Dacht bij je vorige post ook dat je een enorme treiterbak zou zijn. Maar je valt wel mee blijkbaar.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:44 schreef KirovAir het volgende:
[..]
Eigenlijk wat mij ooit zelf overkomen is.Had toen uiteindelijk wel de rollen exact op deze manier weer omgedraaid. (Ja, middelbare school, 'tistochwat etc. etc.)
In tegendeel. Heb er alleen wel voor gezorgd dat ik zelf niet meer gepest werd toen ik toevallig het doelwit begon te worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Dacht bij je vorige post ook dat je een enorme treiterbak zou zijn. Maar je valt wel mee blijkbaar.
Nou, dit dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg er dan gewoon op een normale manier wat van zoals een kerel dat doet
Bijvoorbeeld: Vind je dat nou echt nodig? Waarom?
Dat maakt hem waarschijnlijk al onzeker genoeg omdat hij ook wel weet dat zijn gedrag niet klopt
En jij bent er boven blijven staan
En dan een briefje achterlaten over dat het zijn schuld is?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Dr.Strangelove. het volgende:
Pleeg zelfmoord, dat zal 'm leren.
Preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan een briefje achterlaten over dat het zijn schuld is?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef starla het volgende:
Ach ja, iedereen is zo wijs in dit topic. Wraak echter is zoet. Zo zoet als een heerlijk stuk baklava.
Ik heb een keer een k*twijf teruggepakt door haar voor het centraal schriftelijk Nederlands een stukje appeltaart te geven. Ik trakteerde met de smoes: laatste keer dat we elkaar zien blabla. Iedereen kreeg een lekker stukje, alleen had ik haar puntje extra aandacht geschonken. Had er paardenlaxeermiddel ingedaan en wat wiet. Ze ging met een 8 haar CS in, maar had een 5 op de eindlijst
Nou nee, ze heeft 2de tijdvak gedaan en gewoon goed afgerond, maar for the time being was het erg bevredigend.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
En dan maar iemands toekomst verneuken?
Lol dat is echt bizar slecht.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef starla het volgende:
Ach ja, iedereen is zo wijs in dit topic. Wraak echter is zoet. Zo zoet als een heerlijk stuk baklava.
Ik heb een keer een k*twijf teruggepakt door haar voor het centraal schriftelijk Nederlands een stukje appeltaart te geven. Ik trakteerde met de smoes: laatste keer dat we elkaar zien blabla. Iedereen kreeg een lekker stukje, alleen had ik haar puntje extra aandacht geschonken. Had er paardenlaxeermiddel ingedaan en wat wiet. Ze ging met een 8 haar CS in, maar had een 5 op de eindlijst
Laxeermiddel kan nog grappig zijn. Iemand wiet 'toedienen' zou me echt pissig maken als mij dat overkwam.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef starla het volgende:
Had er paardenlaxeermiddel ingedaan en wat wiet. Ze ging met een 8 haar CS in, maar had een 5 op de eindlijst
Sowieso iemand drugs toedienen zonder dat die persoon het weet.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laxeermiddel kan nog grappig zijn. Iemand wiet 'toedienen' zou me echt pissig maken als mij dat overkwam.
GHB kan ook leuk zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 19:13 schreef starla het volgende:
Mensen vinden het verschrikkelijk om behandeld te worden als lucht, na een tijdje zal hij zich nietig voelen en zich gaan afvragen waarom je hem ineens totaal niet meer ziet staan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |