken, gewoon met de voordeur open
Dat is lief, maar het blijft een kutkleur. Heb nog een halve emmer over, maar dat wil ik zelfs FHF niet aandoen.quote:
Dan is de kleur van de foto gewoon vreemd. Wat Leandra zegt, morgen kijken bij daglicht.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je het lichtgroene fotolijstje bedoelt, dat is mintgroenig, Even naar de foto's gekeken en je bedoelt de eerste foto, ja dat lijstje is groen, en het gele lijstje heel geel. Ik baal ervan, en vooral omdat ik den komende tijd geen zin heb om weer te verven, 2 keer in de verf gestaan enzo, ik ben nogal chaotisch. Dus ik moet er maar aan wennen.
Eigen schuld, dikke bult.
Nee op de bovenste foto, Dat groene lijstje is echt groen en dat gele echt heel geel, ik dacht even dat ze het meer mintgroene fotolijstje bedoelde verderop.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan is de kleur van de foto gewoon vreemd. Wat Leandra zegt, morgen kijken bij daglicht.
Wit.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Leandra het volgende:
Wat voor kleur zat eronder?
(Onder die 2 lagen dus)
Ik bedoelde idd de bovenste foto.... anders gewoon het gele, mintgroene en knalgroene lijstje naast/boven elkaar hangen en dan een foto maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee op de bovenste foto, Dat groene lijstje is echt groen en dat gele echt heel geel, ik dacht even dat ze het meer mintgroene fotolijstje bedoelde verderop.
Ok!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde idd de bovenste foto.... anders gewoon het gele, mintgroene en knalgroene lijstje naast/boven elkaar hangen en dan een foto maken.
Morgen dus, bij daglicht, dan zien we dan wel hoe het opgedroogd is
Ah okay, dan is de kleur dus niet negatief beïnvloed door een of andere aubergine-tint die eronder zat en moeilijk weg te krijgen was... dat had een hoop verklaard, maar als er wit onder zit dan weet ik het ook niet, behalve dat de verf misschien nog niet door en door droog is, en het daarom nog raar van kleur is.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wit.
En zwarte strepen omdat ik mijn fiets altijd in de gang zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |