Hij bedoelde vast limoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Een limoen enzo, ik snap hem weer eens niet.
Hij doelde vast op mijn limegroene gang. Bijna klaar. En ik ga denk ik gelijk mijn lijstjes weer ophangen ook al is het 23:00 geweest. Misschien dat het helpt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
Een limoen enzo, ik snap hem weer eens niet.
Oh, gelukkig. Kan ik met een gerust hart gaan slapen. Oh en Lies, het valt morgen vast hartstikke meequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doelde vast op mijn limegroene gang. Bijna klaar. En ik ga denk ik gelijk mijn lijstjes weer ophangen ook al is het 23:00 geweest. Misschien dat het helpt.
Ik doe niet meer aan COS, het is er bijna altijd vervelend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je alweer commentaar in de COS gehad omdat je zo'n negatieve avatar hebt?
De laatste dag, morgen weer vrolijk, ofzo. Wtf ik heb hier normaal nooit last van. Hoezo ben ik chagrijnig!quote:
Ow shit, dat was de limoen. Ik ben echt dom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij doelde vast op mijn limegroene gang. Bijna klaar. En ik ga denk ik gelijk mijn lijstjes weer ophangen ook al is het 23:00 geweest. Misschien dat het helpt.
Morgen bij daglicht vast wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
Klaar, ik vind het nog steeds niets. Ik heb foto's gemaakt maar de kleur komt er steeds niet op zoals hij is.
Of maak er een grasveld met blommetjes van! Of een heule grote kikker.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen bij daglicht vast wel.
Schilder er anders limoenen op! [ afbeelding ]
Of nee... doe ook maar even niets impulsiefs op dit uur van de dag.
En nog iets van drank erbij dan hè! 't Is alweer bijna weekend.quote:
Of een "Who's afraid of lime"!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Of maak er een grasveld met blommetjes van! Of een heule grote kikker.
Nou nou nou, je optimisme moet ook niet doorslaan.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
En nog iets van drank erbij dan hè! 't Is alweer bijna weekend.
Mwoah, jij bent hier wel eens geweest, ik ben niet vies van kleurtjes, maar dit is zelfs voor wel iets to mutch denk ik. Ook morgenochtend.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen bij daglicht vast wel.
Schilder er anders limoenen op! [ afbeelding ]
Of nee... doe ook maar even niets impulsiefs op dit uur van de dag.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef mootie het volgende:
Of maak er een grasveld met blommetjes van! Of een heule grote kikker.
Dat is citroentjesgeel!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, jij bent hier wel eens geweest, ik ben niet vies van kleurtjes, maar dit is zelfs voor wel iets to mutch denk ik. Ook morgenochtend.
Zoals ik al zei, de foto's geven niet echt een goed beeld qua kleur, het is iets lichtgevender als op de foto. denk er een beetje glow in the dark bij,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien had ik ze onders spoilers moeten zetten en moeten waarschuwen om een zonnebril op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |