Hmm, als we nu eens even de emoties aan de kant zetten en puur speltechnisch kijken..
Gerard IS mijn favo maar heb het geld niet nodig, gunt het meer aan Sharon
Gerard gaat wel goed met het spel om en ze verlies, Karim totaal niet.
Karim is/was ook me favo maar heeft zich laten kennen gisteren!
'Ik wil niet dat jij de final haalt Mo'
Zegt mij speltechn. genoeg

Mo, mag niet weg van de productie word onder druk gezet ze is al zo labiel en dan vind de redactie het leuk dat voor tc uit te buiten en iedere simpele kijker trapt er in.
Joanna probeert Philip de baas te zijn, net als met haar ex 'Ik kan hem opwinden als IK dat wil, mijn ex heb niets te vertellen' herinneren we die uitspraak van Jo nog? aan de keuken tafel paar weken terug? juist;)
Philip liep als een hondje achter Jo aan.. en gisteren is ie ineens een echte man gewonden (geen schaap maar een man met een mening en die door het uiterlijk van Jo zich NIET laat zwak worden maar nu zegt wat HIJ vind en een man van zijn woord is.. goed zo Philip! niet alleen een mooiboy maar brains.. mijn stem heb je;)
Jo is wel grappig en zorgt wel voor spanning dus qua spel kijk ik ook wel graag naar haar.
Het geld gun ik Sharon 100% maar ook JO wil er iets voor arme kids mee gaan doen alhoewel ik nu de indruk krijg haar inboedel voor zal gaan.. zet je aan het denken.
Jo gebruikt nu haar ex van 3 jaar en dat dat zo zwaar voor haar is.. vind ze dat philip MOET luisteren! met haar moet lachen en bla bla bla.. Philip geeft steun en heeft 100% gelijk als hij zegt 'Waarom kunnen we in week 11 ineens niet allemaal elkaar er door heen trekken?
Hij valt god dank niet voor Jo haar manipulatie van 'het is uit, heb je nodig, ben mo zat, wil een ton (maar zeg het niet, moet 3 jaar shit op ruimen... voor 1000 euro ga ik niet met je door na dit huis (slaap kamer praat tussen de dames) en philip? die is wijs en zegt niets.. was niet eens ze idee om met HAAR een relatie aan te gaan.. ook al vind NET 5 dat leuk om te forceren.. drama = kijkcijfers = geld.
Blijft nog steeds een van de beste tv producties als ik bb on de kooi er naast zet.. dan helemaal haha
en stemmen? ach heb ik 1 keer gedaan.. op wie ik nu stem.. NIET op karim reden... zijn onvolwassen reactie.. dus of Geer .. of toch Jo.. ben er nog niet uit