Het zal wel kloppen, want de filmpjes van Karim zijn geheim geraden stonden er vanmorgen ook op, alleen ze speelden nog niet, en die zijn nu ineens weer verwijderd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan zijn er heel wat bedragen veranderd sinds gisteren. Na vanavond maar eens weer vergelijken:
[ afbeelding ]
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazenquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef diditje64 het volgende:
haha dat meisje van twitter volgens mij is ze een jaar of 13 ofzo ben benieuwd of we haar in de live show met dat ding aan zien ;-)
laat het niveau zien van meiden die jo fan zijn...13 jaar die snel naar huis fietsen om een vuilniszak te winnen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Haha dat kwam ook al in me op, zou me niet verbazen
Daar hebben ze afspraken over gemaakt, toch? Of zoiets...quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
Waarom moet die hond in godsnaam in de bench als ie lekker slaapt?![]()
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...quote:
in dit geval dus een soort tupperware-partyquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
[..]
net zussen..en ik meen te te herinneren dat voor de uitzending al gezegt werdt dat er een broer/zus..of zussen in het huis zaten???of iig familie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |