SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is zo slim om geen strakke kleding aan te doen, dus neequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Allessio het volgende:
Klaag je nou over je bloedeigen moeder?
praten maakt me verder niet uit met wiequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef rumiii het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou eerder met rechts praten dan met links
Ik niet. Wat een olifant gekquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef rumiii het volgende:
[ afbeelding ]
die middelste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef rumiii het volgende:
[ afbeelding ]
sowieso niet eerlijk... je moet allemaal dezelfde gezichten hebben op elk lichaam.. want je beoordeeld ze nu meer op gezicht omdat de rechter leuker gezicht heeft dan de linker....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:32 schreef rumiii het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand die een topic als dit aanvult met realistische plaatjes die TS bedoelt.quote:
Niet zoals deze crap dus.quote:
Ik niet hoor ik vind die rechter echt te dik gewoon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Lambighini het volgende:
Die linker is mager, middelste is 'normaal' en die rechter is wat voller maar absoluut niet dik. Ik zou ze alle drie raken in willekeurige volgorde
idd en als je al zon gewicht hebt op zon jonge leeftijd... ze word alleen maar dikker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:37 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ik niet hoor ik vind die rechter echt te dik gewoon.
Die middelste is gewoon perfect, die ziet er over 20 jaar ook nog goed uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd en als je al zon gewicht hebt op zon jonge leeftijd... ze word alleen maar dikker.
Je kan beter linker hebben... en dan over 20 jaar ziet ze er nog goed uit ipv die dikke rechter en over 20 jaar obesitas heeft.
TS heeft een dikke moederquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:30 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
die is zo slim om geen strakke kleding aan te doen, dus nee
kloptquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Die middelste is gewoon perfect, die ziet er over 20 jaar ook nog goed uit.
Lieve stuurver,quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef Stuurver het volgende:
Dikke vrouwen die denken dat ze sexy zijn en zich ook zo kleden
terechte klacht dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef Stuurver het volgende:
Dikke vrouwen die denken dat ze sexy zijn en zich ook zo kleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |