En als je het wel geproefd hebt, mag je het dan wel eisen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:58 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Als je het van jezelf nooit geproefd hebt kun je dat ook niet van je vriendin eisen vind ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zowel als je het wel als niet zelf geproefd hebt mag je het eisen.
Of je op die eis ingaat is je eigen keuze.
Of juist welquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef n8n het volgende:
D'r is niks geils aan zodra het met tegenzin gebeurd
En dan zeg je Simba!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:03 schreef Lon3 het volgende:
Als ze het niet doet wordt het in haar gezicht uitgesmeerd... Is goed voor rimpels tegen te gaan![]()
Nope, hoewel het ook wat kortzichitg is om te zeggen dat je het nooit wil/zal doen, zonder het ooit geproefd of geprobeerd te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef Chicka2 het volgende:
[..]
En als je het wel geproefd hebt, mag je het dan wel eisen?
Eisen mag zowiezo niet. Maar je gaat er echt niet dood aan. En zo vies is het niet. Het zilte overheerst, alleen de structuur is mwa.. maar dat zit tussen de oren. Dus vind het niet meer dan normaal dat een jongen het mag vragen als hij t zelf al eens geproefd heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:59 schreef Chicka2 het volgende:
[..]
En als je het wel geproefd hebt, mag je het dan wel eisen?
Dit dus. Hypocriet is het. Van jongens wordt wel verwacht dat ze zonder beflapje likken. (Doorgaans is het harstikke lekker maar dan nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, hoewel het ook wat kortzichitg is om te zeggen dat je het nooit wil/zal doen, zonder het ooit geproefd of geprobeerd te hebben.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb er geen probleem mee. Het is niet mijn favoriete smaak, maar op dat moment interesseert dat me niet
Kan me ook niet voorstellen dat je dan minder van de smaak meekrijgt. Ervaringsdeskundige aanwezig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:03 schreef n0ir het volgende:
Ik snap nooit waarom sommige vrouwen het wel in hun mond nemen en dus de smaak en het slijmerige proeven, maar het daarna perse niet door willen slikken. Je wordt er niet ziek van hoor.
Lijkt niet logisch. Je smaaksensoren zitten toch in je mond en neus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:38 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat je dan minder van de smaak meekrijgt. Ervaringsdeskundige aanwezig?
Ik moet ook vaak kokhalzen, ik vind de smaak niet vies, maar dat het lauw/warm is.. dat gaat er bij mij moeilijk in. Doe het soms nog wel (even doorbijten/slikken), because the boy likes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:21 schreef Chicka2 het volgende:
Zijn er meer vrouwen/meiden die dit hebben?
Dus ze doet het niet meer?quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:04 schreef Pan.da het volgende:
Vriendin vind het ook niks, heeft het wel gedaan. Dat het een slijmerige substantie is vind ze niks, dat maakt het 'niet lekker'.
Je smaaksensoren zitten op je tong ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef Hinke25 het volgende:
[..]
Lijkt niet logisch. Je smaaksensoren zitten toch in je mond en neus.![]()
Wel in je mond maar niet doorslikken - dan vindt ze het waarschijnlijk niet lekker en het niet doorslikken is dus meer een impulsieve reactie. Iets wat tussen de oren zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |