jij bedankt voor je inhoudelijk sterke OP die gelukkig niets te raden over laat over wat je wil, behalve het containerbegrip in deze, horlogequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Bedankt voor je inhoudelijk sterke bericht.
Als ik meer achtergrond informatie bij deze screenshot had, had ik dat natuurlijk wel vermeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij bedankt voor je inhoudelijk sterke OP die gelukkig niets te raden over laat over wat je wil, behalve het containerbegrip in deze, horloge.
quote:
http://www.rolex.com/en#/(...)ow-gold-m116238-0020quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef DrParanoid het volgende:
http://www.rolex.com/en#/rolex-watches/datejust/photo
Met andere wijzerplaat
ah maar als je nou gelijk even in je OP erbij had gezegd dat je specifiek dit horloge zoekt, wordt het al gelijk een stuk duidelijker. Nu kan het zijn dat je zo'n soort zoekt, of uberhaupt gewoon 'n horloge' ongeacht wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als ik meer achtergrond informatie bij deze screenshot had, had ik dat natuurlijk wel vermeld.![]()
Verder kan iemand die dit merk/type kent makkelijk zien wat voor een horloge het is, en daar hoopte ik eigenlijk op.
[..]
Was alles wat ik hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond het eigenlijk heel erg duidelijk wat 'ie wilde. Alleen de foto is niet zo duidelijk.
Truequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef Sealnova het volgende:
[ afbeelding ] deze is het maar dan niet goud (zie ook die text monday bovenaan)
Als je een modaal inkomen hebt wel ja. Rolex is voor de hogere klasse in deze maatschappijquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Je kan een 10 zo mooi horloge krijgen voor 10 zo weinig geld. Rolex is pauper.
Niks humor hoor. Hier op fok worden alle reclames afgestemd op de topicnaam. Heb ik ook altijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:22 schreef Durjee het volgende:
Humor
Ik heb een reclamebanner van casiohorloge.com onder de OP.
Ik zeg toch pauper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Als je een modaal inkomen hebt wel ja. Rolex is voor de hogere klasse in deze maatschappij
Nee, rolex is vooral een patsmerk. Koop dan een mooie Omega ofzo, welke rijke draagt nou zo'n bling bling dingquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Als je een modaal inkomen hebt wel ja. Rolex is voor de hogere klasse in deze maatschappij
Omega Seamaster Planet Oceanquote:Op donderdag 28 april 2011 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, rolex is vooral een patsmerk. Koop dan een mooie Omega ofzo, welke rijke draagt nou zo'n bling bling ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |