80x over de dichtsbijzijnde rotondequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef FUFR het volgende:
ze wil morgen weer..
moet ik weer een route verzinnen
Oh ja, meneer gaat een keer per week fietsen op z'n Sparta ION met dochterlief en 16 km fietsen is ff naar de AHquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef FUFR het volgende:
want met zoon "workout" lijkt het me aanemelijker dat je effe naar de AH bent geweest
je zou ook kunnen gaan vissenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, meneer gaat een keer per week fietsen met dochterlief en 16 km fietsen is ff naar de AH![]()
.
mé me gazelle flashdrive he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh ja, meneer gaat een keer per week fietsen op z'n Sparta ION met dochterlief en 16 km fietsen is ff naar de AH![]()
.
nee ik denk veldhoven-waalre of richting oirschotquote:
Hoeveel GB?quote:
1 grote buikquote:
Pics van je zusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus gaat d'r motorrijbewijs eerder halen dan ik.![]()
![]()
Stom wijf.
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:25 schreef FUFR het volgende:
Route nagerekend: het was dus echt 17.6 KM.
in 2 uur, met koeienstop en drankje bij La Dolce Vita Son.
Vrijdagnacht door maat zadel schuiner laten zetten (ik 2 linkerhanden) en dat hielp echt.quote:
Routes kun je niet editten dus hele route aangevinkt met muis. Handig om vtv een route uit te stippelen.quote:
tips, ik geef ze niet voor nietsquote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vrijdagnacht door maat zadel schuiner laten zetten (ik 2 linkerhanden) en dat hielp echt.
vanavond weer mits goed weer!
meh, ik heb mijn telefoon niet op het stuur als navigatie (zou wel tof zijn) en ik beslis vaak pas vlak voor een kruising welke kant ik opgaquote:Op woensdag 27 april 2011 09:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Routes kun je niet editten dus hele route aangevinkt met muis. Handig om vtv een route uit te stippelen.
denk ook niet dat het goed is om je telefoon zo door lkaar te laten rammelen op het stuur,quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meh, ik heb mijn telefoon niet op het stuur als navigatie (zou wel tof zijn) en ik beslis vaak pas vlak voor een kruising welke kant ik opga
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tips, ik geef ze niet voor niets![]()
wel voor niets want gratis maar zo bedoel ik het niet
http://www.futurumshop.nl(...)705-bundel-gps.phtmlquote:Op woensdag 27 april 2011 09:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
denk ook niet dat het goed is om je telefoon zo door lkaar te laten rammelen op het stuur,
Gekeken voor GPS maar die prijzen slaan nergens op...
kuch! rochel! spuug!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.futurumshop.nl(...)705-bundel-gps.phtml
wel een mooie aanbieding nu
Hier kan je mooi meteen je hartslag op zienquote:Op woensdag 27 april 2011 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
kuch! rochel! spuug!
Jonguh toch!
Ik heb nog een oude mio liggen, misschien dat dat ding ook wel geschikt is...
even opzoeken en zien of de accu nog werkt...
bij endo kan je voor veul geld ook add-ons kopen daarvoor, zoals een armhoes voor je feun..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier kan je mooi meteen je hartslag op zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:
door de drugs?quote:
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neejoh, drugs zijn slecht. Die gebruik ik niet.
wie?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
kak, overmorgen is het alweer koninginnenacht!
PWA is vandaag trouwens jarig
ga je tegen SQ schreeuwen?quote:
jaquote:
Mijn broer ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
kak, overmorgen is het alweer koninginnenacht!
PWA is vandaag trouwens jarig
Da's toch zielig?quote:
huurachterstand van de desbetreffende pool loopt in de 1000'den euro'squote:
ik mis het woord "gestolen'quote:Op woensdag 27 april 2011 13:04 schreef ArTiC het volgende:
Zou me niet verbazen dat je het ene luxe artikel na het andere naar buiten kan sjouwen
mwah...hoeft niet...het kan ook gekocht zijn met geld wat verkregen is met dubieuze handel...hoewel, dat snappen die polen meestal toch niet. Meer kans dat je 6 kuub aan lege flessen tegenkomt.quote:
toch is het zieligquote:Op woensdag 27 april 2011 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
huurachterstand van de desbetreffende pool loopt in de 1000'den euro's
Betaal jij ze dan..
stuur FUFR er op af!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
de postbode heeft een pakje kwijtgemaakt
ik kom er aanquote:
Polen. Wel geld hebben voor een tray bier en een zak droge worst per dagdeel, maar huur betalen ho maarquote:
Arme worst.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Polen. Wel geld hebben voor een tray bier en een zak droge worst per dagdeel, maar huur betalen ho maar
Leef,quote:
je gaat niet, want geen geld.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vanavond Speedy J en Liebing in Rotterdam en ik twijfel serieus of ik erheen ga.
ikke bellen voor die hoersoebsidie. Ja, de hoersoebsidiequote:
de hoer is doer!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ikke bellen voor die hoersoebsidie. Ja, de hoersoebsidie
[/najib amhali]
17,50 Paradiso, Liebing, Speedy J, Beyer en Karotte, afterparty van Awakefest. Wel staan er dan 1000 zombies in de zaal, maar swaquote:Op woensdag 27 april 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vanavond Speedy J en Liebing in Rotterdam en ik twijfel serieus of ik erheen ga.
Winstmaximalisatie.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:08 schreef Inu het volgende:
Wat er is toch met de treinen aan de hand, normaal gesproken kon ik altijd zitten en na mn weekje vrij moet ik de hele tijd staan...
Aso? Da's toch gewoon slim? Doe ik meestal als ik met de trein moet en het druk is.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:45 schreef febster het volgende:
Je moet ook 'aso' instappen, bij de eerste klas en dan snel naar de tweede klas doorsteken zodat je daar als eerste bent.
Tis een hel idd. Ik weet gelukkig van veel treinen waar de deur komt als de machinist stopt op de plek waar hij moet stoppen. Maar ik reis dan ook belachelijk veel met de treinquote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Aso? Da's toch gewoon slim? Doe ik meestal als ik met de trein moet en het druk is.Je gaat toch niet met z'n alleen voor de ene deur staan dringen als een andere deur gewoon rustig is?
Eigenlijk zelfs heel sociaal om niet te gaan staan dringen bij de rest.![]()
Overigens heeft het niet altijd nut, treinen zitten in de randstad vaak écht stampvol. Heb wel eens iemand flauw zien vallen op een balkon omdat we echt tegen elkaar aangedrukt stonden. Ze raakte overigens de vloer niet, maar bleef steken omdat ze klem stond.
aha!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:34 schreef febster het volgende:
Nog maar een paar weken en dan hoef ik nooit meer te werken bij dat ene bedrijf waar ik dan de rest van mijn leven nooit meer ga/wil werken.
ja, ik hoefde de aantallen ook niet op te gevenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef FUFR het volgende:
Goedemoggels...
We hebben gisteravond de toorn van Sam over ons heen gekregen.
Ze kwam naar beneden terwijl wij........een zakje chips aten
Deze vreselijke daad heeft weer een briefje/questionnaire opgeleverd...
Of we ook ff in wilden vullen hoeveel chipszakjes (kleintjes) mama heeft gehad!
[ afbeelding ]
en de straf is ook reeds bekend:
[ afbeelding ]
Bij ons worden ze naar beneden gegooid en wordt er POST geroepenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Zulke dingen deed ik vroeger ook, legde ik een boos briefje op mn moeders kussen
Ja, maar jij bent dan ook niet te dik he, mama welquote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, ik hoefde de aantallen ook niet op te geven![]()
(neem zelden meer dan 1 zakje)
En dan woedend boven aan de trap zitten wachten natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 09:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
Bij ons worden ze naar beneden gegooid en wordt er POST geroepen
in dit geval kwam ze meteen tekst en uitleg geven hoe oneerlijk het wel niet was dat ZIJ naar bed moest terwijl niet moe en WIJ zo maar zonder aan haar te denken hele builenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan woedend boven aan de trap zitten wachten natuurlijk
op papier niet nee.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook niet te dik he, mama wel
Die doetut niet geloof ikquote:
Scriptie schrijven!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef febster het volgende:
Wat gaat iedereen doen met Queensnight/day?
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat ik met een mond vol chips zei dat we ze voor haar bestwil opaten hielp allerminst...
Iemand heeft zich met mijn email adres ingeschreven daar, dus ik krijg telkens van die mails. Heb al echt 10x teruggemaild dat ik het niet benquote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die doetut niet geloof ik.
Moet wel ff mijn mail checken of ik bericht van Sony ontvangen heb dat mijn CC gegevens op straat liggen met dank aan die faalhazen.
Ik denk idd dat die op straat liggen, al zou Sony dat nooit toegeven natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die doetut niet geloof ik.
Moet wel ff mijn mail checken of ik bericht van Sony ontvangen heb dat mijn CC gegevens op straat liggen met dank aan die faalhazen.
Als ze dat soort dingen niet toegeven en er blijkt dat inderdaad CC rekeningen van Sony klanten leeggetrokken worden zou dat echt de ondergang van Sony zijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk idd dat die op straat liggen, al zou Sony dat nooit toegeven natuurlijk.
Ze geven het dus wel toequote:Aangezien we nog steeds de details van het incident aan het onderzoeken zijn, is het mogelijk dat wellicht een onbevoegd persoon in het bezit is gekomen van de volgende informatie die u aan ons had verstrekt: naam, adres (stad, provincie, postcode), land, e-mail adres, geboortedatum, PlayStation Network/Qriocity wachtwoord en login en gebruikersnaam/PSN online id. Het is ook mogelijk dat uw profiel-data werd verkregen, inclusief aankoop geschiedenis en factuuradres (stad, provincie, postcode) en mogelijk zijn uw PlayStation Network/Qriocity wachtwoord beveiligingsvragen ook verkregen. Als u een sub-account hebt geautoriseerd, kan dezelfde data met betrekking tot dat account verkregen zijn. Hoewel er geen direct bewijs is dat creditcard gegevens verkregen zijn op dit moment, kunnen we de mogelijkheid niet uitsluiten.
Als u uw creditcard data hebt opgegeven via PlayStation Network of Qriocity, adviseren wij u voor de veiligheid dat het mogelijk is dat uw creditcard nummer (exclusief security code) en geldigheidsdatum zijn verkregen.
Voor uw veiligheid, raden wij u aan om bewust te zijn van email, telefoon en post scams die om uw persoonlijke of gevoelige informatie vragen. Sony zal u nooit via deze kanalen contacteren, inclusief e-mail, om uw creditcard nummer of andere identiteits informatie te vragen. Mocht u een bericht ontvangen die om persoonlijke informatie vraagt, kunt u erop vertrouwen dat deze persoon niet voor Sony werkt. Wanneer de PlayStation Network en Qriocity diensten volledig hersteld zijn, raden wij u ten strengste aan zo snel mogelijk in te loggen en om uw wachtwoord te veranderen. Verder, als u uw PlayStation Network of Qriocity gebruikersnaam of password voor andere service(s) gebruikt, raden wij u ook aan om die te veranderen.
Om uzelf te beschermen tegen mogelijke identiteitsdiefstal of andere financiële verliezen, raden wij u aan om waakzaam te blijven door uw rekening afschriften of gelijkaardige documenten te controleren. Wij betreuren het ongemak en wij danken u voor uw geduld terwijl wij ons onderzoek afronden. Onze teams werken de klok rond en services zullen zo snel mogelijk hersteld worden. Sony neemt bescherming van gegevens zeer serieus en zal zich blijven inspannen om ervoor te zorgen dat er aanvullende maatregelen worden genomen om persoonlijke gegevens te beschermen. Het leveren van kwaliteit en veilige entertainment diensten is onze hoogste prioriteit. Kijk a.u.b. contact op nl.playstation.com/psnoutage mocht u nog verder vragen hebben.
Hmm, ben benieuwd hoe druk het wordtquote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef bleiblei het volgende:
Queensnight ga ik denk ik in de stad kijken oft wat is.
Queensday weet ik nog niet...
ik weet het niet..Knacht sowieso niet, want geen zin in kroegen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef febster het volgende:
Wat gaat iedereen doen met Queensnight/day?
psies, jouw aanspreekpunt is de CC maatschappijquote:Op donderdag 28 april 2011 10:51 schreef bleiblei het volgende:
Ik hoop maar dat het een soort van anon-achtige actie is om die gozer uit Amerika te ondersteunen en niet dat de hele zooi verschijnt op fora die gegevens doorverkopen.
Wat zou de slagingskans zijn als je Sony om schadevergoeding vraagt wanneer je rekening geplunderd wordt? Ik denk dat je juridisch geen poot hebt om op te staan.
Idd gewoon formuliertje invullen dat je befraudeerd bent.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies, jouw aanspreekpunt is de CC maatschappij
Het weer krijgt een 8 op de schaal van BBQ bij weeronline.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:57 schreef FUFR het volgende:
is het wel goed weer met Kdag?
* vlees haalt
kewl.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het weer krijgt een 8 op de schaal van BBQ bij weeronline.
Nee hoor. Gaat niet om een 84 delige set sleutels maar om 4 sleutels met ratelquote:Op donderdag 28 april 2011 11:50 schreef FUFR het volgende:
een gedore set van 50 euro was ook wel heel utopistisch niet?
Zelfs een dubbellinkshandige als ik kent dat merk.
kuch...das nog geld zat.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat niet om een 84 delige set sleutels maar om 4 sleutels met ratel.
10, 13, 15 en 19. De maten die je het meeste gebruikt. 50 euro is dan netjes, maar niet bijzonder goedkoop.
schaam jequote:Op donderdag 28 april 2011 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
net voor 5 euro tien opblaas oranjekronen gehaald
ik ga je nu bellen!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:28 schreef FUFR het volgende:
ik ga er vanuit dat SQ dit nu wel gelezen heeft.
ik heb je toegevoegseld.quote:
alleen als je ekt ekt niet kan op maandag. Bijvoorbeeld vanwege een operatie ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Inu het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op maandagmiddag met de mededeling:
Graag ontvang ik van u, per mail, een bevestiging van uw komst.
Kan ik nu wel gewoon mailen dat ik liever op vrijdag kom?
gewoon aangeven dat je dan een afspraak elders hebt en dat je vrijdag wel kan.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:02 schreef Inu het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op maandagmiddag met de mededeling:
Graag ontvang ik van u, per mail, een bevestiging van uw komst.
Kan ik nu wel gewoon mailen dat ik liever op vrijdag kom?
8 kans klein + halve dag onbetaald verlof.. = zinloos..quote:Op donderdag 28 april 2011 15:59 schreef Inu het volgende:
Ik neem wel een middag vrij... Ook al acht ik de kans errug klein dat ik de baan krijg, het lijkt me toch wel een fijne school om misschien later te gaan werken
Ach, netwerk aanleggen kan ook nuttig zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 17:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
8 kans klein + halve dag onbetaald verlof.. = zinloos..
netwerk aanleggen, das heul wat andersquote:Op donderdag 28 april 2011 17:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, netwerk aanleggen kan ook nuttig zijnen middagje vrij is nooit vervelend op maandag
Ach...ze is er op uit gewoon. Ze heeft er alles aan gedaan om bij hem in de buurt te komen en het is gelukt...golddigger 1ste klas.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb wel medelijden met die Kate. Het zal je maar overkomen.
Maarja... Je weet het ook weer van te voren.
ja maar heb je het wel gezegd anders maken ze alleen wat je gevraagd hebt..quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Inu het volgende:
Ik vind het ook wel sneu, die vent is nu al bijna kaal! Dalijk gaat ie nog meer op zn vader lijken
Net de auto afgedropt, ben benieuwd.. Vind wel dat alles checken incl handrem die het amper deed wel onder de garantie van de reparatie hoort, toch?..
Laat ze daar ff mee wachten.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:48 schreef bleiblei het volgende:
En dat hbo geneuzel.... Waarom wordt de fontys niet genoemd?
Ja, ik heb het gezegd aan de telefoon tegen de ene en vanochtend nog in de garage tegen de ander, maar die kapte me een beetje af, waarschijnlijk ook omdat er een andere klant in de buurt zat...quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar heb je het wel gezegd anders maken ze alleen wat je gevraagd hebt..
checken voordat je daar weg rijdt dan aub.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezegd aan de telefoon tegen de ene en vanochtend nog in de garage tegen de ander, maar die kapte me een beetje af, waarschijnlijk ook omdat er een andere klant in de buurt zat...
Als ik nog steeds zonder moeite weg kan rijden met de handrem erop is het niet goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
checken voordat je daar weg rijdt dan aub.
psiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik nog steeds zonder moeite weg kan rijden met de handrem erop is het niet goed
Stoelenquote:Activiteiten bij IKEA Barendrecht
Stoelenactie:
Tegen inlevering van 4 stoelen krijg je als IKEA FAMILY lid een cadeaupas t.w.v. 20.- Locatie: rechts van de ingang op het parkeerdek.
Letterlijk genomen dan een zwembroekquote:
Dan pak je tenue de ville en niet tenue de plage. Tenue de plage is gewoon: flodderig, fleurig en vooral niet te netjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Letterlijk genomen dan een zwembroekMaar volgens mij bedoelt ze meer een kaki broek ofzo, gewoon netjes, maar niet te netjes... En J. heeft voor netjes een pak en voor de rest gewoon zn grote broeken met voornamelijk veel verfvlekken
Hij heeft wel een leuke zwart-wit geruite bloes, die kan dan toch wel?
Ja, maar wat voor flodderigs moet een man aan dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan pak je tenue de ville en niet tenue de plage. Tenue de plage is gewoon: flodderig, fleurig en vooral niet te netjes
gewoon, tshirt/polootje of bloesje. Don't overthink itquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor flodderigs moet een man aan dan?
Ja, bovenkant is niet zo'n probleem, meer de broekquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, tshirt/polootje of bloesje. Don't overthink it
gewoon een spijkerboxquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, bovenkant is niet zo'n probleem, meer de broek
een strandjurk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor flodderigs moet een man aan dan?
moment vent blijft ervoor lopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:05 schreef Inu het volgende:
Oe, foto?van de jurk dan he, niet de tepels...
Ze lacht wel een beetje als een boer met kiespijnquote:
Naja, hij kan beter op zijn vader gaan lijken, dan dat haar leven op dat van zijn moeder gaat lijken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:50 schreef Inu het volgende:
Ik vind het ook wel sneu, die vent is nu al bijna kaal! Dalijk gaat ie nog meer op zn vader lijken
Net de auto afgedropt, ben benieuwd.. Vind wel dat alles checken incl handrem die het amper deed wel onder de garantie van de reparatie hoort, toch?..
Ik vind de bovenkant van de jurk wel mooi, maar die onderkant en de sleep een beetje te giga... Dat zusje had dan een betere jurkquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef Levitation het volgende:
Ik vind haar er trouwens helemaal niet zo fantastisch uitzien, valt me een beetje tegen.
goeie deal voor madamquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef FUFR het volgende:
"en al mijn aards bezit deel ik met jou"
whehehehe
jawel hoor.. sinds 1992.quote:
beginnelingquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef Levitation het volgende:
Ik ben dinsdag al weer 3 jaar getrouwd.![]()
Had je der zwanger gemaakt dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel hoor.. sinds 1992.
I was forst toe!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Had je der zwanger gemaakt dan?
Ik verander elk jaar zo ongeveer van standpunt of ik nu wil trouwen of nietIk zit nu even op niet
neuh, dat gebeurde in 2001quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Had je der zwanger gemaakt dan?
Ik verander elk jaar zo ongeveer van standpunt of ik nu wil trouwen of nietIk zit nu even op niet
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Reken eens lieverd... dan zou Sam nu toch al volwassen moeten zijn?
dat ligt aan de kerk zelf...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef bleiblei het volgende:
Die opstelling in de kerk is wel rete onhandig trouwens.
3/4 van de aanwezigen ziet niet wat er gebeurd.
tv is achtergrond geluid bij het typen van mijn scriptie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef ArTiC het volgende:
Mensen zet die tv uit, het is prachtig weer
Nee hoor, das niet te persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Inu het volgende:
Kon toch een geheim kind zijn
Maar waarom werd je gedwongen dan? Of is dat te persoonlijk?
Ach, als je het niet leuk vond was je vast allang gescheidenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee hoor, das niet te persoonlijk.
ik ben gewoon in de val gelokt, zo zijn jullie vrouwens
niemand leest ons wat dat betreft de les, de ouders zeker niet, die hebben vroeger al genoeg tegengas gegeven. (zonder succes)quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ach, als je het niet leuk vond was je vast allang gescheiden
Ik ken namelijk ook een stel die moesten trouwen, omdat ze anders niet mochten samenwonen van de ouders van 1 van henEn ja, daar kun je je niks van aantrekken, maar das ook weer zoiets....
Scheiden!?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ken namelijk ook een stel die moesten trouwen, omdat ze anders niet mochten samenwonen van de ouders van 1 van henEn ja, daar kun je je niks van aantrekken, maar das ook weer zoiets....
Tja...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel met een rode broek die je dan omslaat hequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
Scheiden!?
Weet je wel wat dat kost?
Een speedboot aanschaffen en een paar witte sportschoenen is goedkoper!
Volgens mij hebben ze een paar maanden wel samengewoond, maar niks tegen die ouders gezegd en ook nog zijn huis aangehouden.... lijkt me toch wel lastig, zoiets...quote:
*Levi zegt niets, ik denk dat de meesten in dit topic wel weten waarom.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een paar maanden wel samengewoond, maar niks tegen die ouders gezegd en ook nog zijn huis aangehouden.... lijkt me toch wel lastig, zoiets...
Je zal branden in de hel jij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Levi zegt niets, ik denk dat de meesten in dit topic wel weten waarom.
Zoiets dacht ik al jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
*Levi zegt niets, ik denk dat de meesten in dit topic wel weten waarom.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:03 schreef FUFR het volgende:
Anaal doen we allemaal!
(zie de motivatieposter al voor me)
Ja, en het was ook nog zn eigen broertje waar ie het over had en dat het wel moeilijk was voor hem, om homo te zijn en nu te kiezen voor het geloof of relatiesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:03 schreef FUFR het volgende:
Anaal doen we allemaal!
(zie de motivatieposter al voor me)
Mee eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
ik vind het altijd zo;n discussie om nix
je wil toch dat iemand gelukkig is?
Je hebt toch niets met iemands sexleven?
wat boeit het dan dat iemand heaumeau is.
dat zijn over het algemeen hele sociale en leuke mensen.
(uitzondering: kwalbert verlinden)
Zo denkt de Vrijzinnige Gemeente er dus ook overquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef Levitation het volgende:
Ik blijf me nog altijd verbazen dat religieuzen menen de waarheid in pacht te hebben en anderen als mindere behandelen omdat die niet tot hun kliekje behoren.Heb ik nooit kunnen begrijpen, ook niet toen ik zelf deel uitmaakte van zo'n kliek.
Ik vond altijd dat geloof voor jezelf was en dat je een ander wel mocht vertellen hoe fijn geloven was () maar dat je anderen niet moet opzadelen met jouw regels en andere vermoeienissen. Helaas bleken andere religieuzen niet zo "open minded" en bleek ik gewoon niet geschikt voor religie.
Inderdaad! Maar in de bijbel staat dat het een zonde is en de bijbel is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:23 schreef FUFR het volgende:
ik vind het altijd zo;n discussie om nix
je wil toch dat iemand gelukkig is?
Je hebt toch niets met iemands sexleven?
wat boeit het dan dat iemand heaumeau is.
dat zijn over het algemeen hele sociale en leuke mensen.
(uitzondering: kwalbert verlinden)
Die vrijzinnige gemeente, noemen die zichzelf wel christen? Want als je niet in christus gelooft zou ik het maf vinden om je christen te noemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo denkt de Vrijzinnige Gemeente er dus ook overIk vind dat dus ook en ik vind ook het hele Jezus verhaal wat ongeloofwaardig... En er bestaat het unitarisme, maar die hebben alleen diensten in Amsterdam, dus dit is een close second
[..]
Inderdaad! Maar in de bijbel staat dat het een zonde is en de bijbel is waar natuurlijk
Nee, volgens mij niet perse... Sommige wel, maar die zijn dan ook opgericht vanuit het christendom, maar sommige zijn ook vanuit het humanisme opgericht. Maar de unitaristen wel en die noemen zich christen omdat ze het leven van Christus zien als voorbeeld en leven volgens de evangelien, maar ze geloven niet dat Jezus de zoon van God is, maar gewoon een profeetquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die vrijzinnige gemeente, noemen die zichzelf wel christen? Want als je niet in christus gelooft zou ik het maf vinden om je christen te noemen.![]()
Overigens staat er -bij mijn weten- heel weinig in de bijbel over homosexualiteit. Er wordt vaak verwezen naar Sodom en Gomorra, maar volgens mij was daar heel wat anders aan de hand. Daar zijn mannen (of engelen of whatever) verkracht, maar da's natuurlijk wel net ff wat anders dan liefde tussen twee mannen.
aha! weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet perse... Sommige wel, maar die zijn dan ook opgericht vanuit het christendom, maar sommige zijn ook vanuit het humanisme opgericht. Maar de unitaristen wel en die noemen zich christen omdat ze het leven van Christus zien als voorbeeld en leven volgens de evangelien, maar ze geloven niet dat Jezus de zoon van God is, maar gewoon een profeet
Bliksems!quote:
Was net in Hellimond, duurt maar 20 minutenquote:
daarom, ik begin een beetje door de voorraad heen te rakenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Terecht, die grap is ook al oud ondertussen.
Sku...trek uitquote:
je zit bij de zwervers in de trein, met een halve liter goedkoop bier uit blik?quote:
ook niet. Morgen mierlo en geldrop en.dan bbqquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
niiiice haha
ik ga geen koniginnedag vieren.nacht ook niet
En wat ga je in mierlo en geldrop doen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook niet. Morgen mierlo en geldrop en.dan bbq
idd dwaas mensquote:
ik denk vloeienmarkt..kermis enz. Op de.fietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En wat ga je in mierlo en geldrop doen dan?
De stad in, kijken of er wat te beleven valt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk vloeienmarkt..kermis enz. Op de.fiets
jullie?
ik zit op endomondo naar je fietstocht richting je vakantievilla te kijken maar ben je dronken ofzo? fiets eens recht, die lijn zwalkt alle kanten opquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik denk vloeienmarkt..kermis enz. Op de.fiets
jullie?
Fufr drinkt nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit op endomondo naar je fietstocht richting je vakantievilla te kijken maar ben je dronken ofzo? fiets eens recht, die lijn zwalkt alle kanten op
ik zag ook verbeterpuntenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit op endomondo naar je fietstocht richting je vakantievilla te kijken maar ben je dronken ofzo? fiets eens recht, die lijn zwalkt alle kanten op
ik ga denk ik in m'n eentje even kijken in de stad en dansenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook niet. Morgen mierlo en geldrop en.dan bbq
dansen, dansenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik ga denk ik in m'n eentje even kijken in de stad en dansen
ze kwamen voorbij zwemmen omdat je voortent blank staat?quote:
nah zij konden wel slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze kwamen voorbij zwemmen omdat je voortent blank staat?
*pakt het sprookjesboek en gaat voorlezen*quote:
zwemmend?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*pakt het sprookjesboek en gaat voorlezen*
ze zwommen niet!quote:
duim uit de mond!quote:
Nee, dat heb ik er idd zelf van gemaaktquote:
Leugensch!quote:
Heb zelf veels te lang geduimd. en ook veels te lang gebeugeld.quote:
Ja, hij had het verkeerd begrepen. Die beugel moest iedere week breder, niet iedere dagquote:
wehehequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, hij had het verkeerd begrepen. Die beugel moest iedere week breder, niet iedere dag
Ik had het zelfde probleem en heb 1,5 jaar een blokbeugel gehad waarmee ik maar amper kon praten en toen nog 2 jaar een plaatjesbeugel. Dat alles overigens nadat ze 2 kiezen getrokken hadden.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:49 schreef bleiblei het volgende:
Heb zelf trouwens eerst een martelwerktuig gehad om mijn kaak uit elkaar te drukken.
Doordat ik erg lang duimde had ik mijn kaak te smal geduimt.
En nadat mijn bovenkaak breder geduwt was, kreeg ik 2 jaar lang een plaatjesbeugel.
Ehm... Een buitenboordbeugel krijg je normaliter niet om overbeet te corrigerenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:37 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook geduimd tot mn 11e ofzo en nooit iets nodig gehad voor mn tanden, dus ik geloof dat duimenverhaal nooit zoMn zus heeft nooit geduimd en die kreeg zo'n buitenboordding... Volgens mij is het meer aanleg ofzo...
Nah, bij mij was het ook gewoon aanleg. Ze hebben mijn onderkaak ook naar voren gehaald en ik denk niet dat ik die van z'n plaats gezogen heb.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:14 schreef bleiblei het volgende:
Ehm... Een buitenboordbeugel krijg je normaliter niet om overbeet te corrigeren.
Die wordt gebruikt om een heel andere corrigering uit te voeren op je gebit.
Daarnaast is duimen natuurlijk geen garantie op een krom gebit. Dat hangt o.a. af van de manier waarop je duimt. Door de reguliere manier van duimen (duim in je bakkes en zuigen) zuig je je kaak smaller, daarnaast duw je je boventanden naar voren. Hierdoor krijg je dus een overbeet die je met o.a. een plaatjesbeugel terug moet duwen.
Aanleg... Je bent gewoon op een bepaalde manier geboren en zo groeit je lichaam verder. Ja, je kan het aanleg noemen. Maar dan kan je wel heul veul gebrekjes onder aanleg schuiven.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nah, bij mij was het ook gewoon aanleg. Ze hebben mijn onderkaak ook naar voren gehaald en ik denk niet dat ik die van z'n plaats gezogen heb.
Heb overigens van mijn geboorte tot mijn 12de geduimd.![]()
Ik bedoel aangeboren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:20 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat aangeboren en aanleg eigenlijk gewoon hetzelfde is.
Dat maakt de discussie wellicht wat eenvoudiger.
Voor Amerikaanse begrippen idd tofquote:
Net Trump nu Sagetquote:Op zondag 1 mei 2011 01:15 schreef febster het volgende:
[..]
Voor Amerikaanse begrippen idd tof. Alleen wel al vaak op tv geweest, welke is er nu op?
Ik was er om 22:00, tot 23:00 rondje gelopen, toen naar station gelopen, maar die bleek bomvol. Toen wilde ik naar een technofeestje op Strijp-S, maar die bleek afgelopen, toen maar op Beukenlaan in 1x de trein gehaald en hop ik was thuisquote:Op zondag 1 mei 2011 01:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Net Trump nu Saget.
Hoe laat ben je door Ehv gelopen?
Heb zelf van 4 tot half 6 door Eindhoven gestruint en vond het wel meevallen.
Goed (en gezellig) druk, maar ook best aardig geregeld door gem. Eindhoven.
Viel me zeker mee.
Gisteren zijn SQ en ik ook de stad in geweest en ook dat was goed bevallen.
Al moest ik wel een beetje huilen toen we de Miller in liepen.
En die zgn. Club in dat pand waar vroeger de Boston in zat slaat ook compleet nergens op.
Ga met je hond naar het bos. En picsquote:Op zondag 1 mei 2011 07:52 schreef Blueman het volgende:
Vroeg wakker vandaag! En na uurtje internetten, weet ik ook al niets leuks meer te doen..
Boring!
Hij mag nog niet zo lang lopen... maar op zich wel een leuk idee. Hij ligt alleen nu even in slaapstand.quote:
Leuk he!quote:
Het is deze dagen vooral zindelijk maken en hem de wereld laten verkennen. Gisteren een stukje over de slingermarkt in Helmond gelopen zodat hij ook aan drukte went. Op zich weinig problemen al vond hij de podia met muziek interessant maar wel iets te luid. Hadden hem wel op de arm zodat hij zich niet alleen kon orienteren aan benen maar ook kon zien hoe en wat. Hij heeft een klein stukje gelopen maar dit vond hij zelf niet zo'n succes. Ook al wat kleine kinderen over de vloer gehad om hem ook aan kinderen te laten wennen. Die willen nog wel eens rare dingen uithalen als je niet kijkt en hij moet er toch aan wennen.quote:Op zondag 1 mei 2011 09:58 schreef -moppie- het volgende:
Oh wat een lekker ding zeg![]()
Colt vind dat ook zo te lezen hierboven![]()
Wandelen op plaatsen waar andere honden ook komen mag pas 2 weken nadat hij zijn laatste prikje heeft gehad he.......
Zindelijk worden/maken gaat goed zo te lezen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |