dé jà vuquote:
ik denk ook niet met een stem denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Denken heeft toch niet veel met horen te maken?
Hoe denk jij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
Denken heeft toch niet veel met horen te maken?
een hersendood iemand nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dé jà vu
Iets beter geformuleerde antwoorden, het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat een levend wezen niet kan denken
Even serieus alsjeblieftquote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe denk jij?
Jij denkt toch ook in woorden, en niet in handelingen of bewegingen?
Oh, zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe denk jij?
Oke,quote:
tuurlijk niet, iemand die doof geboren is woorden klinken, als jij nu oordoppen in doet denk je in woorden zoals jij die kentquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Doe een oordopje op, probeer daar mee uitleven.
Dan weet je hoe dove zich ervaart.
Niet echt...soms wel maar ik denk meer in handelingen ("Ik moet dit nog doen" of "dit moet ik zo en zo aanpakken"). Dan is 'zo' niet een reeks woorden maar een weg naar het doel...ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe denk jij?
Dus jij denkt dat planten en dieren kunnen denken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dé jà vu
Iets beter geformuleerde antwoorden, het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat een levend wezen niet kan denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |